Kovahkot menkkakrampit, pahoinvointia ja dpo 7. Byhyhyy.
Nää valeraskausoireet pahenee kierto kierrolta
Nää valeraskausoireet pahenee kierto kierrolta
Oi! Jospa tarttuisi kuitenkin. Sormet ristissä täällä!Kiinnittymisyritys tuntemuksia
Näitä tulee yleensä joku kierto dpo4-6 mutta tuntuu kovemmin eikä selkeästi tarraa kiinni
Saa tietenkin! Aina saa testata, mutta toki tulokset on sit eri asiaApua, kävin ostamassa testejä .. saako dpo 5 jo testata, millään jaksaisi odottaa melkein viikkoa
Onneksi täällä on kohtalontovereita jotka tietää miten valmiiksi ostetut testit oikein huutaa käyttämistä kaapeissa vaikkei ole vielä ajankohtaista.
Tässä oli nyt todella lähellä että uskallanko kirjottaa tänne enää ollenkaan jos joku suuttuu mutta minua siis harmittaa sinun ja teidän kaikkien muidenkin puolesta se ettei plussa tule helpolla. Tuo tulkinta siis että oltaisiin jotenkin eri viivoilla tässä yrittämisessä on täysin väärä eikä tarkoitukseni ollut muuta kuin tsempata. Todella harmi että se meni näin pahasti metsään.Ei ole minun miehellänikään lapsia Puheita oman terveyden vaarantamisesta?
Jos nyt avaan vähän tarkemmin. 9,5v sitten tehdyn sektion jälkeen papereissa lukee 'ei suositella enempää raskauksia kohdun ollessa ohut sektioarven kohdalta, mutta jos päättää raskautua, niin seurataan useammin.' Tk-lääkäri piti pintansa orjallisesti vain tuon tekstin takia ja sanoi tiukasti EI. Sain kuitenkin sektioryhmästä paljon tsemppiä viedä asiaa eteenpäin, koska 9,5v asiat oli aivan toisin ja nyt on nyt. Naistenpolilla ihmetteli tk-lääkärin puheita ja kun puhutaan riskeistä, niin nykyään ne on niin hyvin hoidettavissa ja meillä sairaala 6km päässä. Pahin riski (kohdunrepeäminen) on vain n. 4% luokkaa minulla, eli ei paljoa. Naistenpolilla toivotti vain onnea yritykseen! Kyllä mä luotan niiden sanaan ja jos oisivat sanoneet sielläkin EI jossain vaiheessa, ni sitä olisi uskonut. Mutta olisin ikuisesti harmitellut, jos olisin uskonut tk-lääkärin puheita.
Mikä tässä tarkalleen sinua harmittaa? En sano tätä pahalla, mutta tietääkseni meidän haaveet ei pitäisi olla pois lapsettomilta haaveilijoilta On minun mieskin lapseton, hänellä on vain minun lapseni.
EN suuttunut, sitä ei tarvitse pelätä ja uskaltaa kyllä kirjoittaa. Minusta on hienoa ja arvostan sitä, jos jokainen sanoo suoraan asiat eikä tule esim. vieraana huutelemaan Silloin reaktioni saattaisi olla aivan päinvastainen. Luin viestisi moooonta kertaa, ennen kuin vastasin ja en ole vieläkään varma, että pääsinkö siihen täysin kiinni, mitä ajoit takaa. Joten nou hätä, itteeni en ottanut missään vaiheessa. Jäin vain miettimään sen lauseen tarkoitusta ... Ja sen takia vastasin ehkä väärin.Tässä oli nyt todella lähellä että uskallanko kirjottaa tänne enää ollenkaan jos joku suuttuu mutta minua siis harmittaa sinun ja teidän kaikkien muidenkin puolesta se ettei plussa tule helpolla. Tuo tulkinta siis että oltaisiin jotenkin eri viivoilla tässä yrittämisessä on täysin väärä eikä tarkoitukseni ollut muuta kuin tsempata. Todella harmi että se meni näin pahasti metsään.
Mulla vuotaa ovislimaa 2-3pvä ennen plussaa ja halut alkaa lisääntymään. Eli oisko se ovis kuitenkin tuloillaanKyllä ovulaatiotesti oli selkeä nega eli mitä lie limaa on no mutta hyvä, ei mene parhaat hetket tässä ohi!
Joo kyllä mä näin jälkiviisaana tavallaan ymmärrän että miten olisin itse voinut asian paremmin muotoilla. Pitää varmaan koittaa olla enemmän varpaillaan täällä. Asiat on kuitenkin kaikille arkoja.EN suuttunut, sitä ei tarvitse pelätä ja uskaltaa kyllä kirjoittaa. Minusta on hienoa ja arvostan sitä, jos jokainen sanoo suoraan asiat eikä tule esim. vieraana huutelemaan Silloin reaktioni saattaisi olla aivan päinvastainen. Luin viestisi moooonta kertaa, ennen kuin vastasin ja en ole vieläkään varma, että pääsinkö siihen täysin kiinni, mitä ajoit takaa. Joten nou hätä, itteeni en ottanut missään vaiheessa. Jäin vain miettimään sen lauseen tarkoitusta ... Ja sen takia vastasin ehkä väärin.
