Haaveena vauva 2020

En osaa sanoa onko oikeasti ollut kiinnittymisestä johtuvaa mutta olin omaan flo:hon kirjoittanut dpo 6/pp4 että ni pistävää tunnetta.

Onnea plussanneille!

Mulla ainakin toistaiseksi vuodot loppuneet. Eilen tosiaan oli sellasta rusehtavaa tuhrua, illasta enää ei.

Paha olo jatkuu ja muut oireet et toivon kaiken olevan hyvin. Vielä kun jaksaa odottaa ultraan.
Hyvä, että ei nyt vuotele! Tsemppiä (n)

Tänne vois varmaan merkata dpo 0.
Tosin, ovis saatto olla eilenkin koska kipuja ei tunnu enää tänää. Vähän ehkä ajotukset nyt ei menny putkeen. Seksiä oli viimeks keskiviikkona, kun eilen ei vaan yksinkertasesti jaksanu :cry: Tänää toki. Noh, aikasemminki on tärpänny vaikka välissä ollu useemmin päivä :ROFLMAO:
 
Pahoittelut negan saaneille :unsure:

@Ananas90 samaa pohdintaa itsellä lyhyiden kiertojen vuoksi. Esim. 23-25 pv kierrot, vuoto on niukkaa ja kestää muutaman päivän. Josko jotain häikkää. Tosin vasta kaveri jätti ehkäisyn pois kuultuaan meidän haasteista ja pelkäsi lyhyen kierron vaikuttavan, seuraavasta kierrosta kuitenkin jo alkoi odottamaan.

@Lilmi89 harmi kuulla, että teillä meni ystävän kanssa välit. Olen myös kuullut tällaisia tarinoita. Vaikeita asioita :unsure: olen onnellinen muiden onnistumisesta, mutta jotain pelkoa tulee omasta tilanteesta ja miehelle kertoessa saattaa suru tulla. Etenkin jos on just menkat itellä alkanut ja kuulee uutisia. Silti on kyllä ihanaa, että vauvoja tulee ja onnistumistarinat luo toivoa :love: ja niin kauan, kun mitään lopullista tietoa ei ole tullut, niin toivoa todella on :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Ananas90
Omaa napaa. Näin viime yönä ihan pimeetä unta, eka synnytin yhden lapsen ja heti perään kaksoset. En yleensä ikinä muista mun unia, mutta nää on nyt ollut tosi todentuntuisia :eek: Onko muilla piinailijoilla unet voimistuneet?
Saapi mutkin laittaa listalle, kp 43/? Ja DPO 10. RFSU:n herkässä näin haamujen haamun sekunnin ajan, kuvittelen jo omia varmaan :ROFLMAO:
 
Omaa napaa. Näin viime yönä ihan pimeetä unta, eka synnytin yhden lapsen ja heti perään kaksoset. En yleensä ikinä muista mun unia, mutta nää on nyt ollut tosi todentuntuisia :eek: Onko muilla piinailijoilla unet voimistuneet?
Saapi mutkin laittaa listalle, kp 43/? Ja DPO 10. RFSU:n herkässä näin haamujen haamun sekunnin ajan, kuvittelen jo omia varmaan :ROFLMAO:
Mä näin ihan järkkyi painajaisia koko yön, oli susii jotka jahtas ja sit olinki jossaa talossa, tosi pelottavia kun heräs ni olin ihan hiestä märkä:eek: ja yhdessä unessa (tämäkin viime yönä) sain pienen tyttövauvan :love: Hurrrjan pitkän tuntuinen yö:ROFLMAO:
Yleensä nää unet enteilee plussasta... aamuinen testi minusta vahvistumaan päin, tosin en intoile kun joku mainitsi että voi viivan vahvuus vaihdella km jälkeen vaikkei olis raskaana(n)
Lämpö edellee koholla 37.3
Eilen ihan armoton ärsytys ja vitutus jostain syystä..tää taas enteilis niitä menkkoja sitten:cautious::whistle:
 
