Haaveena vauva 2020

Ihanaa, onnea @KukkaSosuli ja @Ananas90 :):)!!! Toivottavasti kyytiläiset pysyy matkassa! Tuli oikeasti hyvä mieli, kun täällä on plussia tullut! Ite oon elänyt viikonlopun jonkinlaisessa sokissa taannoisen gynekäynnin uutisten jäljiltä. Oma tilanne tuli vähän järkytyksenä ja samalla kuitenkin yritän toitottaa itselleni, että kohta mulla alkaa pyörät pyörimään apukonstien suhteen! Mukava kuulla @KukkaSosuli että hyödyit letroista, kun käyny mielessä näissä sekavissa ajatuksissa, että uskallanko niitä nyt vielä edes tässä lähiaikoina alotella :p
 
@minttuni kp15, eli näköjään heti kun jotain kehuu, et asiat mennyt joka kk samanlailla, ni tottakai se heittää häränpyllyä :ROFLMAO: (eipä siis kp 13-14 ovis enää pitänyt paikkaansa.)

@Ananas90 Mä EN pysyis housuissani plussatestin tehtyä, ku jo ovisplussa sai tyylii pomppii kämpässä ympyrää :D Nostan kyl hattua, että pystyt olee kertomatta (y):love:
Itellä kyllä haaveissa, et pystyis olee kertomatta sinne asti, että digitestillä saa varmuuden, mut oon kyl niin malttamaton joka asiassa, et tuskin onnistuis :oops: Onnea onnea onnea vielä ja tarrasukkia matkaan mukaan :barefoot::love:
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Voi mikä päivä, vasta pääsin tänään eka kerran linjoille. Onnea @KukkaSosuli ja @Ananas90 Niin ihania uutisia :love:

@Kasikuus niin hieno ovisplussa. Toivotaan nyt kovasti tärppiä myös tähän kiertoon.

Mulla alkaa olla kans ovis käsillä. Limailuja ollu jo kolme päivää mutta testi ei oo vielä plussaa. Ehkä huomenna tai ylihuomenna viimeistään. On kyllä jo eilisestä tummentunut (y) Tässä kierrossa mulla greippimehu, foolihappo ja vielä tommonen monivitamiinilisä.

Tsemppiä taas piinailijoille. Toivotaan vielä monta plussaa lisää tälle kuukautta :love:
 
Tsemppiä kaikille eri tilanteisiin ja onnittelut plussista:love::love:

Mä näytin olevan listassa kaks kertaa, sen ylemmän saa ottaa pois. Tänään siis kp 15

Mul on jääny nyt muutamat sivut lukematta ja hieman hiljaiselossa mennyt tämä kierto. En pysty nyt käsittelemään asioita ja oon liian stressaantunu. Ottaa nyt tää vähän liian koville:unsure: Yritän saada itseni rauhottumaan, että raskaus ees olis mahdollista. Tää kierto menee siis hukkaan, katsotaan kun tästä suosta nousen niin tulen takaisin kirjoittelemaan:unsure::(
 
@Mirella92 Mikä tilanne teillä nyt olikaan? Inhottava tunne varmasti että usko raskautumiseen on kadoksissa, välillä tekee varmasti mieli vaan luovuttaa :(

Mulla kärty ei helpota, järkky päänsärkykin, alapäätä vihloo ja alavatsassa kipuili lenkillä eli liikkuminenkaan ei nyt auta, olo on ihan :poop: Vehnänalkioöljy ei ainakaan auta pmsoireisiin vielä :cry: :alien:
 
Tämä mun kierto alkoi kyllä poikkeuksellisesti, kun menkat kesti vain sen 2 päivää ja sitten oli 3 päivää välissä ihan ilman vuotoa ja nyt illalla hulahti vähän verta ja nää menkat oli siinä sitten. Ei lähelläkään normaalia, mutta tällä mennään. Sitten vaan ovista odottelemaan, kai. o_O Otan nyt ihan relasti ja koitan olla ajattelematta näitä juttuja muutaman päivän, ennen kuin alkaa tallettelut taas ihan toden teolla. :D
 
Täälläkin kyllä nyt kierron alku otetaan rauhallisesti ja koitan kerätä henkisesti voimia tulevaan. Mies on jotenkin luottavainen, että tärppäisi jopa luomuna vielä, toisaalta tottahan se on, että joillakin niitä ihmeitä tapahtuu juuri ennen hoitojen alkua. Mua niin mietityttää se munatorvien aukiolo, ehkä kun se tutkimus tehty, voi jotenkin orientoitua tulevaan. Ja miten kauan menee, että kilppari ok ja hoidot pääsee alkuun. Eipä nää miettimällä miksikään muutu, mut toisaalta ihan mielenkiintoista pohtia asiaa eri kanteilta ja hakea tietoa asioista. Kunhan ei vaan sitten ahdistu vaan pysyy mieliala hyvänä. Tänään ei ole enää itkettänytkään (y)
 
@Mirella92 Mikä tilanne teillä nyt olikaan? Inhottava tunne varmasti että usko raskautumiseen on kadoksissa, välillä tekee varmasti mieli vaan luovuttaa :(

