Haaveena vauva 2020

Nyt ollut 8-10 päivän luteaalivaiheita, nyt tais olla 10. Onko sulla ollut muissa raskauksissa lyhyitä luteaaleja? Mulla ei oo hajuakaan kun sillon kun pamahdin vahingossa paksuksi kondomin läpi vuosia sitten ei paljoa ovulaatioita tarkkailtu :ROFLMAO: olin vielä sen tyypin kanssa tapaillut alle kuukauden... semmonen muistikuva kuitenkin että kierto ollut suht lyhyt aina... munki pitäs kehittää mulle kaikkea ohjelmaa ja jotain mielenhallintaa että osais nauttia elämästä tässä yrittäessä :love:
Ei oo valitettavasti ensimmäisten raskauksien kohdalla mitää hajua oviksista eikä luteaaleista. Olin heidät saadessani 25 ja 28-vuotias ja sillon kuukautiskierto oli 30-32 päivää. Toisen imetyksen jälkeen kun menkat alko niin kuukautiskierto jäi jostain syystä lyhyeks eli on ollut nyt sen 5 vuotta 22-26 päivää. Ilmeisesti tosi monilla kierto lyhenee kun ikää tulee, mut en tiedä lyheenekö luteaali vai ovis vain aikaistuu... Plaah... Pää ihan sekasin kun näitä kaikkia miettii :confused:

Miten toi luteaali muuten lasketaan(n)? Mulla nyt dpo 9. Jos menkat alkaa huomenna kun dpo10 niin onko luteaali silloin 9 vai 10 päivää? Kiitos jos jos joku jaksaa vastata:)
 
Voi, onnea plussanneille! Täällä olikin useampi:love:

Luin muutamia sivuja taaksepäin, kova vauhti täällä. :)

Kp 9 täällä. Ennustaa ovista ens lauantaiksi. Tänään talleteltu, mies lähtee työreissuun ja tulee to-pe. :) Toivottavasti tän päivänen riittää, jos ovis sattuu viikolle :LOL: En aio testailla, vaikka mieli tekis. Ärsyttäisi vaan, jos osuiski ja ei vois hyödyntää. (y)
 
Täällä ihan odotetusti nyt kp2. Kuukautiset alkoi tasan kaksi viikkoa ovulaatiosta, huippua! Tuntuu, että kroppa toimi pitkästä aikaa. Jotenkin tiesin, että en ole raskaana joten ei tullut mitenkään shokkina edes. Tallettelut ei olisi voinut osua paremmin, mutta nyt(kään) ei vain ollut meidän vuoro.
Huomenna jatkuu taas Letrozolit, kolmas letrokierto nyt menossa.

Vähän stressaa, että mahdanko saada letroja nyt mistään apteekista enää.. Tämän kierron jälkeen varastot on loppu.. Juuri googletin, että toimitusvaikeudet jatkuvat EDELLEEN ainakin vuoden loppuun..
 
TOIVEENA VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

30.9.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


EnkeliRinkeli.................kp 52/28
Hipposka.......................kp 40/30
taikinatonttu...................kp 37/28
vauvahaaveilija2396......kp 36/28-30
Pilvinentaivas...............kp 31/28-30
papuma.........................kp 29/xx
Millimetrii...................... kp 27/28-29
Hope91.........................kp 26/32-37
Mahaotus......................kp 26/24-26
Mirkkuli26.....................kp 24/22-28
Amadecasa..................kp 24/34-55
Helmiina1978...............kp 24/32
Marilainen.....................kp 24/28
Haaveilija-31.................kp 24/38
Mirella92.......................kp 23/34
Effis..............................kp 22/26-37
Shibali......................... kp 21/23-26
Titi-Love.......................kp 19/28-30
Kasikuus.......................kp 19/28-31
Lennis...........................kp 19/28-34
Haavejuttu....................kp 18/29
Tingeli...........................kp 17/34-36
Daana.......................... kp 17/23
W.we.............................kp 15/25
FaBuu...........................kp 14/28
nieve30.........................kp 14/28
Tiukuliina89.................. kp 14/31
Marrrsipaani..................kp 11/28
Lumihiutale_................. kp 9/28
poreilevalimu.................kp 7/25-26
Koodikissa.....................kp 6/24
Veevavi..........................kp 6/26-28
Keltasirkku.................... kp 5/28-32
mimmik..........................kp 5/28-32
Vaniljapulla....................kp 4/30-32
nessu87........................kp 2/28
rosemarie......................kp 2/xx
Vauvameille...................kp xx/28-35
Snanniska.....................kp 1/28


★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:



Mirkkuli26....................dpo 14
Mammakatri.................dpo 14
Helmiina1978..............dpo 6
Titi-Love.......................dpo 4
Lenni.............................dpo 4
Shibali...........................dpo 4
Effis...............................dpo 3
Haavejuttu....................dpo 2


★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
@Karvakorva toivotavasti löytys seuraaval ultra kerralla koko paketti sielt mis pitää❤

@Mahaotus on sulla yhtä lailla oikeus surra tai pettyä, ei sitä voi elää niinkään et ain miettii et muilla pahemmin... Itekin ressaan välil et kauanko menee vaik nyt vast yk 2 alko esikoisen kohalla meni vuosi (yks km siin välissä) ja tuntui niin turhauttavalta, varmasti jokanen tääl sen plussan heti tahtois ja jokanen pettyy oli se yritys alussa tai myöhemmin. Mäki koitan jotenki hillitä itteni enemmän täs kierros, etten liikaa tutkis itteeni vaan kaiken aikaa, oli tosi piinaavaa toi yk1... Tuntu et koko ajan joka tuntemusta googletti ja vertaili plussa kiertoihin

nyt raskauskeiju tilaus... Jospa nyt alkuun 30kpl ovisliuskoi ja 5kpl r testejä riittäs
 
