Mä voisin taas liittyä piinailijoihin:
kp 15/24-26, dpo 1
Sain eilen aamulla digiovistestiin hymynaaman, tänään aamulla ei enää tullut, mutta kysyin klinikaltani mitä ovat mieltä. Tuumattiin, että annetaan palaa!
Ovis oli uskoakseni eilen alkuillasta ja tää toka inssini tehtiin tänään pikkusen ennen puolta päivää. Lekurini kertoi, että hänen kokemustensa mukaan ei ole väliä tehdäänkö hoito ovisplussatestipäivänä vai sitä seuraavana, hänen mukaansa samat onnistumismahdollisuudet.
Tällä kertaa on jotenkin ihan tosi hyvä fiilis! Lekurikin sanoi, että ajoitus olisi nyt aivan nappi, ja itse oon tyytyväinen, kun sain luontaisesti hymynaaman testiin, eikä siksi tarttenut käyttää irrotuspiikkiä. En käynyt hoitoa edeltävässä ultrassa, koska en vain kokenut sen tuottavan lisäarvoa. Eli nyt en tiedä ollenkaan minkä kokoinen folli/limakalvo siellä oli, mutta ovislimat olleet ihan älyttömän runsaat ja toivon sen olevan hyvä merkki
Ekassa inssissähän mun folli oli vain 17 mm, ja jouduttiin viikonlopusta johtuen irrottamaan piikillä, joten olin heti jotenkin epäuskoinen onnistumisen suhteen. Nyt kyllä tosiaan ihan eri fiilis! Parin päivän päästä aloitan taas 10 päivän Terolut-kuurin lyhyestä luteaalivaiheestani johtuen, eikä siinä mitään, ihan ok ja ilman älyttömiä valeraskausoireita se meni viimeksikin kun on kaltaiseni realisti, mutta sitä seuraavat menkat oli kyllä sellanen tulva, että apua!!!
Kiva lukea teidän juttuja! Kun oma tilanne on se, että on yksin prosessissa, niin kerrottavaa ei ole kuin sen kerran kun hoidossa on käynyt, mutta silti luen taustalla tosi mielelläni muiden kokemuksia