Haaveena vauva 2020

@taikinatonttu tuttuja ajatuksia. on kyllä niin ärsyttävää, kun alkaa huomaamaan menkkaoireita. Mulla kans iskee jättifinnit naamaan ja toki menkkatuntemuksetkin. Toisaalta se on niin raastavaa, kun voi olla joko pms tai raskausoireita. Jospa raskaus voisi joskus yllättää, vaikka toivon olisi jo heittänyt. Ja muuten mulla plussaunien jälkeen itkettää, kun herään. Välillä liiaksikin taitaa olla raskaushaave mielessä, mutta kun unohtaakaan ei voi :(

@Kasikuus mulla kans joku helekatin rauhanen mikälie patti ilmestyy kainaloon ennen menkkoja o_O

@Alinna86 Eikä ompa ikävää, ootko ihan romuna :cry:

Kylläpäs täällä on nyt epäonnista, ääh :cry: Mutta kyllä joku varmasti vielä plussaa menossa olevasta kierrosta!! :love:

Itellä menkat vielä vähän päällä, sit entiiä mitä meinataan, ei olla ukkelin kanssa puhuttu ollaanko rennosti vai.. Viime kierrossa oli vaan 5 kertaa peittojen heilutteluja ja oviksesta ei tietoo. Pitäis varmaan alkaa nuita vuotoja seuraamaan. Huomenna haen sen öljyn!

Viimeksi muokattu:
Tyhmä kysymys mutta kysynpä silti :DVoiko raskaustesti näyttää ovulaation?

sain siis r-testiin viivan (herkkään) vko sitten ma ja seuraavan päivän testi oli jo nega. Ja nyt aloin miettimää et voikohan ovis näkyä r-testissä koska ei ole menkat alkanut ja testeissä ei näy mitään (n)

@Lilmi89 on ollut vähän vaihtelevia tunteita tän päivän (n)välil surullinen ja haikee kun jo elätteli toiveita..mut välil miettii et tää on ihan hyvä juttu, ehkä kroppa ei oo viel valmis uuteen, ja tuleva spessu viikonloppu on kiva viettää ihan rennosti miehen kanssa..tiiä vaikka siellä sit tärppi kävis:p
Söin myös puol levyy suklaata ja join pari saunasiideriä..helpotti sekin vähän :D
Mul ei oo mitää tikkuikaa nyt, enkä taida ainakaa täl viikol hakeekaan. Katellaan sit ens viikol (y)

Mulla on kans suvussa kaksosia, isänäidin puolelta hyvinkin paljon. Nyt näin unta positiivisesta raskaustestistä :love: olihan se ihana lentelevä fiilis siin unessa. Empä oo pitkään aikaan mitään unia nähny, ja nyt jo kahtena yönä peräkkäin nään hyvin todentuntuisen unen.
Hormooninäppyjä täällä kans leuka täys.
Se on kumma, ku ei yritä niin ei huomaa mitää ennakoivia menkkaoireita. Ne vaan alkaa. Sit ku yrittää, niin jokaisen oireen googlailee et voiskos tää tietää hyvää :whistle:

VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

22.1.2020

Nimi ★ Kiertopäivä ★

HMami............................kp 79/28
Elllla...............................kp 79/30
Tingeli............................kp 66/34-36
Nenskuli..........................kp 64/ ?
tupsahus.........................kp 55/30
Mustikka89.....................kp 38/25
hemuliina90....................kp 38/28
Alina86............................kp 36/28
Persikka123....................kp 36/32
Napsunen.......................kp 30/28-35
niinaj91...........................kp 29/26-28
Snanniska.......................kp 29/28
taikinatonttu....................kp 29/28
Mirella92........................kp 25/34
Kasikuus........................kp 24/28-31
Kuumeilija23...................kp 24/25/27
Helmiina1978.................kp 23/29
Amadecasa....................kp 23/34-55
Hipposka........................kp 23/30
Unimaa...........................kp 23/27
Ninnanen........................kp 23/24-26
Korallikala......................kp 22/32
Masu90..........................kp 22/27-30
Nerthus..........................kp 21/28
Shibali............................kp 20/23-28
Ilona Eloisa.....................kp 19/xx
linneah........................... kp 19/26
Töppönen.......................kp 19/26-28
Karvakorvat....................kp 18/28
Haavejuttu......................kp 16/29
Lina87............................kp 16/28
Jjenn..............................kp 14/30-31
KukkaSosuli...................kp 12/33-65
Marrrsipaani...................kp 12/28
mimmi92.........................kp 11/30
Minttuni...........................kp 11/23-32
Mmohini..........................kp 9/32
Pampula3.......................kp 9/22-27
Keltasirkku-..................... kp 7/28-32
Ananas90.......................kp 5/25-26
piipaa93.........................kp 5/27-28
Lilmi89............................kp 5/28-30
Mandariinilohko...............kp 2/xx
Hypsy..............................kp 1/34
Koodikissa......................kp 1/24
Vauvameille....................kp 1/28-35

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

niinaj91..........................dpo 15-16
Mandariinilohko..............dpo 14
Mirella92.........................dpo 9
Ninnanen.......................dpo 9
Helmiina1978.................dpo 9
mincha...........................dpo 8
Nerthus..........................dpo 7
Korallikala......................dpo 4
Karvakorvat....................dpo 4
Haavejuttu.......................Dpo 1

★★★★★★★★★★★★★★★★★

Viimeksi muokattu:
Grr, mä näin viime yönä raskaus unien sijaan unta, että menkat alkoi kp21, mut se päivä on jo onneks ohitettu :ROFLMAO: Ja voi luoja, et mulla on maha kovalla. Eipä oo sellaista tapahtunut vuosiin. Yleensä se on löysällä aina..

