Haaveena vauva 2020

Kp 16, enkä oo vieläkään saanut ovisplussaa :unsure: plussa tullut aina ennen kp 13-14. Tosin hirveän kostea on alakerta ja molemmin puolin nippailee, vasemmalta vähän enempi. Voikohan nyt vaan jostain syystä testit näyttää negaa vaikka ovis tapahtuukin? Onko kellään käynyt niin?
Aina ennen siis olen saanut tikutettua oviksen, 2 päivänä vahvaa viivaa.
nyt vaan ei näytä niin vahvaa että tulis ees huomenna plussaa. Sahaavia tuloksia, välillä hyvin haalea viiva ja sit taas vahvempi, mutta nega. Ja sit taas haalea.vaikka oon tehnyt kaikki testit ohjeen mukaan, klo 10-20 ja 4tuntia pissaamatta ja vähän vaan juonut. Nää on siis raskauskeijun testejä.
 
  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Kp 16, enkä oo vieläkään saanut ovisplussaa :unsure: plussa tullut aina ennen kp 13-14. Tosin hirveän kostea on alakerta ja molemmin puolin nippailee, vasemmalta vähän enempi. Voikohan nyt vaan jostain syystä testit näyttää negaa vaikka ovis tapahtuukin? Onko kellään käynyt niin?
Aina ennen siis olen saanut tikutettua oviksen, 2 päivänä vahvaa viivaa.
nyt vaan ei näytä niin vahvaa että tulis ees huomenna plussaa. Sahaavia tuloksia, välillä hyvin haalea viiva ja sit taas vahvempi, mutta nega. Ja sit taas haalea.vaikka oon tehnyt kaikki testit ohjeen mukaan, klo 10-20 ja 4tuntia pissaamatta ja vähän vaan juonut. Nää on siis raskauskeijun testejä.
Mulla on jäänyt bongaamatta tikkuun vaikka aina tunnen oviksen. No worries, se vaan saattaa mennä niin nopee se piikki ettei ehdi osuu. Varsinkin jos testaa vaan kerran päivään niinku mä yleensä. Tässä kierrossa testasin hupiin toisen kerran oletettuna plussapäivänä(onneks on kellon tarkka kierto) ja sieltähän se plussa tuli, vaikka edellinen oli vielä selkee nega. Seuraavana päivänä ei enää tullu ku ihan haalee viiva.

@W.we tsemii :love: varmaan jännitän enemmän sun tilannetta ku omaa:whistle::LOL:

@Tammityttö on ihanaa ku oot täällä meidän ilona ja tukena :love: arvostan!

Onnea plussanneille! Tulin ihan varta vasten kattoo ku tuntuu et ei oo aikoihin tullu plussia tänne:( nyt niitä taas tulee!

Musta tuntuu et oon ekaa kertaa moneen kiertoon niin paljon positiivisemmalla fiiliksellä, et tuntuu et alan taas pitkästä aikaa kuvittelee oireitakin:LOL::geek:
Ihan kiva vaihteeks:D
 
@rainbowdream nooooh mun ei pitäs olla edes täällä :rolleyes: Mä olen jo vanha kääkkä, ikä 43. Lapsen”teko” alettiin 2001 ja esikoinen syntyi 2009. Mussa on vikaa paljonkin, etenkin se että munasarjat olleet ”kuolleet” jo vuosikausia. Kuitenki sitä ennen ja sen jälkeen matkalle on mahtunu yhteensä 8 raskautta, kasa hoitoja ja vaikka ja vallan mitä. Ainoa elävä nimenomaan luomulapsi syntyi pian vuosi sitte :love: ihan ylläripylläriraskaudesta kahden vuoden pillerien popsinnan jälkeen. Ajattelin et nyt mun taival näissä hommissa on tallattu ja tähän lottovoittoon suljen tämän kirjan. Muutenkin elämä pyöriny liikaa näiden asioiden ympärillä
Niin kauan olin täysin zen-fiiliksellä kunnes menkat taas alkoi ja kuinkas sitten kävikään :devil::rolleyes: Alkoi tuttu kierron kyttäys ja ihmettely. Siis ei niinku järjen hiventäkään.
Johan... Siinä on jo kuljettu aikamoinen polku... Ihanaa että olet saanut pienokaisen syliin asti.:love: mutta en siis ihan täysin ymmärtänyt, saa lapsi tulla vielä jos on tullakseen vai kuinka?
 