Omaa napaa. Näin viime yönä ihan pimeetä unta, eka synnytin yhden lapsen ja heti perään kaksoset. En yleensä ikinä muista mun unia, mutta nää on nyt ollut tosi todentuntuisia :eek: Onko muilla piinailijoilla unet voimistuneet?
Saapi mutkin laittaa listalle, kp 43/? Ja DPO 10. RFSU:n herkässä näin haamujen haamun sekunnin ajan, kuvittelen jo omia varmaan :ROFLMAO:
Kun olin raskaana ennen kkm:ää, niin sillon mun unet oli tosi eläviä, näin usein tosi ihania ja onnellisia unia ja muistin ne hyvin. tälleen ei raskaana yleensä näen lähinnä painajaisia jos niistä jotain muistan. Eli vois olla kyllä hyvä merkki nuo todentuntuiset unet niin kun @Alinna86 sano myös :love:

Ja @Alinna86 täällä jatketaan peukkujen pitämistä sulle (y):love:
 
@Napsunen Roskishaamu voi muuttua hyvinkin plussaksi vielä, jatka ihmeessä testailua (y)

Ihan :poop::cry::cry: @Ananas90 , paljon tsemppiä sinne ❤
@Lilmi89 ja mää ku ootin sun testailua tälle aamulle :ROFLMAO: peukut huomiseen:love:
@Wintersun Hyvä että vuodot loppui, ne kyllä säikyttelee kovasti. Muistan itsekin olleeni ihan paniikissa mutta usein kuitenkin ihan harmitonta ja asiaan kuuluvaa :)

Ainiin, töissä raskaus uutisia..tyyliin sen yhen kerran ku oltiin ilman ehkäisyä niin oho oonkin raskaana.. jotenkin sitä tuollaisille jotka ei oo toivoneet ees raskautta ni ei kauheest osaa iloisesti onnitella vaikka onhan toi uutinen aina ihana asia mut ymmärrätte varmaan pointin:love:
 
Voih miten kurjaa että on tullut uusia kiertoja :poop::cry: tsemppiä tähän yrityskertaan :love:

Täällä dpo 10 herkkä aivan viti valkoinen testitaulu.. päätin etten enää testaile tässä kierrossa, mutta pieni osa minusta taas uskoi että olisi ollut meidän vuoro :notworthy:

Mä en ota tuohon haamuasiaan kyllä kantaa, koska mulle niitä on tullut joka kolmannessa yrityakierrossa varmaan :LOL:
 
@Tinksuliini tehtiinkö siemennesteanalyysiä useamman kerran vuoden aikana, vai vasta silloin ennen joulua? Mietin vain, että näkyykö se siittiöntuotatton käynnistyminen heti 3 kk päästä lopettamisesta vai voiko mennä pitempään?
@minttuni Ei tehty siemennesteanalyysiä aikaisemmin. Eli voi olla että tuotanto onkin ollut koko ajan käynnissä tai sitten käynnistynyt viiveellä. Testosteronitasoja sitten taas mittailtu enemmän. Korvaushoidon aikana tasot olivat normaalit, mutta syksyllä kun lopetuksesta oli puolisen vuotta niin tasot oli laskenu jo liian alhaisiksi. Mutta meidän tapauksessa nämä alhaiset tasot ei onneksi siis siittiöihin ole vaikuttanut :)
 
  • Tykkää
Reactions: minttuni ja Lilmi89
Ihanaa @Wintersun ettei enää vuoda :love:

@mandariinilohko Mä näin tän kierron alkaessa unta, että kovasti vauva potki mahassa ja se tuntui niin todella ja näin myös yhtenä yönä unen jossa maha kasvoi :love: Ennen tän kierron alkua näin paljon unia muista, jotka raskaana ja jopa @Wintersun in plussauksen ja niin sieltä plussa tulikin :ROFLMAO:
Esikoista odottaessa näin unen, jossa vauva syntyessä osasi heti puhua ja kävellä. Menin sit selaamaan unikirjaa ja se tiesi huonoa. No kas kummaa, synnytin sitten pojan 20+3 :unsure: Mua oikein pelottaa nähdä unia, koska tosi moni on käynyt toteen :cautious:
 
@Alinna86 voi kiiitos mutta mie säästelen muka, pitäis ostaa 1 clearblue ainoa testi mihin luotan :ROFLMAO: Nuo jäätävät painajaiset on niin selvä raskausoire!!! Näin kans kolmena yönä karmeita painajaisia mutta ei enää oo ollu. Turvottaa taas tänään mahaa, en jaksa muuta ku istua ja kuuma ja kylmä vuorotellen. :mad:
 