@Kasikuus mä tiiän kans toi filis nenee ihan sekasin et kelle piti vastaa ja miten, sit pitäs selata ylös alas ja monesti jo unohtuu ku alkaa kirkottaa mun edellises luuris oli tota vikaa et tyhjensi kentän jos palas ylöspäin tarkistaa muiden kommentit. Tää nykynen ei tee niin mut jotenkin välil hankalaa plaraa ees taas, pitäs olla semmonwn syfeemi ku faces et voi kommentoida kommentin alle, pysyiskärryil paremmin mulla taas näyttää viestit usein tylyltä ku ei ain näytä julkasussa hymiöitä ja sydämmiä vaikka ne oon laittanu
 
@Kasikuus mä tiiän kans toi filis nenee ihan sekasin et kelle piti vastaa ja miten, sit pitäs selata ylös alas ja monesti jo unohtuu ku alkaa kirkottaa mun edellises luuris oli tota vikaa et tyhjensi kentän jos palas ylöspäin tarkistaa muiden kommentit. Tää nykynen ei tee niin mut jotenkin välil hankalaa plaraa ees taas, pitäs olla semmonwn syfeemi ku faces et voi kommentoida kommentin alle, pysyiskärryil paremmin mulla taas näyttää viestit usein tylyltä ku ei ain näytä julkasussa hymiöitä ja sydämmiä vaikka ne oon laittanu
Pitäis aina vastata tällä vastaa tyylillä, mutta jos aikoo vastata useammalle, ni sit onkin yks sivu täynnä yhden (eli mun :LOL:) tekstiä. Koska minä en ainakaan osaa lainata monen tekstiä samaan viestiin :cautious: (joku täällä muistaakseni niin tehnyt)

Käytätkö sinä puhelimen omaa hymynaama valikkoa vai tätä plussan valikkoa? Ite huomasin, että kun käytin puhelimen omaa, ni jäi hymiöt tulematta. Sit oon käyttänyt tätä plussan omaa (mistä ei kyl löydy aina sitä mitä haluais :confused:) ni ne näkyy..
 
Huh, luin just varmaan 15 sivua tekstiä täällä, kun en ollut hirvesti ehtinyt täällä pyöriä! :rolleyes:

Omanapailua, oon ovistikkuja tehnyt aika säännöllisen epäsäännöllisesti tässä parin viimeviikon aikana. Muutamasti oon saanu jo hyvin tummenemaan, mut sit se aina vaalenee kuitenkin. Mullahan on se diagnosoitu PCOS, mikä varppina selittää noi, miks tikut noin käyttäytyy, mut ärsyttää silti! :poop:(n) Ovisplussaa ei oo siis näkynyt, mut ei kyl pahemmin mitään vuotojakaan sen kapselin poiston jälkeen. Raskaustestinkin tein alkuviikosta, kun alavatsassa on semmonen outo, kuumottava tunne o_O negahan se oli.

En mitenkään pysty muistamaan, ketä kaikkia onnittelisin, joten tsemppiä kaikille, oli tilanne sit mikä hyvänsä!! :rolleyes:
 
Täällä ihan odotetusti nyt kp2. Kuukautiset alkoi tasan kaksi viikkoa ovulaatiosta, huippua! Tuntuu, että kroppa toimi pitkästä aikaa. Jotenkin tiesin, että en ole raskaana joten ei tullut mitenkään shokkina edes. Tallettelut ei olisi voinut osua paremmin, mutta nyt(kään) ei vain ollut meidän vuoro.
Huomenna jatkuu taas Letrozolit, kolmas letrokierto nyt menossa.

Vähän stressaa, että mahdanko saada letroja nyt mistään apteekista enää.. Tämän kierron jälkeen varastot on loppu.. Juuri googletin, että toimitusvaikeudet jatkuvat EDELLEEN ainakin vuoden loppuun..
Toi on käsittämätöntä miten vaikeaa noiden letrojen saaminen on... tsemppiä!
 
Heippa!

Joskus pari kuukautta sitten kirjoittelin ekan kerran tänne, mutta yritys ei vielä silloin alkanut omien työjuttujen takia. Nyt vihdoin siis minulle saa päivittää että yritys alkaa 10/2019

Tänään kp 1/28.
Edelliset on tulleet todella helposti, joten jännittää voiko kolmas kertakin muka käydä yhtä helposti. Vähän jännittää se, että ikää on enemmän ja ylipainoakin reippaammin. Mutta ihanan odottavaisilla fiiliksillä nyt :love:

Onnea kaikille plussa meille ja tsemppiä yrittäjille! :love:
 
@Karvakorvat paljon tsemppiä, toivotaan että kaikki on kuitenkin kunnossa! :love: Odottelu on kyllä piinaavaa.
Tsemppiä myös ultraan @Binky :love:

Täällä mennään kp 24 tänään, eli ei ainakaan 21 päivän mittaisia mahdottomien kiertojen kierteitä nyt alotettu, vaikka edellinen kierto lyhyt olikin. Kolme päivää oli viime viikolla jomottelua, sitten ihan oireetonta, kunnes tänään on taas ollut. En usko, että meidän ajoitus onnistui ovulaation kannalta kovin hyvin, mutta saa kai tässä vähän edes huvikseen jännitellä silti :D
 

Yhteistyössä