Haaveena vauva 2020

N4n
Anteeks tungen tähän väliin....

Pitäisittekö tätä luotettavana. Testi tehty aamupissasta, negaa näytti, menin suihkuun ja sen jälkeen tsekkasin uudelleen niin näytti tältä. Eli n. 20min testin teon jälkeen. En ikinä koskaan ole saanut haamuja tai mitään muutakaan näihin testeihin, puhtaita negoja ollut jos ollakseen.
Testi siis pregcheck ja dpo12, oletettavasti.
Käyn kyllä myöhemmin hakemassa lisää testejä.

Ainiin ja viimeyö tuli nukuttua todella heikosti, heräilin jatkuvasti ja klo 03 siihen kun alapäätä vihlaisi kipeästi. Menkkajomotuksia ollut myös läpi yön.
 

Attachments

No mulle r testi nega kuten arvelin. Ovis testikin enään näytti haamua vaik hetken luulin et saisin elämäni ekan viivan paikan... Mutta ei edes sitä mulle suotu en oo ikän saamu viivan paikkoi, joko se on tyhjä tai haamu, there is no between.

mut hyvä et tein molemmat, nyt kerrankin loppu se epätoivonen ajattelutapa ja jään valmistautuu menkkoihin ens kierros sit enempi pessimistinä

jatkan toki ovis testien tekoo ihan vaan tutkimus mielessä eilen (päiväl) oli viel punanen viiva kp 22 ja tänä aamuna haamu (aamupissa) . Eli älkää innostuko liikaa jos ovis testi näyttää 2 punasta loppu kierrossa, se ei välttämät meinaa raskautta vaik monet raskaus testinä niit käyttää.
 
TOIVEENA VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

23.9.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


Minic..............................kp 54/28
Persikka123.................kp 47/34
EnkeliRinkeli.................kp 45/28
Hipposka.......................kp 33/30
Lastunen.......................kp 31/xx
taikinatonttu...................kp 30/28
Keltasirkku..................... kp 29/28-32
mimmik..........................kp 29/28-32
vauvahaaveilija2396......kp 29/28-30
Vaniljapulla....................kp 27/30-32
Vauvameille...................kp 27/28-35
Veevavi.........................kp 25/28-30
rosemarie......................kp 25/xx
Lapseton87...................kp 25/26-27
taatelinen......................kp 24/27-30
Pilvinentaivas...............kp 24/28-30
Mammakatri.................kp 24/22-41
nessu87........................kp 23/28
Millimetrii...................... kp 20/28-29
Hope91.........................kp 19/32-37
Mahaotus......................kp 19/24-26
Amadecasa..................kp 17/34-55
Helmiina1978...............kp 17/30
Marilainen.....................kp 17/28
Haaveilija-31.................kp 17/38
Mirella92.......................kp 16/34
Kasikuus.......................kp 12/28-31
Lennis...........................kp 12/28-34
Haavejuttu.....................kp 11/29
Tingeli...........................kp 10/34-36
Daana........................... kp 10/23
W.we.............................kp 8/25
FaBuu...........................kp 7/28
nieve30.........................kp 6/28
Tiukuliina89.................. kp 6/31
Marrrsipaani..................kp 4/28
Lumihiutale_................ kp 2/28



★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:



pallomaha123..............dpo 26
papuma.......................dpo 24
Nessu87......................dpo 13
Vauvameille.................dpo 11
Vaniljapulla..................dpo 10
Veevavi........................dpo 10
Lapseton87..................dpo 10
Mammakatri.................dpo 7



★★★★★★★★★★★★★★★★
 
@Wintersun ehkä vähän vielä vahvuutta lisää molempiin? Mul oli ehkä hiukan vahvempi viiva rsfu:ssa eilen. Liekö sitten plussa....
Tänään osatan vielä lisää testejä ja testaan eiliseltä illalta ja tämän aamusesta pissasta. :confused:
 
Anteeks tungen tähän väliin....

Pitäisittekö tätä luotettavana. Testi tehty aamupissasta, negaa näytti, menin suihkuun ja sen jälkeen tsekkasin uudelleen niin näytti tältä. Eli n. 20min testin teon jälkeen. En ikinä koskaan ole saanut haamuja tai mitään muutakaan näihin testeihin, puhtaita negoja ollut jos ollakseen.
Testi siis pregcheck ja dpo12, oletettavasti.
Käyn kyllä myöhemmin hakemassa lisää testejä.

Ainiin ja viimeyö tuli nukuttua todella heikosti, heräilin jatkuvasti ja klo 03 siihen kun alapäätä vihlaisi kipeästi. Menkkajomotuksia ollut myös läpi yön.
Toivottavasti tuo nyt olisi ihan oikea plussa. :) Minulla kaksi rfsu:n herkkää testiä antoi viime kierrossa vahvan roskishaamun, vaikka en ollut raskaana. Tein silloin siis yhteensä kolme testiä, jotka kaikki olivat testiajalla negoja, mutta kahteen ilmestyi punertava haamu testiajan jälkeen.
 
