Haaveena vauva 2020

Noniin ladyt. Eikö Ookkin niin et toi ylempi selvä plussa, ja kai ton alemmanki jo voi plussaks tulkita mut ylempi kyl Omaan silmään +? . Eilen touhailtu ja tänään pitäs varmuudeks ja sit päästää herra huomenna reissuun .. . Toivotavasti tärppäis jotenkin hyvä fiilis et vois natsatakkin mut toisaalt mieli käskee rauhottua asian suhteen n. Noh, onhan tää vaSta eka yrityskierto mutta varmaan ymmärrätte kun vauva kuume on niin se on 100 lasis eikä 99% ✌

sit pohdin sitäkin että kun mulla oli se km 1.9 jonka mukaan ovis ois virallisesti 15.9... Mut nyt näyttäs testien mukaan että ois esim tänään, huomen ylihuomen ni laskenko nyt kuitenkin ton km määritelmän perusteella dpo vai miten ?
 

Attachments

TOIVEENA VAUVA 2020

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

11.9.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★


Vauvahaaveilija2396.....kp 47/28-30
Minic..............................kp 42/28
Persikka123.................kp 35/34
EnkeliRinkeli.................kp 33/28
Greeneye......................kp 31/29-34
FaBuu...........................kp 28/28
Tiukuliina89.................. kp 27/31
Tingeli...........................kp 27/34-36
nieve30.........................kp 25/28
Karvakorvat..................kp 25/28
Lennis...........................kp 26/28-34
Hipposka.......................kp 22/30
W.we.............................kp 20/25
Lastunen.......................kp 19/xx
Daana........................... kp 19/23
taikinatonttu...................kp 18/28
mimmik..........................kp 17/28-32
Keltasirkku-...................kp 17/27-32
vauvahaaveilija2396......kp 16/28-30
Vauvameille..................kp 15/28-35
Veevavi.........................kp 13/28-30
rosemarie......................kp 13/xx
taatelinen......................kp 12/27-30
Pilvinentaivas...............kp 12/28-30
Mammakatri.................kp 12/22-41
Lapseton87..................kp 13/26-27
nessu87........................kp 11/28
Millimetrii...................... kp 8/28-29
Hope91.........................kp 8/32-37
Mahaotus......................kp 7/24-26
Amadecasa..................kp 5/34-55
Helmiina1978...............kp 5/30
Marilainen.....................kp 5/28
Haaveilija-31.................kp 5/38
Wintersun..................... kp 4/26
Mirella92.......................kp 4/34


★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:


Greeneye.....................dpo 16
Nieve30.......................dpo 15
FaBuu......................... dpo 15
pallomaha123..............dpo 14
papuma.......................dpo 13
Lennis..........................dpo 12
Daana..........................dpo 11


★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Täällä kp 26-28/34.

Dpo12 ja testi nega. Olot jatkuu silti. Eilenkin tuli migreeni ja varmaan siitä johtuva pahoinvointi. Olinkin jo pitkään säästynyt ilman. Asennoidun nyt menkkoja odottamaan.

@Nessu87, ainahan kannattaa varmuudeksi talletella :D Ylempi ainakin selkeä plussa. Ei noissa suurta eroa ole.
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
Mulla on tänään kp 31. Menkkoja ei näy.. Tekis miel lähtee ostaa raskaustesti mut viime kiertokin veny 34pvän pituseks et voi olla et ne sieltä alkamassa. Ei mitään oireita suuntaan tai toiseen.
Ihan uteliaisuuttani kysyn, millon sulla oli ovis, jos tikutit tai muuten tunsit? Mulla nyt kp 19 eikä ollut ovista vieläkään. Nyt eilisestä illasta asti ollut turvotusta, joten uskoisin, että se lähipäivinä olisi. Mullakin siis ilmeisesti pidempi tai ainakin yli 28 päivän kierto, koska luteaali oli viimeks siinä 12 päivän paikkeilla eli venyy reilusti yli 30 päivään.

EDIT. Silmät ristissä näköjään, tuollahan näkyykin sun dpo :LOL:
 
Varasin yksityiseltä ajan gynelle ajatuksena, että ultrataan munasarjat ja kohtu. Se oli 20min aika, niin kai siinä ehtii? Tehdäänkö ultraus vatsan päältä vai sisäkautta? Onko kivulias? Mua siis jännittää ihan normi gynekäyntikin, kun papakoe ym. tsekataan. Ja kun jännitän niin en pysty yhtä hyvin olemaan rentona, jolloin tekee ajoittain kipeää. Aika on kp 14 eli joko oviksen aikaan tai 2-4 päivää ennen ovista. Oon ymmärtänyt et just ennen ovista olis hyvä aika käydä ultrauksessa?
 
