Haaveena vauva 2020

Vau @Wintersun  :giggle::giggle::giggle: Toivotaan vahvistumisia!

Ja nuo kemialliset on aivan hanurista :cry:
Silloin ei oo vissiin aina menkat myöhässäkään?

Missä vaiheessa muuten keltarauhasnippailuja teillä tuntuu, ennen ovista, oviksen aikaan vai jälkeen? Mulla nippailee nyt oikeaa puolta, sänkyhommia ei oo ollu vielä mies kauheassa flunssassa... Ja kp 8 vasta menossa. :ROFLMAO:
 
Rupes yhtäkkiä kiinnostamaan, kun välillä on niitä kiertoja että menkat myöhässä, on kummallisia oireita oviksen jalkeen tai menkat on oudot, että mitä jos olis testannut - onko voinut olla kemiallinen. En tiedä, kai sitä kaikkea miettii.. että olisko jotain yrittänyt tapahtua. Mutta auttaako tieto mihinkään. Kesällä parissa kierrossa testasin päivänä, kun olis pitänyt alkaa, ihan tyhjiä testit.
 
@minttuni Mä olen miettiny samaa, että onkohan ollut kemiallisia pari kertaa, kun osa kierroista outoja ja sit jälkeenpäin on yhdistellyt samaan kiertoon tietyt oireet + menkat, jossa isoja hyytymiä. Aina kylläkin olen saanut negan testiin :cautious:

@Nessu87 Voi ei, ei heitetä vielä kirvestä kaivoon?

Mulla jatkuu etova olo. Okseta ei, mut sellanen huono olo vähän väliä. Mulla on ollut aika rajuja pms-oireita ja yhdessä kierrossa oksensin viikon verran ennen menkkoja, eli oisko tää nyt lievempi pms versio.
 
Onko kellään ollut niin, että ennen menkkoja ja niiden jälkeen kaikki ärsyttää. Minulla ollut nyt muutaman päivän sellainen olo, jopa joku miehen tekemä/sanoma asia on ärsyttänyt ja olen sitten äksynnyt hänelle.

Joo ehkä tyhmä kysymys, mut itselle uutta, koska ennen ei tämmöistä ole ollut.
 
Viimeksi muokattu:
@Kasikuus kuulostaa tutulta. Täällä alkoi kans pms oireet juuri tänään. Tuli hirveän huono ja ällö olo aamupäivällä aamupalan päälle. Vähän niinku raskausajan närästys kuulemma, olo helpottuu röytäisyillä :ROFLMAO: Rinnat kipuilee ja mahan oireet jatkuu. Huoh :LOL:
Rinnat on joo kipeät, ollut jo ainakin 4pvä :ROFLMAO: Maha vähän outo, en osaa edes selittää et millain. Lakritsin haju on voimakas ja makuvissyn myös. Joutu ukko eilen juomaan vissynsä lasista pois nopsaa, ku se haju tunki niin voimakkaana nokkaan :cautious:
Ainut mikä multa puuttuu, mikä on yleensä tässä vaiheessa, on alaselän polttelut. Nyt kun näin sanon, ni se alkaa varmaan heti tänään o_O
 
@Kasikuus kirves heitetty kaivoon jo. Viimenen asia millä haluan itteeni kiusata on että kaikki oiskin hyvin. Vuodon selittäisin kiinnittymiskivulla, laskevan hcg arvot että oon juonu kai liikaa nestettä niin lantraantunut, tai muutenvaan hitaasti nousee tai sitä että tää mun vahva tunne ettei kaikki pääty hyvin on vaan pelkoa... Mä en vaan haluu aatella noin koska mun helpompi käsitellä asiat pessimistisesti ja realisesti :), en vaan usko yhtään että tää etenee loppuunasti. Menee niin samal kaavalla ku edellinen kemiallinen: viiva kerran vahvistuu sit haalenee pikku hiljaa, alkaa rusehtava pienivuoto joka yltyy kunnon vereksi pikkuhiljaa...
 
Viimeksi muokattu:
Varovaiset onnittelut @Nessu87 :love:
@W.we Siis ei voi olla vaan viivan paikka!! :eek::eek: Miten ihmeessä noin selvä haamu ei merkitsekkään mitään, olen pahoillani :(
@Wintersun Toivotaan että haamulainen lähtisi vahvistumaan :love:
@Kasikuus Mietin aluksi samaa että en halua marras-jouluvauvaa, mutta nyt kun yritystä on takana jo 1,5 vuotta, niin ei ole väliä. Mietin aluksi myös etten haluaisi heinä-elokuussa olla viimeisillään raskaana, eli kevät tai syysvauva olisi "paras", mutta tosiaan, ei sillä loppupeleissä ole mitään väliä milloin syntyy, kunhan vaan joskus syntyisi :)

Joo - en mä tiä oliko toukokuinen kevätvauva nyt mitenkään erilainen kuin nuo heinä- ja helmivauvat hoitaa. Tai miten se ole sitten oli erilaista. Sitä se oli syöttämistä, vaipanvaihtoa ja välillä yritit nukkua itsekin univelkoja pois.
Ehkä täysimetyksen kannalta paras oli just toukovauva; ensin ekat viikot aika paljon sisällä, ei tarvinnut miettiä, koska vauva syö. Sitten tulikin kesä eikä tarvinnut paljon vaatetta. Puol vuotiaana alkoi jo mennä kiinteitä, mutta imetys edelleen pääasiana; oli kyllä hankalaa miettiä automatkoilla pakkasessa, että mihin pysäät ja imetät vauvaa. Varsinkin kun käytin itse paljon kaukalopussia, jossa vauva oli sisävaatteissa. Yritä nyt siinä nopeasti saada vauva tyytyväiseksi.. Mulla ei yhtäkään rintatulehdusta tullut, mutta joillakin on tosi herkät rinnat; kaveri sai niitä silti kesälläkin.
Jotenkin se jouluvauva mua kiinnostaa, kun maaliskuussa ekan kerran tässä yrityksessä plussasin. LA olis ollu nyt jouluna. Jotenkin se ajatus on jäänyt niin ihanana mieleen. Mut saa nähdä jos plussattas jo ennen maaliskuuta; kaikki käy.
 
