Anteeksi spämmi, mutta en vaan voi uskoa tätä. Oli pakko tehdä vielä digi
Enkä ole vieläkään saanut kerrottua miehelle
Attachments
-
868,7 KB Luettu: 67
oi, ihanaa Etkö oo vieläkään herättänyt miestä? Mä en kyllä malttais antaa nukkua tossa tilanteessaAnteeksi spämmi, mutta en vaan voi uskoa tätä. Oli pakko tehdä vielä digi
Miten ihmeessä sä pystyt?!@Shibali on se sentään jo hereillä. Ehkä kokeilen olla olematta hölösuu ja kerron vastakun menkat on myöhässä, eli keskiviikkona. En kestä jos se pyörittelee silmiä kun mä näin aikaisin testailen
"Miksi sä edes testasit?"
"No koska öö.. tykkään pissiä tikkuun?"
Ollaan miehen kanssa 8 vuotta oltu yhdessä ja sen ajan oon haaveillu lapsesta (tai no pidempäänkin), mut mies ei oo ollu valmis. Pillerit jätettiin elokuussa 2019, ja nyt tammikuusta päätettiin että yritetään enemmän. Mulla vaan pelot ottaa nyt valtaa ja kauhee epätoivo ollu viime aikoina. Muutenki on stressaavia asioita elämässä tämän lisäksi. Ja tuntuu ettei tästä yrittämisestä meinaa tulla mitää ja sit ku tulee, nii silti on pienet mahdollisuudet. Mitään "ongelmia" ei raskautumiseen ole todettu, mutta oon vaan tosi turhautunu enkä millään jaksa enää odottaa. Tuntuu että mitä vaan tekis nii silti ei raskautumisesta oo tietookaa ja pelottaa jos sitä ei koskaan tuukkaa. Pahoittelen että täällä ollaan hyvin negatiivisissä vesissä, mutta te jos jotkut ymmärrätte miten raskasta asiaa me täällä kuitenkin käydään läpi Ymmärrän myös että tässä on pitkä taival viel tulossa, koska on normaalia että kestää, mutta niin, en vaa malta@Mirella92 Mikä tilanne teillä nyt olikaan? Inhottava tunne varmasti että usko raskautumiseen on kadoksissa, välillä tekee varmasti mieli vaan luovuttaa
Mulla kärty ei helpota, järkky päänsärkykin, alapäätä vihloo ja alavatsassa kipuili lenkillä eli liikkuminenkaan ei nyt auta, olo on ihan Vehnänalkioöljy ei ainakaan auta pmsoireisiin vielä
No oviksen kyllä tunnistan ja oon sitä välillä tikuttanut. Pitäisi tosiaan saada yrityksiä oikeaan aikaan ja säännöllisesti, mutta sit ku teen tästä "liian ison numeron" nii se on haastavaa välillä ku on paineita. Ollaan nyt miehen kanssa juteltu paljon asiasta ja mun peloista, että eiköhän se tästä kohta. Ensi kiertoon yritän paremmilla mielin ja jättää ainakin tästä stressaamisen taka-alalle ja keskittyä muihin asioihin Mutta kiitos sinulle (ja muille) välittämisestä@Mirella92 Oliko sulla nyt tarkotuksena alkaa tikuttamaan ovista vai lisäätte vaan peittojen heiluttelukertoja? Ei kiva jos tuosta vaan stressiä tulee, ehkä tosiaan parempi jättää yrittäminen hetkeksi taka-alalle jos on muutakin mielen päällä. Kerkeäähän sitä kyllä! Ihanaa kuitenkin että sinulla mies on muuttanut mielensä!!