Nonii sit vaan tikkuja kaivamaanNyt on dpo 7
Nonii sit vaan tikkuja kaivamaanNyt on dpo 7
Onneksi tuo mun ystäväporukka on sellainen, että voin rehellisesti kertoa syyn heille jos mun ei syystä tai toisesta teekään mieli juoda siellä juhlissa. Mutta varmaankin teen niin, että jos testi on nega ja yhtään oireita ei ole, niin sitten nautin maltillisesti alkoholia.No sivistyneestä ei ole. Etenkään jos testissä ei mitään vielä näy silloin. Tietenkään ei voi kukaan luvata ettei mitään haittaa ikinä olis mutta tosiaan silloin alkio ei saa vielä sun verenkierrosta mitään. Ja osa tuolla (itsekin) laps.hoidoissa suosi ”piinapunkkua”, pistää veren kiertämään ja paransi (ainaki omasta mielestä ) mahkuja
Eikä jännittävää en malta odottaa et säkin teet testin! aion kanssa ens ti tehä niin on kp 26 kun kierto 26-30Onnea @Owlet! Ihanaa saada lisää plussia ryhmään!
@haaveilija-31 toivottavasti siellä lähtee viivat vahvistumaan ja saadaan sinuakin pian onnitella.
ON: tissit on edelleen tosi kipeät -.-. Kyllä nyt taas huijataan hölmöä, miten se oma kroppa keksiikin kaikkea heti kun alkaa vauvaa yrittämään. Jotenkin suhtaudun todella varauksella siihen, että nää tarkoittaisi mitään. Ehkä sitä yrittää suojella itseään pettymyksiltä, mutta kyllä melkein tulee päivittäin tarkastettua, että mitäs se flow ennustaa ja koska voisi ehkä jo testata. Plussat ketjussa valaa kyllä uskoa ja toivoa aina itseeni, että niin ne muutkin vaan raskautuu ennemmin tai myöhemmin, että varmasti minäkin jossain kohtaa
Edit. @rainbowdream jännityksellä odotan sun tikutteluja, ollaan melkein samoissa dpo, mä vaan päivän edellä. Mutta me on sovittu että vasta kun menkat on myöhässä testataan. Saa nähdä malttaako sitä, testit polttelee kylppärissä x).
Uskaltaiskohan jo kokeilla sillä ovistikulla en usko et täs kohtaa se sanoo mitään...Nonii sit vaan tikkuja kaivamaan
Kiva että liityit tänne meidän muiden vauvahaaveisten joukkoon, täältä saa paljon aiheeseen koskevaa tukea ja puhua voi millon mistäkin.Moikka,
pari päivää olen lukenut tätä ketjua läpi ja nyt uskalsin itsekin liittyä - kuten myös @niini91 En oikein tiedä osaanko täällä nyt kaikki käyttäytymissäännöt ja muut kirjoittamat säännöt, mutta yritetään Tää viesti on ainakin vimpan päälle omanapailua!
Ikää minulla on 26 vuotta, miehellä 30. E-pillerit lopetin 10/2018, mutta sen jälkeen käytettiin kondomia. Nopeesti kierto tasaantui noin 27 päivään, mutta edellinen kierto oli 33pv ja nyt samaa luokkaa tässä kierrossa. Varsinaista yritystä 4/2019 alkaen. Tiistaina sain ekaa kertaa ovistikkuun vahvan positiivisen, eli nyt DPO 3(?) Oon kyllä niin jännittyneillä fiiliksillä.
Mun mieltä tässä vauvahaaveilussa rasittaa eniten se, että mulla ei ole ketään, kenen kanssa näistä asioista keskustella. Oon muuttanut aika vastikään uudelle paikkakunnalle, työkavereilla on jo perheet, koulukavereiden kanssa ei tuu pidettyä yhteyttä ja paras ystäväni ei ole lainkaan kiinnostunut vauvahaaveista... Suvussakaan kenelläkään ei ole vauvoja tai aikomuksia perheenlisäykseen (mikä tietysti lisää sitä, että tää vauva olisi TODELLA toivottu myös sieltä suunnalta). Mutta ei asiasta kenenkään kanssa oikein voi sielläkään keskustella - lähinnä se on öhöttelyä, että millois pääsee mummohommiin.
Tervetuloa mukaan! Tiistain ovisplussa on dpo -1, eilen dpo 0 ja tänään dpo 1Moikka,
pari päivää olen lukenut tätä ketjua läpi ja nyt uskalsin itsekin liittyä - kuten myös @niini91 En oikein tiedä osaanko täällä nyt kaikki käyttäytymissäännöt ja muut kirjoittamat säännöt, mutta yritetään Tää viesti on ainakin vimpan päälle omanapailua!
Ikää minulla on 26 vuotta, miehellä 30. E-pillerit lopetin 10/2018, mutta sen jälkeen käytettiin kondomia. Nopeesti kierto tasaantui noin 27 päivään, mutta edellinen kierto oli 33pv ja nyt samaa luokkaa tässä kierrossa. Varsinaista yritystä 4/2019 alkaen. Tiistaina sain ekaa kertaa ovistikkuun vahvan positiivisen, eli nyt DPO 3(?) Oon kyllä niin jännittyneillä fiiliksillä.
Mun mieltä tässä vauvahaaveilussa rasittaa eniten se, että mulla ei ole ketään, kenen kanssa näistä asioista keskustella. Oon muuttanut aika vastikään uudelle paikkakunnalle, työkavereilla on jo perheet, koulukavereiden kanssa ei tuu pidettyä yhteyttä ja paras ystäväni ei ole lainkaan kiinnostunut vauvahaaveista... Suvussakaan kenelläkään ei ole vauvoja tai aikomuksia perheenlisäykseen (mikä tietysti lisää sitä, että tää vauva olisi TODELLA toivottu myös sieltä suunnalta). Mutta ei asiasta kenenkään kanssa oikein voi sielläkään keskustella - lähinnä se on öhöttelyä, että millois pääsee mummohommiin.