Hei, mites te muut kuumeilijat käyttäydytte näiden raskaus aikana "kiellettyjen" ruoka-aineiden kanssa?
Siiskun eihän millään voi jokaista suupalaa kytätä, jos yrittämisessä menee useampi vuosikin.
Mutta mä mietin aina välillä, kuten nyt kun ei oo mitään tietoa omasta kierrosta, että tykkään syödä siemeniä päivittäin. Yleensä lopetan ne viikkoa ennen kk ja jatkan taas kun kk alkaa. Mutta pitäiskö mun nyt vältellä niitä, kunnes saan kierron kuntoon..
Mutta oonko ihan hölmö
Ajatteleeko kukaan muu vielä tämmösiä asioita yritysaikana?
Ja ei en raskaus aikana ole kuitenkaan mikään super tarkka ruuasta, mutta noista tietyistä mitkä on kiellettyjä pyrin välttelemään raskausaikana.
Onnea
@Owlet mutta jonkun se urbaanilegenda aina täytyy olla
Ja
@Päppyrä sinäkin jo noin "pitkällä" tuntuu että ihan juuri plussasit
Ihanaa, kun pian tulee jo np ultran aika.
@Nyyyti itselläkin olisi ollut tammikuussa laskettuaika. Kurjaa että jouduit vielä kestämään tyhjennyksessäkin ylimääräistä, eikä tyhjentynyt kerralla kunnolla.
Onko sulla vielä alkanut uusi kierto? Itse vieläkin odottelen uutta kiertoa, nyt jo yli 5vk tyhjennyksestä.
Anna itsesi tuntea kaikkia tunteita ja näin käsitellä asia. Kyllä aika siihen vähän auttaa ja vielä osaat joskus iloita toisenkin onnesta. Mutta nyt sulla saa olla
fiilis.
Tsemppiä ja kyllä me se uusi plussa vielä saadaan
@haaveilija-31 tuossa muokatussa kuvassa nään väriä