Woih @Wintersun (n) samassa mennään. Täällä toinen seula ja kipuileva :oops: ihan syvältä. Nyt on moni ilman noita tiettyjä lääkkeitä. Se on tosi kurjaa.

@rainbowdream jooo. Siis kyllä. Tai no. Meil ei oo ollu ehkäisy koskaan käytössä paitsi ne kaks vuotta kun jäätävien menkkojen takia (ja lapsentekohaaveet romukopassa) söin putkeen niitä pilsuja. Tsäänsit on siis teoriassa nolla ja vaikka raskautuisin riski menettää lapsi on iso. Mut joo, periaattees siis ehkäisyttä ja tjottaillen mennään :rolleyes:
 
Hei, mitä ootte mieltä kun mulla oli minipillerien aikaan menkat pois ainaki 3v ja sen jälkeen tän vuoden puolella ovat muutaman kerran tulleet melko tasasesti kp jotain 32-35. Pillerit lopetin ja nyt menossa vissiinki kp36. Meneekö kroppa siis lopetuksesta niin sekasin että jättää menkat pois vaikka ne ois aiemmin tullutkin? :cautious: Testi oli ainakin niin nega kun vaan voi :D
Ymmärsinkö oikein että noi parit menkat on tullut vielä pillerien aikana? Mun käsittääkseni vaikka tyhjennysvuoto tulisikin pillereitä käyttäessä niin niitä ei kai lasketa kierroiksi tai eivät ole verrattavissa tavallisiin kuukautisiin ollenkaan :D kun siinä ne pillerit vaikuttaa tyhjennysvuoden tulemiseen/tulematta jättämiseen..

Tietääkö muut asiasta? :cautious::D

Mutta oon kyllä kuullut että kroppa menee sekaisin ja kuukautisia saattaa joutua odotella...

Mua pelottaa että en osaa enää ovuloida kun mun minipillerit on estänyt ovulaation ja lähes koko 6 v käytön ajan ollut menkaton niin jos en enää ala ovuloida :ROFLMAO: tai jos munasolut on pilaantuneet :whistle:
 
@Purrri onnea :love::love::love:


Jotenki alakulonen fiilis, ei tästä taaskaan tuu mitään. Saa taas vuosia odottaa ja odottaa. En edes nää mitenkään varmana että saadaan edes vauvoja enää :cry: se on niin pieni todennäkösyys mun kropalla :cry: nytkin menny jo yli 1v2kk..
4v yritys oli tosi pitkä niin henkisesti kuin fyysisesti, en haluaus joutuu kestää sitä kaikkea enää uudelleen :oops:

Anteeksi, oli pakko päästä avautumaan :unsure:
 
@Mahaotus

aa! kiitos. oikeen saa hävetä tätä omaa tietämättömyyttään... :whistle: mutta mitäpä sitä on tienny näistä asioista pillereiden aikana, ei oo tarvinu paljoo ajatella. painun netin syövereihin valistamaan itseäni...
ja samat pelot mulla :unsure:
Mäkään en oo täysin varma asiasta mutta näin oon sen ymmärtäny! Ei mitää tarvii hävetä :):LOL: itekin tuntuu että on välillä ihan pihalla asioista :whistle: on kyllä nyt ollu ihanan "helppoa" ja huoletonta kun ei tarvii pillereitä muistaa... :LOL:
 
Voi ihanata @Purrri ja @Mylove93!! Onnea! :love::)

@haaveilija-31, voi itkut, tosi ikävä että sinulla sellainen fiilis. Ymmärrän kyllä :( Ja hyvä että avaudut!

@oTiilA, heippa ja tervetuloa! Minullakin ikää kohta 35 ja mieheni täyttää juuri 40v. Ensimmäistä (ja tod.näk. ainoaa) yritetään tällä hetkellä. Kesti kauan, ennen kuin koin olevani valmis vanhemmaksi. Oma perhetaustani on sen verran ongelmainen, että on pitänyt käsitellä niitä asioita ja löytää sellainen oma voimapolku kohti mahdollista äitiyttä :D

@W.we peukkuja täältä!

Kamalaa @Wintersun, että kaiken "hyvän" lisäksi joudut kärsimään tuollaisista menkoista! (n) Jaksamista!

