Sinulla kyllä vaikuttaa niin lupaavalta@Kasikuus Mulla jäi ainakin lämmöt koholle plussa kierroista ja pysyivät koko alkuraskauden. Olen kyllä myös kuullut että toisilla ei jää vaikka plussaiskin
On:
Eilen menkkamaisia kipuja, tissit kipeet, plus hirvee vitutus, flunssa jatkuu edelleen, aamulämpö 37.6, flow ennustais menkkojen alkavan huomenna Testipäivä ylihuomenna
Niin kauan on toivoa kunnes ei menkat oo alkanuSinulla kyllä vaikuttaa niin lupaavalta
No mä voinkin sit heittää omalla kohdalla jo kirveen kaivoon
Täällä ollaan samassa veneessä, mun ryhmäliikunnat (ekat vuosiin) ois alkamassa tällä viikolla ja odotin niitä kovasti, mutta täälläkin ollaan sairaslomalla jo pitkittyneessä taudissa.@Mmohini Mikä tilanne teillä oli nyt yrityksen suhteen? Pahoittelut menkoista! Ja piinailu on kamalaaa
Hitsi nyt kun menkat tuloillaan ni ois voinu alkaa tosissaan hiihtämään sun muuta mutta iski kunnon räkätauti Pitäis saadaa vähän painoa pois.
munasarjat ja kohdun näkee parhaiten vaginaalisella ultraäänellä eli semmosella pitkulaisella laitteella emättimen kautta. Sit samalla tehty perus gyn tutkimus ankannokalla ja lopuksi vielä toinen käsi vatsan päältä ja sormet emättimessä tunnusteltu kohtu ja munasarjat käsin. Jos osasin vastata, en oo aivan varma mitä tarkoitit sisätutkimuksellaHei te joilla on ultrattu munasarjat niin onko siinä yhteydessä tehty myös sisätutkimus ja jos on niin millä tavalla ja millä? Itsellä olisi ensi viikolla aika kyseiseen tutkimukseen ja tehdään siis ensimmäistä kertaa. Gynellä toki olen käynyt aijemmin.
Tiputtelu loppui ovulaatioon Ei niin mitään hajua miksi tiputteli sen 13 päivän ajan. Mut pelottaa kyllä, että sillä on vaikutusta kohdun limakalvon paksuuteen ja raskautuminen hankalaa@Kasikuus vieläkö sulla on tiputtelua? (Jos en muista nimimerkkiä väärin) onko tullut mitään selkoa miks silleen? Olit myös kommentoinut mun eiliseen muutaman sivun takaiseen juttuun ( paljon viestejä tulee!). Eilen oli vieläpä tärinäarkuutta munasarjan kohdalla mutta en malta uskoa että ovulaatio ois noin etuajassa. Seuraillaan tilannetta mun menkat venyi 7päiväisiksi mutta nyt näyttäis ettei tiputa enää. Menkkajuilintaa edelleen. Pelkäämpä että endometrioosista kyse