Ompas alhanenVoi hemmetti, ferritiini 16.4
No joo, siinäkö syy, ettei raskatuminen onnistu Ja siinäkö syy kaikkiin muihinkin oireisiin.. verenvuoto ja väsymys. Soitin jo työterveyteen ja otin soittoajan, ni saan rautakuurin.Ompas alhanen
Mutta olipa hyvä että se nyt mitattiin ja syykin varmaan selvitetään, niin saat asian hoidettua kuntoon! Mulla ei ole kokemusta lapsettomuushoidoista ym. mutta tiedän että yksi tuttu on niissä ollut, ja hänen hoidossaan tärkeä osa oli myös rautakuuri.Voi hemmetti, ferritiini 16.4
5-10 yksikköä kuukaudessa on normaali nousu. Mulla nousi 200 mg päiväannoksella tuon 10 yksikköä kk.No joo, siinäkö syy, ettei raskatuminen onnistu Ja siinäkö syy kaikkiin muihinkin oireisiin.. verenvuoto ja väsymys. Soitin jo työterveyteen ja otin soittoajan, ni saan rautakuurin.
Onko tietoa kauan menee, et arvo alkaa nousemaan? Kyllä tuli niin yllätyksenä ja samalla mietin, et miks ihmeessä en oo aiemmin mittauttanu sitä
Toivottavasti ei mistään vakavemmasta kyse Ja toivottavasti lähtee nopeasti nousuun ja auttaisi raskautumiseen. Kylläpäs nyt meni tunteisiinMutta olipa hyvä että se nyt mitattiin ja syykin varmaan selvitetään, niin saat asian hoidettua kuntoon! Mulla ei ole kokemusta lapsettomuushoidoista ym. mutta tiedän että yksi tuttu on niissä ollut, ja hänen hoidossaan tärkeä osa oli myös rautakuuri.
Tylsää kun ei nuo hymiöt toimi, täytyy viljellä vain sydämiä, kun ne tarttuu tästä puhelimen omasta valikosta tähän.
Monta vuotta ollut väsymystäTäällä joku kehui rautaa suusuihkeena, että nousi nopeasti ferritiini. Kauanko sulla on ollu @Kasikuus väsymystä? Jospa tämä nyt ratkaisisi ongelman raskautua
Monesti syy naisilla on runsaat kuukautiset, en tietty sun tilannetta tiedä, mutta toivotaan että noinkin harmiton syy olisi. Kyllä se väsymys paranee.Toivottavasti ei mistään vakavemmasta kyse Ja toivottavasti lähtee nopeasti nousuun ja auttaisi raskautumiseen. Kylläpäs nyt meni tunteisiin
No varmasti on ainakin osasyy! Se on mullakin osittaisena syynä (oon ollut lapsuudesta asti raudanpuutteinen ja luovuttanut myös verta...) mutten oo halunnut siihen lääkitystä / hoitoa, niin en osaa kommentoida sitä tarkemmin. Mutta se on onneksi hoidettavissa.@Korallikala Olisipa syynä vain runsaat kuukautiset. Ne on meinaa mulla TODELLA runsaat
Kannattaa sen kautta mittauttaa. Mulla makso 42e kun työterveyden kautta otin Sit vasta sen jälkeen tajusin googlettaa hintoja. Pikkusen ärsytti@Kasikuus Onpa alhainen tosiaan!
Mietin pitäiskö itekin mittauttaa puhti.fi kautta...ei näyttän olevan ku pari kymppii hintaakaan
oliko jollain siitä sivustosta kokemuksia?
Tänään otettu 15 putkee verta muita testejä varten mut tosiaan sitä ferritiiniä ei saanu.
Mä oon käyttänyt jo monta kertaa tuota puhtia, suosittelen Niin helppoa kun ostat vaan mitä haluat tutkia, varaat ajan verkossa labraan ja marssit paikanpäälle. Oon saanut tuloksetkin aina vuorokauden sisällä@Kasikuus Onpa alhainen tosiaan!
Mietin pitäiskö itekin mittauttaa puhti.fi kautta...ei näyttän olevan ku pari kymppii hintaakaan
oliko jollain siitä sivustosta kokemuksia?
Tänään otettu 15 putkee verta muita testejä varten mut tosiaan sitä ferritiiniä ei saanu.
Prismasta olen ostanut rfsu merkkisiäIhan pönttö kysymys mutta en ole aiemmin tikuttanut ovista niin nyt ehkä kiinnostaisi kokeilla. Saako testejä ihan tavan ruokakaupassa?
Haluisin siis testata pitääkö nää omat arvailut paikkansa. Eli haluisin saada varmistuksen onko tietty vv koostumus varma merkki oviksesta ja lisäksi viime yön unet lemmiskelystä jotenkin viestittäisi, että nyt vois olla otollinen hetki