Mulla kärty ei helpota, järkky päänsärkykin, alapäätä vihloo ja alavatsassa kipuili lenkillä eli liikkuminenkaan ei nyt auta, olo on ihan :poop: Vehnänalkioöljy ei ainakaan auta pmsoireisiin vielä :cry: :alien:
Ollaan miehen kanssa 8 vuotta oltu yhdessä ja sen ajan oon haaveillu lapsesta (tai no pidempäänkin), mut mies ei oo ollu valmis. Pillerit jätettiin elokuussa 2019, ja nyt tammikuusta päätettiin että yritetään enemmän. Mulla vaan pelot ottaa nyt valtaa ja kauhee epätoivo ollu viime aikoina. Muutenki on stressaavia asioita elämässä tämän lisäksi. Ja tuntuu ettei tästä yrittämisestä meinaa tulla mitää ja sit ku tulee, nii silti on pienet mahdollisuudet. Mitään "ongelmia" ei raskautumiseen ole todettu, mutta oon vaan tosi turhautunu enkä millään jaksa enää odottaa. :( Tuntuu että mitä vaan tekis nii silti ei raskautumisesta oo tietookaa ja pelottaa jos sitä ei koskaan tuukkaa. Pahoittelen että täällä ollaan hyvin negatiivisissä vesissä, mutta te jos jotkut ymmärrätte miten raskasta asiaa me täällä kuitenkin käydään läpi:unsure: Ymmärrän myös että tässä on pitkä taival viel tulossa, koska on normaalia että kestää, mutta niin, en vaa malta:unsure:

Ja siis oon 28v ja esikoisesta haaveillaan eli ikä sinänsä on vielä meidän puolella.

EDIT: vielä sen haluan sanoa, että musta nää mun tuntemukset tuntuu väärältä, koska mahdollisuudet kaiken tän hetkisen tiedon mukaan on ja joillain ei ole tai yrittäminen on kestäny vuosia. En vaa pysty hallitsemaan näitä:unsure:
 
Viimeksi muokattu:
@Mirella92 Oliko sulla nyt tarkotuksena alkaa tikuttamaan ovista vai lisäätte vaan peittojen heiluttelukertoja? Ei kiva jos tuosta vaan stressiä tulee, ehkä tosiaan parempi jättää yrittäminen hetkeksi taka-alalle jos on muutakin mielen päällä. :oops: Kerkeäähän sitä kyllä! Ihanaa kuitenkin että sinulla mies on muuttanut mielensä!! :love:
 
@Mirella92 Oliko sulla nyt tarkotuksena alkaa tikuttamaan ovista vai lisäätte vaan peittojen heiluttelukertoja? Ei kiva jos tuosta vaan stressiä tulee, ehkä tosiaan parempi jättää yrittäminen hetkeksi taka-alalle jos on muutakin mielen päällä. :oops: Kerkeäähän sitä kyllä! Ihanaa kuitenkin että sinulla mies on muuttanut mielensä!! :love:
No oviksen kyllä tunnistan ja oon sitä välillä tikuttanut. Pitäisi tosiaan saada yrityksiä oikeaan aikaan ja säännöllisesti, mutta sit ku teen tästä "liian ison numeron" nii se on haastavaa välillä ku on paineita. Ollaan nyt miehen kanssa juteltu paljon asiasta ja mun peloista, että eiköhän se tästä kohta. Ensi kiertoon yritän paremmilla mielin ja jättää ainakin tästä stressaamisen taka-alalle ja keskittyä muihin asioihin :unsure: Mutta kiitos sinulle (ja muille) välittämisestä:love:
 
@Mirella92 tuttuja ajatuksia. Kun jätimme ehkäisyn pois, huolestuin jo pian siitä, että ei onnistu. Toki meillä oli aavistuksia aiemman vuoksi mahdollisesta lapsettomuutta aiheuttavista syistä, mutta silti aluksi oli tietenkin oletus, että kaikki on ok. Varsinkin puoli vuotta yrityksen aloittaminen jälkeen alkoi tuntumaan jo aika kovat paineet. Sitten päätettiin lähteä tutkituttaan asiaa ja kun syyt selvisi, niin helpotti. Vaikka ikäväähän se on, että ei tärpännyt nopeasti, niin tieto siitä, että saamme apua on vienyt ne alun ahdistavat ajatukset pois. Tärkeää olisi varmasti saada muuta elämää tasapainoon, niin sitten kyllä kestää tulevan, vaikka menisikin pitkään ennen kuin onnistuu. Tsemppiä ja voihan se olla, että tärppää kuitenkin nopeasti (y)
 
VAUVA 2020 :love:

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

10.2.2020

Nimi Kiertopäivä

Alinna86............................kp 57/28
Hipposka.......................kp 42/30
Nerthus..........................kp 40/28
Töppönen.......................kp 38/26-28
linneah........................... kp 37/26
Helmiii............................kp 33/29-40
Jjenn..............................kp 31/30-31
KukkaSosuli...................kp 31/33-65
Mmohini.........................kp 28/32
Hope91...........................kp 28/30-37
Keltasirkku-.................... kp 26/28-32
Ananas90.......................kp 24/25-26
piipaa93.........................kp 24/27-28
Lilmi89............................kp 23/28-30
Hypsy..............................kp 20/34
Koodikissa......................kp 20/24
Vauvameille....................kp 20/28-35
Mandariinilohko..............kp 19/xx
Kuumeilija23...................kp 18/25
Krippis..............................kp 18/22-24
taikinatonttu....................kp 17/28
Magnolia89.....................kp 17/26
Mirella92......................... kp 16/29
Kasikuus..........................kp 16/27-28
Ninnanen.........................kp 15/24-26
niinaj91...........................kp 15/26-28
Persikka123....................kp 13/32
Vaniljapulla.....................kp 13/30
Snanniska.......................kp 13/28
Amadecasa....................kp 12/34-55
Shibali............................kp 10/23-28
Janet88...........................kp 10/28-38
Ilona Eloisa.....................kp 9/xx
pehmis26........................kp 7/27-29
PumpuliNunpuli..............kp 7/25
Haavejuttu......................kp 6/29
Masu90..........................kp 6/27-30
Lina87............................kp 6/28
Napsunen.......................kp 4/35
minttuni..........................kp 4/23-32
Marrrsipaani...................kp 4/28
Zennuli............................kp 4/26-28
lolu..................................kp 1/28

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Nerthus..........................dpo 26
Ninnunannu................... dpo 17
KukkaSosuli................... dpo 14
Lilmi89...........................dpo 11
Piipaa93..........................dpo 10
Ananas90........................dpo 10
Magnolia89.....................dpo 3
Krippis..............................dpo 3
Alinna86..........................dpo 3
Ninnanen.........................dpo 2
Hope91............................dpo 2
Kasikuus..........................dpo 0

★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttuni
Paljon voimia ajatuksien kanssa @Mirella92 :love:
Itse kun aloitimme yrityksen, niin ensimmäiset 2 tai 3kk kiertoa pelkäsin ja taisin jopa himmailla ja vältellä mahdollista ovista ja samalla mietin, et miten ihmeessä tämä on niin vaikeaa raskautua :cautious: Kun pääsin pelosta yli, niin on mennyt helpommin, vaikka toki joka kierrossa meinaa epätoivo iskeä ja toisinaan se pelko ja ajatukset, että nyt taukoa, ei tästä tule yhtään mitään.
Tänne voit purkaa oloa niin paljon kuin haluat :love: Täällä on iso määrä naisia, jotka lukee ja tukee parhaalla mahdollisella tavalla ja kaikkia tunteita saa tuntea oli lyhyt tai pitkä yritys takana! :love:
Täällä menossa yk11 ja kyllä vain käyn vahvoja tunteita läpi, että tuskin pikkuista saamme :(
 
  • Rakkaus
Reactions: Mirella92
@Mirella92 Paljon tsemppiä sulle, koen pystyväni samaistumaan sun tunteisiin, vaikka itsellä vähän erilainen tilanne. Syvissä vesissä on menty ja vielä eilen illalla olin varma, että järkensä tässä menettää, kun ei vaan malta. Sitte ku sais ees ne viivat tikkuun, niin menee ensimmäinen kolmannes varmaan kamala pelko persuksissa. Ajatus siitä, että tarttis tulla melkeen heti raskaaks, että ois ees vuoden päästä vauva sylissä tuntuu just nyt loppuelämältä. Onneksi meistä ei kukaan oo yksin ajatuksineen tällä palstalla.

Oon kuumeillut loppuvuodesta 2016 asti ja sitten vaan odoteltiin sopivaa aikaa alkaa yrittää. Todellisuuskin alkaa hämärtyä sen suhteen, miksi oon ollut niin murheen murtama. Järki sanoo, että vasta aikaisintaan 1v aktiivisen yrittämisen jälkeen mun kuuluisi olla edes yhtään näin ahdistunut, mitä nyt olen. Koko ajan saa muistutella, että kohta on mennyt vasta sen 8kk, joka on loppupeleissä todella lyhyt aika. Kaikkia kiertoja ei oo ees pystytty hyödyntämään optimaalisesti ja tästä ajastakin saattaa olla että 3:n, jopa 5kk:n matkalta en olisi ees ovuloinut. Tieto siitä aiheuttaa hirveen stressin.
 
Vielä roikun täällä, kun on niin superaikaista ja pelko on kova :cry::poop:

Jos en olisi jo eilen testaillut, tänään olisin ovistestin tehtyäni ollut helisemässä! Onneksi sain tietää jo eilen, niin ehkä rauhallisemmalla mielellä lähdössä töihin :LOL:
Eli tältä voipi ovistesti näyttää jo dpo 10, tiedoksi muille tikkuhulluille :LOL:

Ja höhhöhhöö, en mä osaa pitää suutani kiinni. Tottakai kerroin miehelle illalla ja se oli ihana :cry::love:
 

Attachments

Yhteistyössä