Kaksosista oli puhetta. Tosta mun allekirjoituksesta voi sitten kopioida itselleen, jos haluaa. :D:p
Joo. Tuskin luonnollisesti mulle enää kaksosia tulee, vaikka riski kasvaa iän myötä. Mut sanottakoon, että oli todella ihanaa saada yksi vauva kerralla. :rolleyes: Toki toivon teille, ne kaksi tai enemmän, joilla ei vielä yhtään ole. :love::love:

Pissasin kippoon, mutta testit pitää ostaa. Aika myrkkyä se pissi sit päivällä on; varmaan pelkästään sen takia viivat tulee esiin. :ROFLMAO:

Oivoi, kylläpäs täällä on kaikilla vähän "synkät" ajat, missä tän ryhmän plussat viipyy? o_O

Itsellä ei oikein mitään raportoitavaa, menkat odotuttaa itseään kp36/32 menossa, ei mitään oireita suuntaan tai toiseen. Tosiaan tämä eka kierto keskenmenon jälkeen, niin voihan se kiero sekaisin olla. Ovista en saanut tässä kierrossa kunnolla bongattua, tai mulla oli niitä cb:n vilkkuvia ovistestejä, niin vilkkuvan naaman testiin sain, mutta en pysyvää, joten en edes odota ovuloineeni. En oo raskaustestiäkään edes viitsinyt tehdä, kun ei oireen oiretta. :unsure: Alkais vaan uus kiero niin vois olla polille yhteydessä seuraavista hoidoista.

Ovistesteistä kun on ollu puhe niin itse yleensä tikutan kp 12 lähtien pregcheckin liuskoilla, ovat kuitenkin kohtalaisen halpoja, sitten kun viivat ovat lähes tasasivat testaan lisäksi myös cb:n hymynaamalla :) muut lisukatestit eivät jostain syystä mulla oo toimineet.

Mulla luultavasti nyt menossa dpo 12 mutta en oo ihan varma, ku en oo nyt tikuttanu ovista. Pari raskaustestiä kyllä oon jo tuhlannu.. Ei oo oikeen isommin mitään oireita ollu mihinkään suuntaan. Vähän oletetun ovulaation jälkeen vihlo mahasta ja lämpö nousi, mutta nyt on aika oireetonta. Aivastuttanut kyllä on mutta se voi johtua muustakin. Nyt on kyllä vähän ollu mahassa semmosta menkkoja enteilevää painetta.. Niin kovasti haluttaisiin jo oma pieni meille.❤

@Mirkkuli26 pyysi linkkiä siihen Efter Nion siemennestejaksoon

Tässä olis nyt se linkki jaksoon:
https://areena.yle.fi/1-4590179

Sit oli puhetta raskaustesteistä muistaakseni. Mä oon tilannut Davidin herkkiä testejä Raskauskeijusta eikä mulla kyllä ikinä tullut niihin mitään haamua eikä kyllä plussaakaan. Ne oli aika edullisia puikkotestejä. Saattaa olla et tilaan niitä itelleni kans jossain kohtaa. Nyt mulla ei ole yhtään testiä kotona ja eka hoitokierto menossa :barefoot: En oikein kehtaa käydä ostamassa kaupasta tai apteekistakaan.

Oon myös miettinyt tuota kaksosraskautta. Toisaalta olisi ihanaa ja toisaalta pelottavaa. En oo kyl nähnyt unta kuin yhdestä lapsesta (n) Tuntuu että näiden hoitojen ja geenien kanssa kaksoset voi oikeasti olla mahdollinenkin. :giggle:

Tsemppiä kaikille! :love:

Viimeksi muokattu:
@KukkaSosuli kiitos linkistä, mäkin tuota mietin yks päivä et mikä se olikaan :) ja kiitos raskaustestivinkistä! (y) Ja täällä samat fiilikset kaksosista, toisaalta ois ihanaa ja toisaalta pelottavaa. Lähinnä että miten sitä sit osais ja pärjäis ja kädet riittäis. Hattua nostan kyllä sulle @Helmiina1978 :LOL: Varmasti helpompi ois kyllä vaan yks lapsi. Mulla ei oo suvussa kaksosia, mutta ikäkin lisää kaksosten riskiä, joten siinä mielessä ois mahdollinen. Mutta katotaan nyt jos sen plussan eka sais :geek:

vierailija
Täällä myöskin tuskaillaan, nyt 41 päivää viimeisistä menkoista, eikä mitään vinkkiä et olis tulossa. Omasta kierrosta ei mitään tietoa, sillä lopetin e-pillerit 11/19. Muutaman raskaustestin jo innostuneena tehneenä, ovat ne negaa näyttäneet. Tuskallista odottaa nyt vain niitä menkkoja...