Haaveena vauva 2020

Roskishaamut. Kaikkea sitä tuleekin vastaan o_O Heräsin aamuyöllä pissahätään ja päätin tehdä testin samalla, kun herätyskelloon oli enää kaksi tuntia. Silloin oli mielestäni ihan nega testi, kuten nyt odotinkin kun jo yksi nega oli testattu. Nyt sitten aamulla vilkaisin uudelleen testiä (virhe!) ja siinä olikin haalea haamu. Tämä siis 2-3 tuntia testaamisen jälkeen. Aiemmin en ole roskishaamua koskaan saanut, niin miten tähän nyt pitäisi suhtautua? Kannattaako herätellä toiveita vai tuleeko noita useinkin kun tulos nega ja testi lojunut pöydällä pari tuntia? :cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Tsemppiä sulle!
Onhan toi vielä varhaista ultralla nähdä mitään, mutta eikös jotain pitäs kohdussa näkyä vaikkei sykettä?
Mulla oli samanlainen tunne, että en mä raskaana ole, joten missä se alkio on... Eikä sitä sitten löytynyt mistään. Mullakin n.300 oli hcg ekalla kerralla ja siitä nousi epsäännöllisesti 1100 korkeimmaillaan kun mitattiin. Eikä koskaan löydetty mitään mistään. toiveet mullakin ensin vähän kuitenkin nousi kun lääkäri mainitsi, että kaikenlaista on nähty vuosien varrella ja viikot on vielä vähäiset. Mut silti olin varma etten oo raskaana, kun ei ollut raskausoireita yhtään.
Toivotaan että sulla kuitenkin löytyy muutaman päivän päästä alkio oikeasta paikasta ja hcg nousee normaalisti. (y)
Kyselin että eikö pitäisi näkyä jo pussia
Tsemppiä sulle!
Onhan toi vielä varhaista ultralla nähdä mitään, mutta eikös jotain pitäs kohdussa näkyä vaikkei sykettä?
Mulla oli samanlainen tunne, että en mä raskaana ole, joten missä se alkio on... Eikä sitä sitten löytynyt mistään. Mullakin n.300 oli hcg ekalla kerralla ja siitä nousi epsäännöllisesti 1100 korkeimmaillaan kun mitattiin. Eikä koskaan löydetty mitään mistään. toiveet mullakin ensin vähän kuitenkin nousi kun lääkäri mainitsi, että kaikenlaista on nähty vuosien varrella ja viikot on vielä vähäiset. Mut silti olin varma etten oo raskaana, kun ei ollut raskausoireita yhtään.
Toivotaan että sulla kuitenkin löytyy muutaman päivän päästä alkio oikeasta paikasta ja hcg nousee normaalisti. (y)
Kyselin että eikö pitäisi näkyä jo pussia näillä viikoilla. Lääkäri sanoi että koska hcg näin matala niin ei vielä kehittynyt. En usko siis itsekään että tästä mitään tulee. Ihmetyttää vaan mistä se musta verivuoto edelleen tulee vaikka ultrassa ei näkynyt sille mitään syytä. Kiitos tsempeistä❤
 
@mom_89 mikä sun olotila? onko jotain kipuja? vuotoa ilmeisesti on? mulla tuli tummaa vuotoa tiputellen. Oon lukenut että ovismaiset tuntemukset on merkki ulkoisesta, ja niin mullakin oli toisella puolella ovistuntemuksia. Sitä sitten ihmettelinkin kun kierron päivä oli 12 eikä niin aikaisin koskaan ollut sellaista.
 
@Ehka2020 voi hitsi!! :rolleyes: oispa se nyt vaikka oikea haamu. Oon itsekin saanut roskishaamun ja kyllä se totta oli. VAikkei ikinä pitäs katsoa niitä tuntien päästä.
 