Varasin yksityiseltä ajan gynelle ajatuksena, että ultrataan munasarjat ja kohtu. Se oli 20min aika, niin kai siinä ehtii? Tehdäänkö ultraus vatsan päältä vai sisäkautta? Onko kivulias? Mua siis jännittää ihan normi gynekäyntikin, kun papakoe ym. tsekataan. Ja kun jännitän niin en pysty yhtä hyvin olemaan rentona, jolloin tekee ajoittain kipeää. Aika on kp 14 eli joko oviksen aikaan tai 2-4 päivää ennen ovista. Oon ymmärtänyt et just ennen ovista olis hyvä aika käydä ultrauksessa?
20min aika riittää hyvin siihen, sisäkautta ultrataan ja ei minusta käy kipeää mutta epämukavaahan se on. Yleensä nopeesti ohi.
 
  • Tykkää
Reactions: lilja1234
Hoh hoijakkaa. Talletteluja menossa meillä, aloin vähän myöhään tikuttelemaan niin saa nähdä saanko ovista ollenkaan kiinni tässä kierrossa. Vähän on semmonen maansa myynyt fiilis, vaikka meillä on vasta yk 5 meneillään. Viime kuussakin tiesin tosi nopeasti, että okei en oo raskaana niin loppukierto meni rauhallisin mielin mikä oli kyllä sinänsä ihan mukavaa. Koko ajan sitä laskeskelee, että jos tässä kierrossa tärppää niin miten menee työt sitten ja koska olis laskettu aika ja ties mitä. Vetää menkat aina mielen matalaksi enkä tässä kierrossa oikeen oo päässy takas positiiviseen fiilikseen kun on ollu kiirettä ja stressiä. Mutta eihän sitä tiedä, jospa vaikka tää kierto just onkin se meidän tai ens kierto tai sitä seuraava. Ei auta kuin yrittää. Mun pitäis varmaan kans vaikka ens kierrolle katella gynekäynti, viimeisestä on ihan liian pitkä aika.
 
Tämän aamun testi :love:
PhotoPictureResizer_190911_110026015_crop_2830x2588.jpg
Ehkä uskallan pikkuhiljaa siirtyä tuonne plussanneiden puolelle. Oikeastaan ainoana oireena tällä hetkellä menkkamaiset kivut, välillä aika kovaakin jomottaa.. varmasti käyn välillä lueskelemassa teidän kuulumisia! Ja tulen sitten takaisin tänne, jos tässä huonosti kävisi..

Puhaltelen tänne paljon plussatuulta, ja toivon pikaista plussausta kaikille! :love: ja erityisesti @Wintersun ille! Sinä jos kuka olet plussan ansainnut, tsemppiä hoitoihin!
 
Tämän aamun testi :love:
katso liitettä 7960
Ehkä uskallan pikkuhiljaa siirtyä tuonne plussanneiden puolelle. Oikeastaan ainoana oireena tällä hetkellä menkkamaiset kivut, välillä aika kovaakin jomottaa.. varmasti käyn välillä lueskelemassa teidän kuulumisia! Ja tulen sitten takaisin tänne, jos tässä huonosti kävisi..

Puhaltelen tänne paljon plussatuulta, ja toivon pikaista plussausta kaikille! :love: ja erityisesti @Wintersun ille! Sinä jos kuka olet plussan ansainnut, tsemppiä hoitoihin!
Onneksi olkoon :) mikä dpo tuli tuollainen plussa?
 
  • Tykkää
Reactions: satsuma13
Tämän aamun testi :love:
katso liitettä 7960
Ehkä uskallan pikkuhiljaa siirtyä tuonne plussanneiden puolelle. Oikeastaan ainoana oireena tällä hetkellä menkkamaiset kivut, välillä aika kovaakin jomottaa.. varmasti käyn välillä lueskelemassa teidän kuulumisia! Ja tulen sitten takaisin tänne, jos tässä huonosti kävisi..

Puhaltelen tänne paljon plussatuulta, ja toivon pikaista plussausta kaikille! :love: ja erityisesti @Wintersun ille! Sinä jos kuka olet plussan ansainnut, tsemppiä hoitoihin!
Onnittelut :love: Toukokuinen?
 
  • Tykkää
Reactions: satsuma13
Harmittaa kun menin jo tänään dpo 11 testailemaan negan, vaikka olin päättänyt etten lähde tähän testailurumbaan ennenku menkat jättää tulematta. Nyt harmittaa enkä usko sen enää plussaksi kääntyvän.
Tää on kyllä jo huolestuttavaa miten mielessään ehtii jo suunnitella ensi kevään lomat ja äitiyslomat siltä varalta että olisi raskaana. Selkeesti tarviin lisää sisältöä mun elämään ja muutakin ajateltavaa
 
Oih, onnea Satsuma ❤.

Eilen kirjoittelin siitä ovisplussasta, joka tuli kp 22/30, kun "ihan vain huvikseni testailin". Tänään testattuna viiva oli jo ihan superhailea. Outoa?

Pitänee jättää nyt koko vahtaaminen hetkeksi tauolle ja keskittyä odottamaan menkkoja. Ja keskittyä elämään ihan arkeakin.
 