@Lilmi89 ja mie säästelen tot yhtä clearblueta tuolla ku ne on noi kalliita:LOL:
Ehkä teen sen sitte pe. Jos menkkoja ei kuulu koska viikonloppuna olisi spessua tiedossa miekkosen kanssa ja siihen kuuluu hyvää ruokaa & skumppaa:p En tiiä miten olin lasken noi liuskat ku olin ostavinaa 18kpl mut siis mähän ostin vaa 4 pkt niin eihän mul ollukkaa ku 8 testii, joista enään 4 kpl jälellä..ja sit taas ois mentävä kauppaa:whistle::ROFLMAO:
 
@Alinna86 Perjantaina vasta kääk!! :LOL:Meinaatko verikokeisiin pyytää päästä että mitä se raskaushormooni näyttää?

Haahaa menkat alko :ROFLMAO::poop: Ei harmita join liikaa kahvia ja siideriä ja ja kaikkea tässä kierrossa, mutta olipa jänskää kaikkien oireiden kans :rolleyes::rolleyes:

Eli mulle voi päivittää kp1/30!
Mie joo ma. Soitan taas kerran sinne polille mitä ne meinaa..siis jos testi plussaa vielä(n) huomen aamul testaan tikulla :ROFLMAO:
Voihan menkat :poop: Ehkä ens kierto ois sit se tärppikierto, toivotaan(y)
 
dpo 5 tänään ja tuntuu että kaikki oireet hävis o_O:ROFLMAO: eipä niitä nyt pitänyt näi aikasin ollakkaa mutta on tää kyllä yhtä piinailua:ROFLMAO: en mä kuitenkaan jaksa menkkojen alkuun ootella nii kyllä mä ens to testaan ekan kerran. Mietinpähän vaan tota testaamista, että jos sattuis tulee haalee viiva niin miten sitä pystyy töihin keskittyä vaikka se ei välttämättä mitään siinä vaiheessa meinaa:cautious: Mut en malta siirtää testaamista vapaa päiväänkää:ROFLMAO:

Tsemppiä kaikille piinalijoille loppukiertoon ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille:love:
 
@Alinna86 Perjantaina vasta kääk!! :LOL:Meinaatko verikokeisiin pyytää päästä että mitä se raskaushormooni näyttää?

Haahaa menkat alko :ROFLMAO::poop: Ei harmita join liikaa kahvia ja siideriä ja ja kaikkea tässä kierrossa, mutta olipa jänskää kaikkien oireiden kans , nyt testejä tilaukseen :rolleyes::rolleyes:
Eli mulle voi päivittää kp1/30!
Bläh, menkat :poop: onpas tylsää, vaikka niin jo uumoilitkin. Mutta täältä (y) teille ensi kiertoon! Vielä hyvin aikaa saada vauva 2020! :)

@Alinna86 siellä kyllä jännät paikat, mutta hyvältä kuulostaa! :barefoot: toivottavasti pääsisit pian verikokeisiin!

@Wintersun, ihana kuulla, että siellä vuoto lakannut ja kaikki kuulostaa olevan kuten kuuluukin :love: tarrasukkia loppumatkallekin!

Ja suuret onnittelut kaikille plussanneille! :love:


Mulla vielä piinailu jatkuu, kykenin hillitsemään itseni ja säästämään testin huomisaamuun :ninja:
 
Moi olen uusi täällä.
Nerthus/30v/toista lasta yritellään/yritys on alkanut jo 1/1/2019

On kummallinen tilanne koska ensimmäisen kerran kun tulin raskaaksi (lapseni on nyt 8v) niin hedelmölttyminen tapahtui vaikka minulla oli e-pillerit käytössä. Silloinkin oltiin kyllä jonkun aikaa yritetty entisen mieheni kanssa, mutta koska ei tullut tärppiä ja kävin yksityisellä lääkärillä, niin hän määräili keltarauhas/minipilleri kuuria ja sen jälkeen yasminepillerit. Tulin sitten raskaaksi heti ensimmäisten e-pilsu kokeilujen aikana täysin yllättäen ja tuloksena ihana tytär. Eron jälkeen tulin toiselle miehelle raskaaksi, vaikka minulla oli ehkäisyrengas käytössä, se raskaus meni kuitenkin kesken.

