Haaveena vauva 2020

Ferritiinimittauksen tulokset tuon Puhdin kautta tulivat saman päivän aikana eli eilen, ja tulos oli 40 ja risat. Ei hirveä, mutta ei hyväkään tulos. Hemoglobiini mulla on viime vuodet ollut 140-150 välillä. Pitää kysellä lapsettomuushoitoihin palattuamme rautalisästä.

En ollut testauslakossa, eikä mulla toisaalta ole säännöllistä kiertoakaan että tietäisin mikä dpo olisi, mutta tänään taas testi ihan puhdas nega. Kohdussa ja munasarjoissa tuikkii ja nipistelee jo kolmatta viikkoa, nyt kermana kakun päällä ajoittainen pahoinvointi. Mitähän hittoa on meneillään...
 
  • Surullinen
Reactions: Lilmi89
Meillä mennyt nyt kaikki aivan päälaelleen..
Joudutaan kuoppaamaan vauva haaveet varmaan puoleksi vuodeksi - vuodeksi :'(
Mennään kuitenkin keskiviikkona sinne ensikäynnille ja laitetaan meidän tiedot lääkäriin. Helpompi sitten varata hoitojen suunnittelu aika, vaikka venyisikin pitkälle.

Kiitos listojen päivittäjille, ehkä nyt tämän kierron roikun mukana, mutta toivon näkeväni osan teistä haaveena vauva 2022 kun hankitte jo seuraavaa.
Menkää kaikki nyt vielä marras- tai joulukuisiin ! ❤
 
Meillä mennyt nyt kaikki aivan päälaelleen..
Joudutaan kuoppaamaan vauva haaveet varmaan puoleksi vuodeksi - vuodeksi :'(
Mennään kuitenkin keskiviikkona sinne ensikäynnille ja laitetaan meidän tiedot lääkäriin. Helpompi sitten varata hoitojen suunnittelu aika, vaikka venyisikin pitkälle.

Kiitos listojen päivittäjille, ehkä nyt tämän kierron roikun mukana, mutta toivon näkeväni osan teistä haaveena vauva 2022 kun hankitte jo seuraavaa.
Menkää kaikki nyt vielä marras- tai joulukuisiin !
voi ei :'( Voimia sinne kovasti teidän tilanteeseen ja kiitos tsempeistä <3
 
  • Rakkaus
Reactions: W.we
@W.we voi ei, tsemppiä sinne tilanteeseen! <3 Toivottavasti asiat ratkeaa nopeasti ja pääsette sitten hoitojen suunnitteluun.

Mä en taida osallistua dpo15 testaushaasteeseen kun mun luteaali on 11 päivää :LOL:. Vähän kutkuttelee jo tää kierto vaikka ovulaatio ei ees oo ollu vielä. Jospa sitä olisi taas toiveikas. Siinä kohtaa kun yk7 alko heitin vähän jo kirvestä kaivoon, mutta nyt se on sieltä taas noukittu takaisin \o/.

@pehmis26 jospa olisi tiedossa vielä myöhäinen plussa!

@Disco Volante ei ihan toivottomalta kuulosta ferritiini, mutta varmaan voisi vähän parempi vielä olla. Kauhean jännää tuommoinen, että jotain oireita on, mutta testi vaan näyttää negaa. No, teilläkin taisi onneksi hoidot olla jo käynnissä niin eiköhän siellä osata selvitellä kaikenlaista. Tsemppiä!
 
Mä koitan olla mukana haasteessa, että testaus vasta dpo 15. Näinköhän onnistuu :LOL:

Mulla on useampi kierto mennyt nyt yritysaikana niin, että jokatoinen kierto on pidempi, n. 30-34 päivää ja joka toinen sen 27-28. Nyt on taas pidemmän kierron vuoro. Vuoto on onneksi nyt rauhoittunut joten kohtahan sitä saa jo alkaa ovista bongailee :geek:

Tsemppiä kovasti @W.we mitä ikinä siellä onkaan!
 
Hei mikä tää nyt on?? Eka ovisplussa ikinä mut kp20?? Oireet hyvinkin lievät verrattuna siihen muutaman päivän takaiseen, jolloin merkit ihan selvät. One stepin testit loppui, joten hain eilen rfsu:n paketin ja toki huvikseni tikuttelin illalla :whistle: Ja tuo vahva siis tältä aamulta.
https://aijaa.com/tS0mCu

Tietenkään ei olla nyt pariin päivään mitään harrasteltu.. vaikka vissiin siellä voisi aiemmilta kerroilta niitä pikkukavereita olla hollilla :barefoot:

Kuten arvata saattaa, niin haasteeseen en kyllä pysty lähtemään :ROFLMAO: ...vaikka kokemus sanoo, että maltti on valttia. Ainahan testit ei välttämättä edes värähdä ennen kuin menkat on myöhässä. Toki nyt mulla hankalaa senkin puolesta, kun ei tästä oviksen ajankohdasta ota selvää.
 
Meillä mennyt nyt kaikki aivan päälaelleen..
Joudutaan kuoppaamaan vauva haaveet varmaan puoleksi vuodeksi - vuodeksi :'(
Mennään kuitenkin keskiviikkona sinne ensikäynnille ja laitetaan meidän tiedot lääkäriin. Helpompi sitten varata hoitojen suunnittelu aika, vaikka venyisikin pitkälle.