Mulla on kans tullu tollasta "ovislimaa" joskus kp 7-9 tienoilla, sitten se on vaa loppunu ja alkanu uudestaan sillon ku ovulaatio on tuloillaan eli joskus kp13 alkaen. Mitähän lie meinaaKyllä ovulaatiotesti oli selkeä nega eli mitä lie limaa on no mutta hyvä, ei mene parhaat hetket tässä ohi!
Olen kyl kuullut moneltakin ihmiseltä että seuraavat raskaudet ovat alkaneet helpommin. joten jos haluatte lisää lapsia niin ei kannata sit himmailla kuin joku "pakollinen" huilaus aika.Tänään aamulla oli pakko tehdä r-testi, kun kaveri kutsui illaksi syömään ja tiedän että ruokana sellasta, mitä en uskalla syödä jos olisin raskaana. Vaikka niin vannoin etten testaa ennen kuin jos menkat jää tulematta. Ehkä myös se provosoi testi-intoa, että eilen ja tänään aamulla ollut vatsa ihan sekaisin ja kovin etova olo.
No mutta, täysin puhdas nega, jälleen, enpähän koskaan muita ole saanutkaan eli ei vieläkään meidän vuoro. Huomaa täällä myös, että mieskin harmistuneempi ja pettyneempi kierto kierrolta, kuten muutkin puhui. Meillä kun siis ei kummallakaan lapsia ennestään, ja mies vielä toivoisi kolmea. Olen kyllä kovasti toppuutellut, että ei meidän iässä taida enää niin montaa tulla, etenkin kun ei näytetä mitenkään super hedelmällisiä olevan
ei muuta kun menkkojen odotukseen, yöllä veikkaan alkavaksi, kuten yleensä!
Tuosta menkoista kysyisin vielä, moni täällä puhunut että laskee kp1ksi sen päivän kun kunnollinen vuoto alkaa. Itsellä ei mitään tiputtelua yleensä tule (tai max tunnin pari) , kun alkaa niin tarttee jonkun näköisen siteen jo siihen. Niin itsr olen laskenut aina siitä samasta päivästä kierron alkavaksi. Onkohan se kuitenkin oikein? Tässä kierrossa alkoi puoliltaöin, niin silloin menikin sormi suuhun, että valitako ma vai ti kp1ksi
Kyllä me ainakin taidettiin harrastaa muutama tunti oviksen jälkeen ja olikohan ovista edeltävänä tai sitä edellisenä päivänä, ja poika on tulossa. Eikös poikasiittiöt oo niitä, jotka on nopeita ja lyhytikäisiä? Eli voisi olettaa että juurikin tästä ovispäivän petipuuhista vauva sai alkunsa. Ei muuta kuin hommiin sitten yhdeksän jälkeen!Ovis - asiat on kyl hankalia.
Nyt MÄ tuun vinkumaan, että sanokaa, että muutama tunti oviksen jälkeen on vielä ihan hyvä aika tulla raskaaksi. 
Tässä kävi nyt niin, että mun ovis ETUILI! sain tänään ekan huipun monitoriin enkä lainkaan hormoonin nousua edeltäville päiville.
Klo 17 alkoi pahat jomotukset ja kivut. Päivällä töissä jo mietin tuntemuksista, että ei kai vaan jo tänään.
Joopa joo. Kyllähän se munasolu elää 12-24 tuntia ja netin mukaan nopeimmat siittiöt pääsisi perille jopa 1/2 tunnissa; keskimäärin kai 6 tunnissa. Ja jotkut hitaimmat jää sitten jo junasta.
Jos päästäs hommiin 21.30... Olis kai toivoa vielä.
Kamalaa tämmönen suunnittelu, kun kuvittelin sen olevan vasta huomenna.
Toivottavasti kuu On nyt oikeassa asennossa ja meidän touhuista edes tulee jotain. Yleensä kovassa paineessa kaikki menee päin mäntyä. Kuten esim lapset ei nukukaan... Tai miehen paineet ei riitä. Sitä ei oo kyl aikoihin ollut, mut joskus sitäkin oli.
Että tsemppiä vaan meille sitä tarvitseville.
Pakko kyl myöntää, et jostain kumman syystä mä en edelleenkään osaa sitä viestiä tulkita oikein Nyt tuntuu kaikki vääntyvän omassa päässä ihan ihmeellisestiIte en tiedä ovilimoista oikein mutta mahottomat halut oli kp8-9, ja ei mitään hajua koska se ovis sitten oli flo ennusti kp14 päivälle. Hommailuja oli kp9, 10 ja 14. Huomenna aamulla teen testin kun ne herkätkin tuli
Huomasin kans että @Kasikuus ymmärsi @Koodikissa n viestin erillälailla miten minä sen luin, mutta sattuuhan nuita !!