@mom_89 mikä sun olotila? onko jotain kipuja? vuotoa ilmeisesti on? mulla tuli tummaa vuotoa tiputellen. Oon lukenut että ovismaiset tuntemukset on merkki ulkoisesta, ja niin mullakin oli toisella puolella ovistuntemuksia. Sitä sitten ihmettelinkin kun kierron päivä oli 12 eikä niin aikaisin koskaan ollut sellaista.
Semmonen etova olo ollut ja ruokahalut poissa. Oikeella tosiaan tuntemuksia ja viikko sitten oli tunnin ajan kovaa kipua ja sen jälkeen tulikin enemmän verta. Tosiaan koko ajan edelleen tiputtelee mustaa verta. Hyvin tod näk että mulla sama kuvio. Eikö sulla tosiaan ikinä nähty mitään siellä ulkopuolella? Vaan hcg arvojen perusteella tehtiin päätös siitä solunsalpaajapistoksesta?

Kävin aamulla labrassa, huomenna lääkäri soittelee tuloksista. Huoh, katsellaan...
 
Semmonen etova olo ollut ja ruokahalut poissa. Oikeella tosiaan tuntemuksia ja viikko sitten oli tunnin ajan kovaa kipua ja sen jälkeen tulikin enemmän verta. Tosiaan koko ajan edelleen tiputtelee mustaa verta. Hyvin tod näk että mulla sama kuvio. Eikö sulla tosiaan ikinä nähty mitään siellä ulkopuolella? Vaan hcg arvojen perusteella tehtiin päätös siitä solunsalpaajapistoksesta?

Kävin aamulla labrassa, huomenna lääkäri soittelee tuloksista. Huoh, katsellaan...
Mul ei kyl ollut muistaakseni etovaa oloa. Ku en ainakaan kiinnittänyt huomiota siihen.

Mut just toi on epäilyttävää että kipu ja sitten vuotoa. Niin mulla teki. Hcg:tä seurattiin ja kun nousi yli 1000 eikä missään näkynyt mitään niin sitten se myrkky annettiin.
Toivotaan että sulla lähtis sieltä itsestään.
 
@Ehka2020 riippuu varmaan paljon testin merkistäkin. Ite oon saanut muutaman roskishaamun vuosien varrella,kerran se oli oikea plussa 2 kerralla ei.
Kaikki kolme testiä eri. Oikea plussa oli apteekin omalla. Väärät plussat pc ja clearbluen plus testi.
Ainakin tuosta clearbluesta puhutaan, että antais helposti roskishaamuja.
Mutta jos olet samalla testillä testannut usein ja ennen ei ole näkynyt mitään jälkeenpäin, niin sit on varmaan jännät paikat :barefoot:

Ja paljon olette puhuneet keto/vhh:n vaikutuksista. Itse huomasin pari vuotta sitten, että vhh ruokavaliolla kuukautiskiertoni pysyy tasaisena 27-(30) pv.
Kun vuosia kärsin tosi pitkistä kierroista 60+
Eli ainakin täällä liputetaan vhh puolesta.
En siis varsinaisesti ole millään dietillä.
Oon vaan jättänyt perunan, pastan,riisin, leivän ja herkut aika minimiin.
Viikkoa ennen kuukautisia tulee syötyä enemmän hiilareita, kun on usein mielitekoja :ROFLMAO:


Onnea kaikille plussanneille, niitä onkin nyt paljon tullut.
Luen kyllä päivittäin, mutta oma tilanne ei ole edennyt mihinkään.
Joten kirjoittelu jää vähemmällä.
Nyt jo varmaan 9 ellei jopa 10 viikkoa tyhjennysvuodosta eikä menkkoja näy.

Ja tsemppiä @mom_89 tilanteeseesi ❤
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
@addison onnea:love:

@haaveilija-31 mä en ikävä kyllä nää tossa mitään mut en oo nähny monessa muussakaan missä toiset on nähny :ROFLMAO: toivotaan että siihen ilmestyisi viiva :love:

Mut vois lisätä piinailijoihin ihan varma en oo ovulaation ajankohdan tulkinnasta mutta melko varma että se oli tiistaina joten nyt dpo2. Tällä kertaa päätin testata vasta kun menkat myöhässä koska viimekierrossakin niin selkeän haamun sain ja se vielä vahvistui mutta sitten hävisi ja alkoikin menkat. Joten en halua herätellä turhia toiveita, mutta kyllä se sisua vaatii:ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Pakko muuten vielä lisätä, että olin tietysti jättänyt aamuöisellä pissareissulla unisena puhelimen yöpöydälle ja en ole ihan varma, vahtasinko testiä täydet 5 minuuttia. Tausta näytti valkoiselta ja testi negalta, niin menin takaisin nukkumaan :ROFLMAO:

Koitin lisätä kuvan testistä, mutta herjaa liian suuresta tiedostosta o_O

Muoks. Tässä linkki "roskistestiin". Toivottavasti toimii. Näkeekö muut tuossa haamun vai pelkän viivanpaikan? Omaan silmään olisi pikkasen väriäkin :rolleyes:

https://aijaa.com/nF3jSz
 
Viimeksi muokattu:
@Ehka2020 Tuossa näkyy ihan selvä viiva. Tee uusi testi? Pitäishän sen tuloksen toki sen tietyn ajan sisällä näkyä et on luotettava. Mut toivotaan et ois oikea positiivinen :)

Itselläni ovulaation kanssa vähän häikkää. Toki nyt kun oon ollut niin kauan sairaana ja pahemminkin niin voi olla että vaikuttaa ovulaatioon. Mut testiviiva ollut tän viikon tummenemaan päin. Ajattelin et ovis ois viimeistään vkl. Mut nyt sit tänään se testiviiva olikin ihan vaalea yhtäkkiä. Voisko olla että ovis siis jo oli mut en saanut sitä tikutettua.. En tiiä. Blaah. Kp16 tänään. Toisaalta tähän kiertoon toiveet muutenkin aika nollassa kun sairastuin ja mieskin ollut kuumeessa.
 
  • Tykkää
Reactions: Ehka2020
@Titi-Love kuulostaa ainakin paremmalta kuin mulla. :whistle: Mulla dpo 5 tai 6 eikä oo mitään r-oireita :unsure: :X3: toki pitäisi olla jo vaikka mitä nippailuja/tykytyksiä /jomotuksia /limoja jne... :sneaky:
 
Pakko muuten vielä lisätä, että olin tietysti jättänyt aamuöisellä pissareissulla unisena puhelimen yöpöydälle ja en ole ihan varma, vahtasinko testiä täydet 5 minuuttia. Tausta näytti valkoiselta ja testi negalta, niin menin takaisin nukkumaan :ROFLMAO:

Koitin lisätä kuvan testistä, mutta herjaa liian suuresta tiedostosta o_O

Muoks. Tässä linkki "roskistestiin". Toivottavasti toimii. Näkeekö muut tuossa haamun vai pelkän viivanpaikan? Omaan silmään olisi pikkasen väriäkin :rolleyes:

https://aijaa.com/nF3jSz
Jos tuo on Rfsu niin mä oon saanut samalla testillä melkeinpä vastaavan viivan ja en ollut raskaana :( Toivottavasti sulla kuitenkin enteilisi hyvää!
 
  • Tykkää
Reactions: Ehka2020
@Apustaja on rfsu:n herkkä. Kaupassa ei ollut muita herkkiä testejä, niin pakko oli tyytyä tuohon. Pari päivää sitten samanlainen rfsu kyllä pysyi negana myös testiajan jälkeen.

Teen varmaan uuden testin lauantaiaamuna, silloin pitäisi varmaan jo olla ihan näkyvä plussa herkässä testissä, jos oikeasta plussasta on kyse :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Onnea plussanneille!:love:

Mulla oli aivan jäätävän kamalat menkat. 7päivää hirveet vuotoo, hyytymiä enemmän kuin ikinä ja supisteli niin että jalat ei kantanu ja itkuiltakaan en säästyny. Eilen kp8 tuli enää haalean vaaleenpunasta ja jotenki jomotteli hassusti..kesken ajamisen mies sit päätti että pakkohan se on tarkistaa..Pysähdyttiin sit taukopaikalle, jossa tein ovulaatiotestin keskellä nurmikkoa kyykistellen:ROFLMAO: ja siihenhän sit piirtyi kiva viiva vaikka oli jo iltamyöhä. Kun saavuttiin möksälle niin pupuiltiin ja talletettiin. Tänä aamuna oli ovisviiva vahvempi kuin ikinä. Eli...onko nyt pupuiltava lisää :whistle: vai miten se oikeen menee kun ovisplussa ilmestyy?o_O

Nyt vaan sormet ja varpaat ristissä että haaveet muuttuis todeksi:love:
20190829_113816.jpg
 

Yhteistyössä