Tässä oma testi aamulta.. ylempi testiajalla ja alempi hetken kuivuneena.
Attachments
-
542,9 KB Luettu: 71
-
206,2 KB Luettu: 69
Onnea!!!! IhanaaTuota... Kyllä se Digi plussaa näytti
Nyt vaan pohdin onko oikeessa paikassa ja kauan se siellä pysyy...
En ymmärrä, koska se plussa ennen hoitoja on urbaani legenda!
@haaveilija-31 Mä nään viivan kaikissa toivottavasti se vahvistuu! Toisillahan se voi vahvistuu hitaamminTässä vielä kun on pikkusen värejä muokattu.
Mää roikun täällä vieläkin, rv 17+6 Ehkä en vieläkään tajua, että oon raskaana... Ja kovasti aina toivon, että plussia tulee erityisesti jo 2019 ketjussa kuumeilleelle ja toki muillekinPaljon onnea plussasta @Owlet Paljon tarrasukkia pikkuselle ja kumpa hän kasvaisi oikeassa paikassa, kaikki tsempit täältä siis
En osaa olla roikkumatta myös tällä puolella edelleen
Aina voi alottaa ovistestein pahimpaan tuskaan nimimerkillä.. mikäs pv sul ny olikaan menossa?Tää on niin piinaavaa odottaa vielä muutama päivä et ens viikon alusta voi testata ihan kamalaa
Joo samaa. Ei tosiaan ihan niagara enää mut kunnon verta tulee ei mitään tuhruja.Ei täälläkään. Kp 6 ja vuotaa vielä paljon. Enää ei se pahin vuoto mut kuitenkin. Selkeesti mun lääke myös lyhensi vuodon kestoa..
Nyt on dpo 7Aina voi alottaa ovistestein pahimpaan tuskaan nimimerkillä.. mikäs pv sul ny olikaan menossa?
No sivistyneestä ei ole. Etenkään jos testissä ei mitään vielä näy silloin. Tietenkään ei voi kukaan luvata ettei mitään haittaa ikinä olis mutta tosiaan silloin alkio ei saa vielä sun verenkierrosta mitään. Ja osa tuolla (itsekin) laps.hoidoissa suosi ”piinapunkkua”, pistää veren kiertämään ja paransi (ainaki omasta mielestä ) mahkujaTervetuloa @niini91!
@haaveilija-31 Ihan kuin tuo viiva olisi vahvistunut? Mun puhelimella on aikaisemmin tarkkaan tutkimalla näkynyt nuo sun edellisten päivien viivat ja nyt ei tarvinnut tihrustaa yhtään. Toivottavasti huomenna olisi vielä vahvempi viiva!
Mä en välttele oviksen ja kuukautisten välillä mitään ruoka-aineita yleensä. Alkoholia siinä määrin että en juo oviksen ja menkkojen välillä "huvikseen", mutta jos sattuu jotkut juhlat sille välille niin kyllä mä voin muutaman ottaa jos tekee mieli. Marras-joulukuussa join dpo 4 (ja dpo 5 puolella yöllä myös muutaman) ja olin raskaana, vaikka se kesken menikin niin en usko että sillä oli merkitystä. Nyt tässä kierrossa olisi kesän päättäjäiset ystäväporukalla dpo 9, mietin että testaan ennen juhlia ja jos mitään oireita ei ole niin ehkä uskallan vähän juoda, mutta en halua kännejä vetää. Mitä mieltä te olette? Jos alkio on jo kiinnittynyt niin voiko alkoholista olla haittaa tossa vaiheessa?