  • Tykkää
Reactions: N4n
N4n
Toivottavasti tuo nyt olisi ihan oikea plussa. :) Minulla kaksi rfsu:n herkkää testiä antoi viime kierrossa vahvan roskishaamun, vaikka en ollut raskaana. Tein silloin siis yhteensä kolme testiä, jotka kaikki olivat testiajalla negoja, mutta kahteen ilmestyi punertava haamu testiajan jälkeen.

Joo, toivotaan. :) Rfsu ei voi kyllä luottaa, siksi teinkin pregcheckin. Olen kyllä itsekin joskus sortunut ostelemaan noita rfsu..
 
Omanapailua tähän väliin. Nyt dp 6, ja eilisillasta alkanut järkyttävä turvotus. Viimeks turvotusta oli paljon, mutta vaan oviksen aikoihin. Näin ne oireet eri vaiheissa kiertoa näköjään senkun vaan lisääntyy (nyt vasta toka kierto minien lopettamisen jälkeen). Viimeksi samoihin aikoihin oli rintojen arkuutta, jota on nytkin, mutta erilailla. Onneksi syksy on virallisesti alkanut niin voi kääriytyä isoihin villapaitoihin, niin ei haittaa, että näyttää, kun olisi vkl aikana tullut +10 kg :ROFLMAO:
 
@Lastunen Toi turvotus on kyllä niin inhottavaa! Sillon kun söin pillereitä turvotusta oli vaan pari päivää ennen menkkoja ja menkkojen 2-3 ekaa päivää. Tässä kierrossa turposin oletetun oviksen aikoihin ja edelleen on vatsa ihan pallona yli viikkoa myöhemmin :mad: Ilmeisesti turvotus kestää nykyään oviksesta menkkoihin siis. Inhottaa kun puolet kuukaudesta menee turvonneena ja suurinta osaa vaatteista ei pysty käyttämään.
 
@N4n Hmm, vaikka ei 5min sisällä tullut niin aika selkeä viiva näyttäisi olevan. Onko tuo maksimi aika vaihtunut? Mun mielestä ennen aikaa oli 10min sisällä. Mun dpo 12 oli haaleampi kuin tuo ja mä olin ihan innoissaan :D Toivottavasti ylihuomenna tulisi jo hyvä viiva :)
 
  • Tykkää
Reactions: N4n
Mää en ole tänne nyt niin paljon ehtinyt kurkkimaan, kun ollut kiirettä töiden puolella. Ja ehkä vähän koittanut pitää ajatuksiakin muualla. Paljon tapahtunut, onnittelut, pahoittelut ja tsempit kaikille tilanteen mukaan!

Mulla menkat kesti ennätyskauan, oli tiputtelua alussa ja lopussa ja välissä isoja hyytymäklimppejä (kupin kans nämä huomaa erityisen hyvin). Tämä sai miettimään, että oisko ollut joku kiinnittymisyritys kuitenkin, kun sain sillon herkkiin testeihin niitä kohtuullisen näkyviä haamulaisia, vaikka digi sitten olikin nega. Toiveita tietty herättää, koska joku yrityskin tarkoittais sitä, että ovuloin. @Disco Volante tarina on kyllä kivaa kuultavaa, mielestäni olen myös tuollaisessa pitkässäkin kierrossa joskus ovuloinut, ainakin oireet on ollut tosi selkeinä ja 2 viikkoa oireiden jälkeen, silloin joskus kp 55 menkat alkaneet.

Nyt mennään vielä ovista odotellen, vähän tuntuu alavatsan sivuilla kipuja ja painetta, toivottavasti ois jotain tähän liittyvää eikä esimerkiksi jotain alkavaa mahatautia :D
 
Kyllähän toi plussalta näyttää. Mutta jospa huomenna tulisi jo testiajalla! Sit uskaltaisi enemmän luottaa!

Mun Aamun testaukset (ovis) näyttää tältä.
Mä laskisin pc:n plussaksi tai sit se on illemmalla ihan kunnon plussa. Rfsu en oikeen tiedä. katso liitettä 8079
Mulla samanlaiset viivat, mut pc tosiaan antanut jo pitkään.. Rfsu tosi haaleeta. Musta toi voi olla plussa, mut lämpöjä seuraamalla varmaan sit selviää? Jos nousee perustasosta parin pv sisään. (y)
 
Täällä dpo8-9, riippuu vähän miten laskee. Ei ole tippaakaan sellainen olo, että olis raskaana. Oon jo valmistautunut seuraavaan kiertoon. Tai oikeastaan oon valmistautunut vuodenvaihteen jälkeiseen aikaan jolloin on Letrozolit käytetty ja siirrytään IVF jonoon.
Eilen raivostuin ihan tyhjästä miehelle ja tänään alaselkä aivan jumissa. Taattuja merkkejä kuukautisista, loppuviikolla varmasti alkamassa.
 