Mä oon halunnu ain leijona vauvaa, toki mis kuus tahansa synryny käy mut ite oon lwijona myös. Näitä syntymä ajankohta haaveita nyt ei kene kään tarvi ottaa niin vakavasti, tai sitä toivooko tyttöö tai poikaa ym :)mulla tosiaan 2 km jotka ois ollu heinä-elokuuulle ja siten just leijona ajankohdalle, eikai oo leijonaa mulle suotu. 2 tyttöä jo on koten poika ois kiva lisä, mut enmä tyttöäkää pahaks laittais. Nää nyt on vaan tämmösii haavekuvia mitä luo kun miettii kuvaa siit mahdollisest vauvast jos joskus sais. Ihan uskallan sanoo et valtaosa toivoo yht sun toista puolitosissaan, vaik ne toiveet ei täyttyis niin se laps mikä syntyy täyttäs kuitenkin sylin eikä haittais mis kuussa, sukupuolel ym merkitystä
 
Mä toivoisin alkuvuoden vauvaa. Nyt löytyy jo huhtikuun oinas, heinäkuun rapu ja marraskuun skorpioni. Mut toisaalta ei yhtään innostaisi pukeutua talvipakkasella ja suojata kaikki herkät tissit ym viimalta ja pakkaselta. Raskauden aikana mun tissit on tosi herkät
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Itse olen joulukuun lapsi, enkä muista, että siitä lapsuudessa olisi koskaan ollut mitään haittaa. Koulussa ei ollut sen vaikeampaa kuin muillakaan, ainoastaan täysi-ikä tuli myöhemmin, kuin muilla mikä vähän ärsytti. Nyt on kiva, kun muut täyttää aina aiemmin seuraavan vuoden ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Mä en voinut oikeen itselleni mitään. Hain noita rfsu:n herkkiä aamuksi (kaapissa on vielä pc). Apteekin kautta herkkä testi mukaan :geek:

SiinäKIN on viiva, haalea mutta kuitenkin! Tuli ihan parissa minuutissa.
Samalla oon saanut testiajan jälkeen viiva paikkaa mutten ikinä testiajalla.. :geek: voisinko muka olla..

katso liitettä 9106 katso liitettä 9107
Tiiän ton tunteen, kun haluat vaan tietää nyt heti!! vaikka tilanne ei tunneissa muutu, testaa sitä uuestaan :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Wintersun
Tein nyt iltapäivä pissasta viel testin. Kun virtsa imeyty onestepin tikkuun niin viiva näkyi selvästi siinä imeytymis vaiheessa, mut n. 1min myöhemmin oli jo melkee nega testi. Eli ei vissii saa siitä positiivista tekemälläkää?
 
@Wintersun :love: Kyllä vain viiva näkyy :X3:

@W.we Missä kohdin se patti on? Minulla tosiaan tammikuusta asti on patti kulkenut mukana, joka kasvaa tosi isoksi ennen menkkoja ja menkkojen alkaessa alkaa pienentymään. Sijaitsee tuossa rinnan sivussa kainalon puolella. Joku rauhanen tms. joka suurenee hormonien takia ja on pirun kipeä, kun kasvaa. Kyl se alkuvuonna oli raastavaa, kun odotti aikaa tutkimuksiin ja sit saikin huokaista helpotuksesta, kun oli harmiton patti. Tsemppiä :love:
 
Meillä olleet heinä- ja lokavauvat. Kesävauvan kanssa oli aikoinaan vaikeaa, älytön helle ja kuumuudesta huolimatta sairastin 5 rintatulehdusta, sekä oikeastaan kaikki muutkin vauva-ajan ongelmat. Syysvauvan kanssa kaikki sujui kuin unelma, syksy tosin oli mukavan lämmin ja vauva äärimmäisen helppo tapaus. En usko et vuodenajoilla oikeasti oli mitään merkitystä, sattui vaan menemään näin. Mutta tuosta kuopuksen syntymästä ja syysvauvasta jäi niin ihanat muistot että mielellään ottaisin syys- tai vaikka jouluvauvan. Ei oikeastaan mitään väliä, kunhan vain sais vielä sen oman vauvan. En usko että lapsi kovasti kärsisi syntymäajastaan, jos muut asiat ois kunnossa. Mutta luonnollistahan se on jos jollain on toiveita syntymäkuukauteen tai sukupuoleen liittyen.

Meillä alunperin toiveena oli alkuvuoden vauva tai ainakin et oisin kotona vauvan kanssa syksyllä kun tämän hetkinen kuopus aloittaa koulun. No ei tosiaan menny niin, sillä enää ei ehdi siihen aikatauluun kun raskautta ei kerran kuulu. Oisin ikionnellinen jos saatais vielä loppuvuoden 2020 vauva, mut aika näyttää, odotukset ei ole kovin korkealla vaan koitan ennemminkin nyt asennoitua niin että kaksikin riittää. Ja aina mielikuvissa kolmaskin lapsi olisi poika, vaikka 2 jo ennestään. Oikeasti toki kumpi tahansa ja mikä vuodenaika tahansa olisi just hyvä niin.
 

Yhteistyössä