Jätö nyt hyvä ihminen toinen vitamiini pois, liika on liikaa. Raskaana ollessakaan et voi päällekkäisiä syödä, eikä se hyvää teeyrittäessään turhaa popsia. Jos ruokavalio on kunnossa, niinD3, foolihappo ja mahdollisesti C raudan tueksi on riittävä.Hyi tsiisus miltä tuo vehnänalkioöljy maistuu
Nyt menee siis alas monivitamiini, rauta, mama-vitamiini ja sit toi karsean makuinen öljy
Mama-vitamiinissa on vain foolihappo ja c-vitamiini. Mut ehkä sit jätän tuon toisen pois (siinä ABCDE.)Jätö nyt hyvä ihminen toinen vitamiini pois, liika on liikaa. Raskaana ollessakaan et voi päällekkäisiä syödä, eikä se hyvää teeyrittäessään turhaa popsia. Jos ruokavalio on kunnossa, niinD3, foolihappo ja mahdollisesti C raudan tueksi on riittävä.
Pahoittelut, ajattelin maman olevan sitä, missä on muitakin. Foolihappohan toki se tärkein on raskauden kannalta.Mama-vitamiinissa on vain foolihappo ja c-vitamiini. Mut ehkä sit jätän tuon toisen pois (siinä ABCDE.)
Syön aika huonosti, kerta kaks päivässä, ni tuskin saan kaikkea tarvittavaa. Ei oikein uppoo useammin päivässä Toki eihän noilla vitamiineilla saa edes korvata ruokavaliota, mut eipä tuo ihmekään, kun rauta-arvot heikot, kun jätän monta tärkeää ateriaa välistä.
Tuossa onkin foolihappo ja d3-vitamiini. Mistähän ihmeestä sen c:n sain Onko siis ok syödä tuota monivitamiinia?Pahoittelut, ajattelin maman olevan sitä, missä on muitakin. Foolihappohan toki se tärkein on raskauden kannalta.
Mulle gyne selitti, että vaikka saa ovisplussan, niin se korkein ja tarvittava huippu voi jäädä saavuttamatta, jolloin ovulaatio ei tapahdu. Siksi just mun piti varmistaa ovis pregnylillä. Ei kai kovin yleistä, mutta kai lapsettomuusgyne tietää mistä puhuu.Voiko olla niin, että vaikka sain oviksen testattua, mutta sitä ei kuitenkaan ole ollut? Ei ole minkäänlaisia limoja yms oviksen aikaan. Sama oli viime kuussa.
peittoa ollaan heiluteltu dpo -4 -3 -1 ja 0
Pitää varmaan soitella gynelle ja tarkistuttaa asia. Vaikka yritys on näin alussa niin olisi hyvä tietää. Nyt vain piinattava kaksi viikkoa tuleeko menkat vai plussa.Mulle gyne selitti, että vaikka saa ovisplussan, niin se korkein ja tarvittava huippu voi jäädä saavuttamatta, jolloin ovulaatio ei tapahdu. Siksi just mun piti varmistaa ovis pregnylillä. Ei kai kovin yleistä, mutta kai lapsettomuusgyne tietää mistä puhuu.
Minisunin Mamassa ainakin on D, C, E, B6, B3, B12, B1, B2, foolihappo, sinkki, rauta, biotiini, magnesium ja joku vielä. Käytännössä kaikki paitsi kalsium jos sille on tarvetta. Kyllä mä sitten sanoisin että monivitsku on ok. Raskaanahan ei saa A-vitamiinia syödä, mutta ei kai siitö yrittäessä haittaa ole jos sitä noista sun omista löytyy. Ja D-vitamiinin turvaraja on 100 um/pvä. Suositus sen 10 um.Tuossa onkin foolihappo ja d3-vitamiini. Mistähän ihmeestä sen c:n sain Onko siis ok syödä tuota monivitamiinia?
Ja voisko olla erilaisia mama-vitamiineja? Sellaisia, jossa kaikki ja sit näitä karvalakki malli, mitä multa löytyy?
Nojoo tuli vähän yllärinäTeilläpä on nopeasti tärpänny!
Mulle selitti samaa, mutta myöskään pregnyl ei takaa, että ovulaatio tapahtuu. Mulle kävi kahdessa edellisessä inssissä niin, et ekassa pistin pregnylin, josta en raskautunut ja silloin verikokeissa selvisi että en ollut ovuloinut koko kierrossa, vaikka erittäin selvät oireet pregnyl sai aikaiseksi. Toisella kerralla jätin pistämättä ja ovulaatiokin tapahtui, mutta raskaus ei jatkunut viidettä viikkoa pidemmälle.Mulle gyne selitti, että vaikka saa ovisplussan, niin se korkein ja tarvittava huippu voi jäädä saavuttamatta, jolloin ovulaatio ei tapahdu. Siksi just mun piti varmistaa ovis pregnylillä. Ei kai kovin yleistä, mutta kai lapsettomuusgyne tietää mistä puhuu.
Makuun tottuu, tosin mullakin meni totutellessa se muutama kuukaus, nykyää ei ees huomaaMelkein tekis mieli jättää ottamatta, kun maku tulee koko ajan suuhun, kun röyhtäisee. Alkaa oksettaa! Miten ihmeessä olet @Alinna86 voinut ottaa tuota jo 8kk