Mä teen vast dpo 11, kun menkat alkaa dpo12 aina. Pari päivää siis vielä.Hyvä! Millos teet ihan r.testin? Eiks huomenna vois alottaa
Mä teen vast dpo 11, kun menkat alkaa dpo12 aina. Pari päivää siis vielä.Hyvä! Millos teet ihan r.testin? Eiks huomenna vois alottaa
Mut nääkin tulee tavallisessa kirjekuoressa eikä siinä oo mitään mainintaa raskauskeijusta. Eli voit ihan hyvin tilata!Hitsi nää olis niin paljo halvempia testejä. En vaan viitti tilata kun en halua selitellä näitä testailuja miehelle se ei ymmärrä miks panna rahaa tämmöseen kun ei oo hoidot tms kyseessä eikä muutenkaa mitään ratkaisevaa iloa etsiä mitään ovulaatiota toisaalta ihan typerää puoli ”salaa” kaupasta ostaa tikkujakaan. Plääh.
Eikä! PahoitteluniKp 1
No eikä!!! Olen pahoillaniKp 1
No johan oli juttu mitä rtestejä sit sait?@Mary3 tervetuloo! Millos meinasit testailla?
@Binky niinhän ne taitaa tulla vaan tulee taatusti kysymys et mitä tilasit kun kuori kuitenkin on ”täynnä” jotain mies yleensä ehtii noutaa postit ennen mua
@Pilvinentaivas peukut testiin! Ei niitä oireita aina ookaan..
Ei vitsi mikä juttu. Valitin joskus ikiaika sitten joistain ovistikuista jotka jäi melkein blankoiksi (molemmat viivat siis). Oli joku virhe erä. Olin jo unohtanu koko asian kun siitä siis on aikaa. Enkä mä kaivannu mitään ”hyvitystä”, mut ajattelin sit et olishan se kiva tietysti saada ovistikut kun 10kpl meni melkein hukkaan. Mitä sieltä tuli.. 6kpl raskaustestejä niinku mit vit Okei. Mä olen (ollu) himotestaaja...jos olis noinniinku ”vanhat ajat” mut mitä ns normaali ( ) ihminen tekis 6 raskaustestillä ja toinen kysymys MITÄ MÄ niillä teen jotenkin en usko et niitä ikinä tuun tarvii saati tekisin enää kuutta kappaletta.
Tästäkin joutui hieman taiteilemaan, onneks olin kotona ja hain postit ennen miestä. Tuli semmoinen jäätävä kirjekuori oriolan leimalla
Mulla oli oireeton lähes koko raskaus. Ei tarkoita mitään! Toivon sulle kaikkea hyvää@Pilvinentaivas kyllä se plussa oireettakin voi tulla. Nimimerkillä täysin puskista tein positiivisen testin, ilmat mitään oireita tai hajua et sellasen voisi tehdä.
Paljon kiitos onnitteluista kaikille. En edelleenkään usko et on oikee juttu, enemmänkin et tein sen aamun testin unessa en oikeesti... Nyt pohdin tuorejuuston syömistä, kun sitä tuntuu olevan kaikkialla ja periaatteessa on kielletty mut ei periaatteessa ole...
Testinhän eilen tein oikeesti sillä et voin hakee ne lääkkeet valmiiksi. Samalla tavalla kun tietäen sen olevan nega mutta testi on tehtävä et voi alkaa ottaa lääkkeitä/ jatkaa hoitoa... Sekava olo siis...
Haavejuttu. Hmm. Vaikee sanoa. Musta tuntuu etten oo ku kerran elämässä kokenu semmoisen klassisen kivun tai en oo osannu kuulostella mut aina kannatta kellistellä nyt olan takaaOmanapailen vielä vähän tuosta ovulaatiosta. Olen kaks päivää ihmetellyt kun tuntuu menkkakipujen tapaista kipua alamahalla ja piti sanoa asiasta tänään gynellä mutta unohtui. Kun tuli tuo ovisplussa niin tajusin että ovulaatiokipujahan ne on ollut! Ei ole ennen ollut näin selviä kipuja eikä kyllä noin selvää plussaakaan. Voikohan olla että ovulaatio on ollut edellisissä kierroissa jotenkin heikompi kun viiva ollut vain hieman kontrolliviivaa tummempi eikä kipuja Kohta kellistän miehen ja sitten saakin jännätä pari viikkoa että joko vihdoin tärppäisi tästä kierrosta
Seuraa avautuminen. Olemme siis yrittäneet vasta reilun vuoden, en todennäköisesti ovuloi luomuna juurikaan (PCO) ja Letrozoleilla on saatu nyt heinäkuussa ekaa kertaa ⁸ovulaatio aikaan. Jokunen raskaustesti tuli toiveikkaana tehtyä viime vuonna, mutta luovuin siitä nopeasti koska se on niin raskasta. Olen myös huomannut että oireita on aina jos niitä haluaa olevan, en pidä niistäkään enää kirjaa.Onko muuten muilla mitään semmosta fiilistä, te ketkä vuosia ootte jo yrittäny, että milloin sit tulis se ”stoppi” tälle kaikelle tikutukselle ja yritykselle.. siis jos kuvittelis ettei raskaus alkas? Mikä olis se ratkaiseva hetki?
Tärppionnea!katso liitettä 7407
Äsken tein vielä ovulaatiotestin. Vasemmalla tiistaina tehty, keskellä päivällä tehty ja oikealla äsken tehty. Äsken tehty on juuri sen näkönen mitä aiemmissa kierroissa olen saanut ja pitänyt plussana, eli tasavahvat tai aavistuksen vahvempi viiva. Muutamassa tunnissa viiva muuttuu noin radikaalisti, joten ehkä edellisissä kierroissa olen testannut esim pari tuntia liian myöhään. No mutta eiköhän riitä jo nämä mun ovulaatiotesteistä jaarittelu, nyt pitää lähteä se mies kellistämään ennen kuin on liian myöhäistä!