Kiitos listojen päivittäjille, ehkä nyt tämän kierron roikun mukana, mutta toivon näkeväni osan teistä haaveena vauva 2022 kun hankitte jo seuraavaa.
Menkää kaikki nyt vielä marras- tai joulukuisiin !
Voi ei, tsemppiä! :'( <3
 
  • Rakkaus
Reactions: W.we
@W.we Harmi homma, käy kertomassa meille miten ensi käynti meni? <3

Oon kyllä hukassa oviksen suhteen taas, 29 päivää kierto ja ei enää mitään ovisoireita, eilen nippaili vähän toista puolta vain ja 1 finni oli..Voiko se ovis muka olla jo tuossa missä lämpödippi kuvassa?!! Eli kp 13/29.... :O Tai sit en vaan ovuloi nyt :cry:
 
Hauska tuo @PumpuliNumpuli haaste. Mähän siis pelkään sitä raskaustestin tekoa niin mahdottoman paljon sen huonon fiiliksen takia jonka nega tuo, että en koskaan testaile. Oonkohan vuoden sisällä 2-3 testiä tehny. Eli mulle todellinen haaste oiskin toisinpäin, jos joskus kerrankin testais :D

Mut ei nyt hetkeen ainakaan tarvii, menkat alkoi odotetusti tänään. Tosin päivän myöhässä mun normaaliin luteaalin nähden, ja hiukan jopa kerkes toiveet nousta ennen kuin menkat sit alko. Mut luteaali oli 12 päivää eli menkat alkoi dpo 13 vasta. Yleensä luonnollinen luteaali on mulla vain 10-11 päivää joten pientä positiivista tuokin.

@W.we ❤ Mielellämme luetaan ja tuetaan jos haluat avata tilannettanne jotenkin, mut jokatapauksessa halit ja tsemppiä sinne.

Minäkin olen välillä kierron alussa hautaamassa koko haavetta, tekis vaan mieli jo luovuttaa. Koitan ajatella et hyvä on juuri näin. Mut siltikään en vaan pysty luopumaan kokonaan yrittämisestä. Tsemppiä kaikille muillekin ❤
 
@Lilmi89 Noin 13 päivää on tainnut luteaalivaihe olla. Uskoako nyt sitten tikkuja vai kehoa ovulaation osalta :unsure: Noh samapa tuo, täytyy nyt varuiksi kellistää miekkonen vielä ;) Sellaisia toispuoleisia mahan nipistelyitä ei ole kyllä tänään ollut, mitkä olen aina olettanut varmaksi oviksen merkiksi.

@PumpuliNumpuli No olipa kerrassaan kurjia uutisia :( toivottavasti ei kokonaan vesitä teidän vauvahaaveita, vaikka onkin iso pala purtavaksi.
 
Eli ei täysin steriili? Oliko näytteessä siis siittiöitä. Silloinhan ei täysin toivoton tilanne ole! Esim. Icsi poimitaan yksi siittiö joka laitetaan munasolun sisään. Eli jos vaan siittiöitä on! Tuleeko uusi näyteaika vielä? Tsemppiä! Ja ainahan luovutetut siittiöt on mahdollista!
Siis oli joitakin siittiöitä, mutta ilmeisesti niittenkin kunto oli huono. :cry:
En tiedä mitä voidaan tehdä. Kohta päästään hoitosuunnitteluun, mutta tää testitulos tulee uutena juttuna lääkärillekin sitten. Jotenkin kaikki on olettanut, että miehellä on kaikki ok. Ei meitä tähän valmisteltu millään tavalla ja on puhuttu vain mun mahdollisista hoidoista. :cry:
 
@pampula ei taas onnistu kuin normi tykkäyksen laitto *ärsyttää*, mutta pahoittelut siis menkoista. Monesko yrityskierto teillä alkaa?
Meillä alkoi nyt yk 14. Huhtikuun puolessa välissä tulee vuosi yritystä täyteen (mulla lyhyet kierrot). Pistoshoidot piti alkaa tästä kierrosta, mut olosuhteiden vuoksi siirtyy taas, sillä koulutuksen vuoksi en pääse määrättyinä kierron päivinä ultraan kun klinikka on eri kaupungissa ja matkoihin menee paljon aikaa. Ehkä sitten ens kierrossa. Mun omassakaan hormoonitoiminnassa tai miehen simpoissa ei oo vikaa, joten sinänsä onnistumismahdollisuudet on kai aika yhtäläiset luomuna tai hormooneilla. Koitan olla toiveikas vielä vaikka vaikeaa onkin, mut toisaalta vuosi ei kuitenkaan ole vielä mahdottoman pitkä aika yrittää. Tosin kun aikaa kuuluu, nykyiset lapset alkaa olla kohta isoja, ja omaa ikääkin tulee koko ajan lisää, kieltämättä tuntuu et olis jo vähän kiire. Mut eipä auta kun tätä ei nyt oikein voi kiiruhtaa. Yllättävänkin hyvä fiilis siihen nähden et on kp 1.
 

Yhteistyössä