Onko jollain kokemusta näistä apteekin ovistesteistä? Vaaleanpunainen paketti.
Onko toi keskimmäinen plussa? Kontrolliviivat on erivahvuisia niin hämää.

En päässyt kauppaan ostamaan samoja rsfu:n testejä. Oli pakko uhrata näihin.
 
Mulla on tällä hetkellä sellainen kipu, jonka vois kuvitella munasolun irtoamiseksi, ajankohtakin vois pitää paikkaansa mut ovulaatiotesti näytti negaa. Mietin, että jos se näyttää huippua 24-48 h ennen niin voiko se näyttää nyt jo ihan negaa. Saattavat olla saman merkkisiä apteekin testejä kun tuossa aikaisemmassa viestissä.
 
Sieltähän ne kuukautiset taas alkoivat :( eikun uutta yritys taas sitten ensi kuussa..

Oli viikonloppuna hieman hankala tilanne, kun sain kuulla kuinka yksi tuttu oli tullut vahingossa raskaaksi ja oli asiasta harmissaan.. Aikoo kai nyt kuitenkin pitää lapsen. Samoin nämä letkautukset kuinka lapsia hankitaan jne. satuttaa koska omalla kohdallahan asia ei ole ihan noin helppoa :( Millaset tilanteet on teille vaikeita?
 
N4n
Muistankos mää väärin, vai kävikö joku täältä akupunktiossa tai muussa vastaavassa? Siis sillä ajatuksella, että hedelmällisyys paranis?
Mä kävin tässä kierrossa muistaakseni 4 päivää ennen ovulaatiota vyöhyketerapiassa :) Olin lukenut siitä paljon hyviä kokemuksia ja että on auttanut raskautumisessa, niin päätin kokeilla. En voi uskoa todeksi, jos nyt olenkin raskaana ja tuolla vyöhyketerapialla oli osuutta asiaan.
 
  • Tykkää
Reactions: mom_89 ja StellaMom
@Effis Meillä menkkojen lopun jälkeen joka toinen pvä, jopa oviksen aikaan. En jaksais joka pvä, kun muutenkin ne touhut menee niin myöhäiseksi lasten takia ja on aivan liian väsynyt jo klo 22 jälkeen :sleep: Oviksen jälkeen myös halut katoaa täysin nollaan, ni sen jälkeen on vähemmän peittojen heilutusta :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Vauvoja ympärillä mutta ei taida kasvaa omassa masussa. Tällä hetkellä on kp 29/30 eli huomenna pitäisi kuukautisten alkaa. Pientä jomottelua ja vihlaisuja tullut niinkuin normaalisti ennen kk alkamista. Huomenna teen kuitenkin testin aamulla pitäkää peukkuja. Yk 8 kp 29/30. Harmittaa aina kovasti kun nega testi tullut en halua samaa uudestaan.
 
Vauvoja ympärillä mutta ei taida kasvaa omassa masussa. Tällä hetkellä on kp 29/30 eli huomenna pitäisi kuukautisten alkaa. Pientä jomottelua ja vihlaisuja tullut niinkuin normaalisti ennen kk alkamista. Huomenna teen kuitenkin testin aamulla pitäkää peukkuja. Yk 8 kp 29/30. Harmittaa aina kovasti kun nega testi tullut en halua samaa uudestaan.
Minulla kanssa ystävä vahinkoraskaana viikoilla 12. Alkuun miettivät aborttia, mutta sitten päättivätkin pitää. Minulle jaksoi alkuun ekat 4vko hokea kuinka ei saa enää pitää lattialla tavaroita hujanhajan, kun vauva syö kaiken ja kuinka ei voi pitää valkoisia tennareita, kun vauva talloo ne likaiseksi o_O Ja tokaisi minulle tuossa viime kierrossa "oo onnellinen, ettet saa oinas vauvaa", kun minun menkat alko. Sit kuuluu näitä "ihan kauhea olo, oo onnellinen, ettet oo raskaana tällä iällä, kun tää on ihan kauheeta jne."
Ite tässä miettinyt, et kuinka joku viitsii sanoa noin ihmiselle, joka lasta toivoo :unsure: Ja minulle on aivan sama vaikka vaatteet likaantuis ja ois huono olo raskaana, kun vaan saisi sen vauvan :cry:
 
@Kasikuus Onpa ikävää kaveriltasi sanoa tuollaisia asioita. Kaikkia ei kyllä ole hienotunteisuudella tai tilannetajulla siunattu :poop: Ja mikä siinä on, että ne jotka eivät raskautta halua sellaisen päätyvät saamaan? Minulla juuri yksi kaveri kertoi tehneensä abortin. Ymmärrän häntä ja en millään tavalla tuomitse, mutta miksei se raskaus olisi voinut osua minulle? Olisi kaveri säästynyt abortilta ja minä jatkuvalta lapsettomaksi jäämisen pelolta :(
 

Yhteistyössä