Nyt 2vuotta sitten jätin hormonikierrukan joka oli kerennyt olemaan 5v käytössä, ja viimekuun tammikuuhun saakka ollut pessaari käytössä, kunnes siitä luovuttiin nykyisen kumppanini kanssa. Ei oikein sopinut minulle, ilmeisesti allerginen jollekkin mikä sen käyttöön liittyy. Siitä saakka sitten ollut ilman ehkäisyä ja ei nyt ihan täysiä olla joka kuukausi yritetty, kun asutaan miehen kanssa vielä erillään, mutta nyt puolisen vuotta on minulla ollut vauvakuume aivan mahdoton. On jotenkin outoa, kun raskaus ei nyt sitten meinaa kuitenkaan onnistua, kun sitä todella haluaisi, vaikka aiemmin se on käynyt niin helposti jopa.

Minulla oli viimevuoden alussa kierron kanssa probleemaa (oli todella lyhyitä kiertoja ja välillä ei ollenkaan) ja luulin monesti olevani raskaana, mutta ilmeisesti minulla oli keltarauhashormonin kanssa taas häikkää ja vedin kuurin sitä. Nyt on taas muutamassa kierrossa ollut outouksia, mutta silti kiertopäivien mukaan on ollut tasaista. Viime menkat oli todella niukat ja lähinnä oli semmoista ruskeaa vuotoa, ja lämmöt ei sen jälkeen laskenut. Luulin jo taas olevani raskaana mutta ei. Nyt tässä taas ollut ovikset päällä, ja jonkin näköisiä oireita. Ilmeisesti siis ovisoireita, jotka on olleet mulla aivan mahdottomia. Lisäksi yleensä minulla alkaa järkyttävä PMS heti oviksen jälkeen. Nyt ei ole ollut, mutta ovuaatio oli kivulias ja oireet kesti pitkään! Pupuilua oli, joten nyt vaan jännitetään. En haluaisi enää yhtään stressata enkä jaksaisi enää noita "vale-raskauksia", mitenköhän sitä saisi muuta ajateltavaa siihen saakka kunnes on järkevää testailla??. En kyllä kestä niitä testailujen jälkeisiä pettymyksiäkään enää...
 
  • Tykkää
Reactions: Purrri
Moi olen uusi täällä.
Nerthus/30v/toista lasta yritellään/yritys on alkanut jo 1/1/2019

On kummallinen tilanne koska ensimmäisen kerran kun tulin raskaaksi (lapseni on nyt 8v) niin hedelmölttyminen tapahtui vaikka minulla oli e-pillerit käytössä. Silloinkin oltiin kyllä jonkun aikaa yritetty entisen mieheni kanssa, mutta koska ei tullut tärppiä ja kävin yksityisellä lääkärillä, niin hän määräili keltarauhas/minipilleri kuuria ja sen jälkeen yasminepillerit. Tulin sitten raskaaksi heti ensimmäisten e-pilsu kokeilujen aikana täysin yllättäen ja tuloksena ihana tytär. Eron jälkeen tulin toiselle miehelle raskaaksi, vaikka minulla oli ehkäisyrengas käytössä, se raskaus meni kuitenkin kesken.

Nyt 2vuotta sitten jätin hormonikierrukan joka oli kerennyt olemaan 5v käytössä, ja viimekuun tammikuuhun saakka ollut pessaari käytössä, kunnes siitä luovuttiin nykyisen kumppanini kanssa. Ei oikein sopinut minulle, ilmeisesti allerginen jollekkin mikä sen käyttöön liittyy. Siitä saakka sitten ollut ilman ehkäisyä ja ei nyt ihan täysiä olla joka kuukausi yritetty, kun asutaan miehen kanssa vielä erillään, mutta nyt puolisen vuotta on minulla ollut vauvakuume aivan mahdoton. On jotenkin outoa, kun raskaus ei nyt sitten meinaa kuitenkaan onnistua, kun sitä todella haluaisi, vaikka aiemmin se on käynyt niin helposti jopa.

