Ei oo valitettavasti ensimmäisten raskauksien kohdalla mitää hajua oviksista eikä luteaaleista. Olin heidät saadessani 25 ja 28-vuotias ja sillon kuukautiskierto oli 30-32 päivää. Toisen imetyksen jälkeen kun menkat alko niin kuukautiskierto jäi jostain syystä lyhyeks eli on ollut nyt sen 5 vuotta 22-26 päivää. Ilmeisesti tosi monilla kierto lyhenee kun ikää tulee, mut en tiedä lyheenekö luteaali vai ovis vain aikaistuu... Plaah... Pää ihan sekasin kun näitä kaikkia miettiiNyt ollut 8-10 päivän luteaalivaiheita, nyt tais olla 10. Onko sulla ollut muissa raskauksissa lyhyitä luteaaleja? Mulla ei oo hajuakaan kun sillon kun pamahdin vahingossa paksuksi kondomin läpi vuosia sitten ei paljoa ovulaatioita tarkkailtu olin vielä sen tyypin kanssa tapaillut alle kuukauden... semmonen muistikuva kuitenkin että kierto ollut suht lyhyt aina... munki pitäs kehittää mulle kaikkea ohjelmaa ja jotain mielenhallintaa että osais nauttia elämästä tässä yrittäessä
Miten toi luteaali muuten lasketaan? Mulla nyt dpo 9. Jos menkat alkaa huomenna kun dpo10 niin onko luteaali silloin 9 vai 10 päivää? Kiitos jos jos joku jaksaa vastata