  • Tykkää
Reactions: satsuma13
Harmittaa kun menin jo tänään dpo 11 testailemaan negan, vaikka olin päättänyt etten lähde tähän testailurumbaan ennenku menkat jättää tulematta. Nyt harmittaa enkä usko sen enää plussaksi kääntyvän.
Tää on kyllä jo huolestuttavaa miten mielessään ehtii jo suunnitella ensi kevään lomat ja äitiyslomat siltä varalta että olisi raskaana. Selkeesti tarviin lisää sisältöä mun elämään ja muutakin ajateltavaa
Sama! :X3: Täällä tosin jo dpo12, on päivän selvää ettei se plussaksi enää muutu :cautious:
Onneksi työt taas vähän rajoittaa tätä haaveilua!
 
Satsumalle onnittelut! <3

Kukas täällä kirjoittikaan että asuu Espanjassa? :) Nimimerkillä asun myös ja olisi kiva vaihtaa vaikka muutama yv.

Omanapailua: meillä on ollut nyt vieraita suomesta ja oon painanut kahta duunia joten enpä tiedä onnistuttiinko oviksen aikaan tallettelemaan :confused: nyt menossa kp 20/32 (epäsään.kierto) ja tuli sellainen olo että olisi ihan kiva tietää milloin se ovis on ja pitäisikö seuraavasta kierrosta tikutella ekaa kertaa. Tähän asti siis menty FLO:n arvioilla ja limojen perusteella. Mutta kaverini sanoi että koita pitää se yritys rentona ja tikuttelu saattaisi vaan lisätä stressiä ja vaikeuttaa raskautumista jne.

Mitäs ootte mieltä ja onko täällä naisia jotka on raskautuneet tikuttelusta huolimatta :D ?
 
  • Tykkää
Reactions: satsuma13
Mitäs ootte mieltä ja onko täällä naisia jotka on raskautuneet tikuttelusta huolimatta :D ?
Itse tikuttelin ensimmäistä kertaa 2015 ja onnistuin tulemaan raskaaksi, ehkäpä juuri tikkujen avulla. Nyt menossa elämäni toiset tikuttelut, koska ehkäisytön elämä on ollut jo vuoden, eikä edelleenkään ole tärpännyt. Mun mielestä tikuila saa ehkä jonkinlaisen käsityksen omasta kierrostaan.
 
Mäki ostin nyt ekaa kertaa ovulaatiotestejä. Tää oli ihan lääkärin suositus, kun nyt 6 kk yritystä takana ja kierto on 22-26 päivää. Niin auttaa sitten hahmottamaan kiertoa et onko ovis kuitenkin normaaliin aikaan raskautumista ajatellen. Saa nähdä. Ekat kaks raskautta alkanut puolen vuoden sisään ilman tikutteluja. Nyt vaan tuntuu et aikaa kulunut liikaa et raskaaksi tuleminen voi olla haastavaa (viime raskaudesta kulunut 6v). Entä miten vaikuttaa greippimehu, joka mainittu täällä pariin otteeseen, kokemuksia?
 
Mäkin oon nyt pohtinut tuota oviksen tikuttamista. Viimeksi kyllä ahdistuin aika kovasti kun ei kuulunut ollenkaan vaikka monena viikkona tikutin. Sen jälkeen tulikin sit se PCO diagnoosi. En oikein tiedä. Toisaalta vois olla tervettä keskittyä vain liikuntaan, säännölliseen ruokarytmiin ja muihin harrastuksiin. En mä ihan tätä yritystä pysty unohtamaan kun päällä on kuitenkin lääkitys joka myös vaatii kierron seuraamista. Ahdistuin ja romahdin tässä tällä viikolla, kun sain kutsun baby showereihin. En nyt oikein tiedä että mikä olis järkevää. Painon pudotuskaan ei ole kovin helppoa hirveässä masiksessa ja ahdistuksessa. Lääkityskin varmasti buustaa fiiliksiä. :unsure:
Toisaalta sit mietin et haluaako ne lapsettomuuspolilla kuitenkin että seuraan ite mahdollista ovista tikuilla (n)
 
Pikkuse voisin tota etusivun listaa tsekkailla läpi et onko tiedot ajantasalla.

@KirJoh89 , @Tiukuna , @Summer2 , @marrrsipaani , @Millimetrii : Teillä lukee ya syksy/loppukesä 2019. Joko on yritys alkanut ja milloin? Vois tarkentaa kuukauden tuohon näkyviin :)
Täällä vielä keräillään hetki rahaa noihin hoitoihin. (Onvollu pieniä rahallisia takapakkeja kesän aikana) muutama seuraavakuukausi näyttää ehkä todellisuuden, mut joulukuu olisi itsellä ajatuksissa jos ovis ei osu joululle. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Purrri
No joo kyllä mua kiinnostaisi tikutella ainakin muutama kierto, että saa jonkin käsityksen omasta kierrosta. Miten ne siis käytännössä toimii? Jos joku ihana jaksaisi selittää :) eli missä kohtaa kiertoa aletaan tikuttaa ja onko vaan aamuisin jne.
 
  • Tykkää
Reactions: Mirvah

Yhteistyössä