Minulla oli viimevuoden alussa kierron kanssa probleemaa (oli todella lyhyitä kiertoja ja välillä ei ollenkaan) ja luulin monesti olevani raskaana, mutta ilmeisesti minulla oli keltarauhashormonin kanssa taas häikkää ja vedin kuurin sitä. Nyt on taas muutamassa kierrossa ollut outouksia, mutta silti kiertopäivien mukaan on ollut tasaista. Viime menkat oli todella niukat ja lähinnä oli semmoista ruskeaa vuotoa, ja lämmöt ei sen jälkeen laskenut. Luulin jo taas olevani raskaana mutta ei. Nyt tässä taas ollut ovikset päällä, ja jonkin näköisiä oireita. Ilmeisesti siis ovisoireita, jotka on olleet mulla aivan mahdottomia. Lisäksi yleensä minulla alkaa järkyttävä PMS heti oviksen jälkeen. Nyt ei ole ollut, mutta ovuaatio oli kivulias ja oireet kesti pitkään! Pupuilua oli, joten nyt vaan jännitetään. En haluaisi enää yhtään stressata enkä jaksaisi enää noita "vale-raskauksia", mitenköhän sitä saisi muuta ajateltavaa siihen saakka kunnes on järkevää testailla??. En kyllä kestä niitä testailujen jälkeisiä pettymyksiäkään enää...
Täähän on kuin minun suusta! :LOL:
Tulin teininä raskaaksi e-pillereiden läpi, mutta se meni sitten 8~ viikolla kesken. Juuri ennen ekaa neuvolaa.
Toinen raskaus alkoi nykyisen miehen kanssa 20-vuotiaana yhdestä ainoasta kerrasta ilman ehkäisyä ja siitä meillä on 8v poika :love:
Seuraavaa sitten jumppailtiin pari vuotta, olin 27v kun hän syntyi.
Mitään varsinaista ehkäisyä ei olla hänen syntymän jälkeen käytetty ja täyttää helmikuussa 2v :unsure:(keskeytetyllä siis, kunnes nyt 3 kierrosta yritetty)

Eli tervetuloa mukaan ja tässä omaa napaa samalla :LOL:

Ps. Siivosin koko kämpän tänään ja johan helpotti ahdistukseen. Nyt vaan ootellaan taas ovista pari viikkoa :X3:
 
Minä taas söin lievään ärsytykseen kauhean kasan karkkia ja keitin kahet iltakahvit :LOL: Meillä oli kans "ehkäsynä" keskeytetty vuoden päivät ja heti tärppäs, nyt taas vuosi keskeytetyllä takana ja saapa nähä kauanko nyt menee....

Synnytyksen jälkeen on tosiaan menkat pidentyny parilla päivällä ja verihyytymiä aivan mahoton joita ei ollu ennen, kellään tietoa mistä ne johtuu??
 
Ihanan vertaistuellista kuulla, että on muitakin joille tuo raskautuminen on vähän, kuin tuommoista arpapeliä, joskus se vaan onnistaa kerrasta ja joskus taas ei vaikka kuinka arpois.
Ja kiitos, mukava tulla kirjoittelemaan tänne, luulen, että se on itselleni ihan terveellistä ja saattaa jopa helpottaa stressiä. Olen ihan liikaa pyöritellyt itsekseni näitä asioita, kun ei tuo minun mies oikein ole semmoinen joka jaksaisi vatvoa tämmösiä :D

Nyt on ilmeisesti dpo 3 päällä. On iskenyt joku hulluus päälle, pakottava tarve katsella uusia huonekaluja ja pesänrakennus vietti siis päällä. Ärsyttää, kun se muistuttaa ekasta raskaudesta, jolloin oli pakko rempata koko kämppä ja uusia huonekalut. :D
Olen myös tänään syönyt ruuaksi purkillisen venäläisiä suolakurkkuja ja pientä kuumetta pukkaa, ollut jo muutamina päivinä, mutta sitten aina välillä laskenut. Ihme touhua.
 
Onnea uusille plussaajille! :love:

Ite täällä mietin et miten voi ovisdigitesti joka aamu näyttää negaa vaikka on ollu ns selkeitä ovisoireita. En oo kylläkään aina pystyny noudattaan ohjeen 4 tunnin pidätystä, mut voiko se niin paljon vaikuttaa muka? Oon testannu kerran päiväs aamusin. Nyt sit olo et onko mulla vaan valeovisoireita ja toivon voi heittää tästä kierrosta että vois tärpätä :( mä luulen että en jatkossa enää testaa ovista kun tulee vaan ylimäärästä stressiä ja paha mieli...
 

Yhteistyössä