Vielä, kun kestäisi loppuun asti.Oi että! kyllä se nyt on totta.
Oma tilanne ei kyl vaikuta yhtä lupaavalta. vasta dpo 6, mut jotenkin tyhjä olo.
Tpivottavastii olet olosi kanssa väärässä!
Vielä, kun kestäisi loppuun asti.Oi että! kyllä se nyt on totta.
Oma tilanne ei kyl vaikuta yhtä lupaavalta. vasta dpo 6, mut jotenkin tyhjä olo.
Voi kurjaa! Nää on niin ikäviä asioita. Kun ei muuta tässä oikeen voi, niin sanon näin: kun kyseessä ei ole normaali raskaus, niin toivotaan, että pääset nopeasti uuteen kiertoon ja yritykseen. Kunhan kaikki menisi silleen melko kivuttomasti vaikka mieli varmasti maassa.Kohtu tyhjä eli tuulimuna tai kohdunulkoinen.. seuraavaksi odottelen kutsua naistenklinikalle jatkotutkimuksiin.
Voi ei, tsemppiä! <3Kohtu tyhjä eli tuulimuna tai kohdunulkoinen.. seuraavaksi odottelen kutsua naistenklinikalle jatkotutkimuksiin.
pahoittelut sinulle ja voimiaKohtu tyhjä eli tuulimuna tai kohdunulkoinen.. seuraavaksi odottelen kutsua naistenklinikalle jatkotutkimuksiin.
olen niin pahoillani!Kohtu tyhjä eli tuulimuna tai kohdunulkoinen.. seuraavaksi odottelen kutsua naistenklinikalle jatkotutkimuksiin.
Varmasti reklamoisin, ties vaikka sais 10 uuttaKetuttaa! Tein clearbluen digin. Viikkonöytöllisen tuhlasin siis.
Mitä näyttöön tuli? Ei yhtään mitään! Ei alkanut edes tiimalasi vilkkua.
Ja tottakai kestää ennen, kun lähettävät uuden, jos siitä valittaa. En edes muista mistä testipakkauksen ostin.
Päiväystä oli jäljellä reilusti.
Kyllä nyt ottaa päähän, kun kallis testi ei toimi.
Meikä tilas viime viikol niit ovistestei olikohan 20kpl ja 2 rtestiikaupan päälle... Noh koska ei tullu tilais vahvistusta ni oletin että tilaus ei menny läpi. Tiladin tänään 30kpl ja 3 rtestii .. Ja tänään pamahti postiluukust toi eka tilaus täl viikol varmaan tulee toinen että kai täs nyt riittää hetkeks testit
Mä just säästelin, et saisin sen 2-3 siihen. Katselin vanhoja raskaustesti kuvia edellisestä onnistuneesta raskaudesta ja siinä pc: n vahvuus tuota luokkaa mitä mulla tänään ja sinä samana päivänä oli näyttänyt digi 2-3.Varmasti reklamoisin, ties vaikka sais 10 uutta
Onhan tuo ärsyttävää, jos sitä on oikein säästellyt!
Miten voi yht'äkkiä mieli noin muuttua?Jooh, mä taidan kaiketi poistua täältä listoilta. Mies päätti tänään, että vetäytyy pois tästä "tulee jos on tullakseen" - menosta ja ei halua kuulemma enää toista lasta.
Mä luonnollisesti olen järkyttynyt ja töissä ollessani hiljaa pohtinut, että voidaanko enää edes jatkaa koko suhdetta. Takin kääntäminen ilman mitään syytä satuttaa aika paljon.
Meillä oli miehen kans pitkät keskustelut ennen yritystä, että haluaako hän toista vai ei. Itselle oli selvää, että vielä toisen halua. Tähän miehen päätökseen vaikutti esikoisen hankala (minulle lähinnä) odotus, kamalat mielialanvaihtelut alussa, todella rankka vauva-aika. Mutta keskusteltiin ja päätettiin antaa mahdollisuus.Jooh, mä taidan kaiketi poistua täältä listoilta. Mies päätti tänään, että vetäytyy pois tästä "tulee jos on tullakseen" - menosta ja ei halua kuulemma enää toista lasta.
Mä luonnollisesti olen järkyttynyt ja töissä ollessani hiljaa pohtinut, että voidaanko enää edes jatkaa koko suhdetta. Takin kääntäminen ilman mitään syytä satuttaa aika paljon.
Ei voi olla totta, pahoittelut.Jooh, mä taidan kaiketi poistua täältä listoilta. Mies päätti tänään, että vetäytyy pois tästä "tulee jos on tullakseen" - menosta ja ei halua kuulemma enää toista lasta.
2 weeks?Öhöm
Nyt, kun kerran tilasin raskauskeijulta 10 herkkyystestejä muutaman (ei ole vielä tullut ja en edes tiedä miksi tilasin) ja tyhjensin pari päivää sitten pc:n liuskat s-marketin hyllystä. Otin nyt ja kokeilin pc:n tuossa 1,5h pissasta.
Nopeasto piirtyi viiva ja vahva.
Tuhlasin oel sen ainoan digin. Saanhan mä huomenna uuden, kun pääsen apteekkiin ja, jos lähettävät viallisen tilale uuden, niin tulee varmaan nopeasti tai ainakin viikossa.
On niistä ennenkin valitettu.
Viikkonöytölliseen ei kerran tullut viikkoja näkyviin ja kerran näyttö pysyi tyhjänä, niin kun ennenkin.
Tosiaan arvatkaa mitä digi näytti 1,5h pisusta ja nyt dpo 14.
Varmaan raskauskeijulta olen noita tilannut, kun sieltä tilatut on englannin kielisiä, niin kun tuo.