@Helmiina1978 Onpa kimurantti tilanne! Toivottavasti asiaan tulisi selvyys ja päätös mikäli se on epäterve/epänormaali raskaus :unsure:

Terkkuja ja tsemppiä myös kaikille muille! :) Täällä odotellaan kierron puoliväliä ja (toivottavasti tulevaa) ovista.. Yritän elää normaalisti ja olla ajattelematta asiaa :D
 
Vasta-alkajana tulen taas kyselemään tyhmiä. Tänään (kp18) tuli vahva plussa ovistestiin, eilen alkoi jo vähän tummumaan. Mies on ollut perjantaista asti reissussa ja palaa huomenna illalla. Onko tämä ovulaatio nyt jo menetetty vai rynnitäänkö heti makuuhuoneeseen kun hän tulee kotiin? En siis tosiaan tiedä miten ovulaatio etenee tuosta plussasta:cautious::LOL: Että milloin vielä mahiksia, että tärppää. Vaikka kai se joillain tärppää reilusti oviksen ulkopuolellakino_O

Kp 14 oli selvät limat, mutta ei plussaa ja nyt ei limoja, mutta plussa.

Olen seuraillut pääasiassa taustalla ja todella paljon saanut uutta tietoa!:love:
 
Hei, mitä ootte mieltä kun mulla oli minipillerien aikaan menkat pois ainaki 3v ja sen jälkeen tän vuoden puolella ovat muutaman kerran tulleet melko tasasesti kp jotain 32-35. Pillerit lopetin ja nyt menossa vissiinki kp36. Meneekö kroppa siis lopetuksesta niin sekasin että jättää menkat pois vaikka ne ois aiemmin tullutkin? :cautious: Testi oli ainakin niin nega kun vaan voi :D
Mulla oli sama juttu, että ei ollut pillereiden aikaan ollenkaan menkkoja. Menkat tuli pari kk kp 30 aikoihin ja sit seuraavat tuli kp63. Mutta tää johtui sit ehkäpä tuosta PCOsta. Soitin silloin lääkäriin kun menkkoja ei kuulunut ja käskivät odottaa sen seuraavan kuukauden vielä ennen kuin varaa aikaa. Et eipä taida auttaa ku odotella. Tsemppiä ja kärsivällisyyttä!
 
Nyt on vähän häslinkiä ja kiirettä. Eikä oikeen malta netissä pyöriä.
Mut pikaisesti.

Ovisplussa kp 12 ja vielä kp 13 aamulla. Tänään kp 14 lämmöt nousseet.

Eli Dpo 1.
taitaa olla.
Toki vielä ei ff piirtänyt ovista, mutta oletan nyt kuitenkin näin olevan.
Parin päivän päästä pitäisi taas luget aloittaa.
Kuinka pitkä sun kierto on?

Mietin tätä omaa oloa, että olisko tämä jo ovista. Kp on nyt 13. Pari päivää ollut mahakipua oikealla, yököttänyt ja eilen oli selkä kipeä. Mutta en tiedä voiko mulla olla näin aikaisin kun kierto on 33-.... Auttakee (n):LOL:
 
@Purrri onnea :love::love::love:


Jotenki alakulonen fiilis, ei tästä taaskaan tuu mitään. Saa taas vuosia odottaa ja odottaa. En edes nää mitenkään varmana että saadaan edes vauvoja enää :cry: se on niin pieni todennäkösyys mun kropalla :cry: nytkin menny jo yli 1v2kk..
4v yritys oli tosi pitkä niin henkisesti kuin fyysisesti, en haluaus joutuu kestää sitä kaikkea enää uudelleen :oops:

Anteeksi, oli pakko päästä avautumaan :unsure:
@haaveilija-31 Onko nyt käynyt jotain?:( eikö plussa olekin vielä tässä kierrossa mahdollinen:oops: uskon että pitkään yritys luo epätoivoa:unsure:
 
Onnittelut plussanneille :love: Ja toivottavasti @Helmiina1978 tilanteesi selviää pian! Ja @W.we tsemppiä, toivottavasti tulisi plussa :love:

Ja tuohon seksin määrään, me talletellaan aina kun vaan tekee mieli. 1-3krt/vko, ovulaation ympärillä pyritään tuohon n. 3krt viikossa eli joka toinen päivä, mutta jos ei tee mieli niin sitten se on voi voi ja seuraavassa kierrossa uudelleen. Ei haluta väkisin yrittää eikä tehdä yrityksestä mitään pakkopullaa. Seksistä täytyy nauttia vaikka lasta yritetäänkin (y)

Ja sit omaa napaa. Voi miten sitä voikaan ihminen olla malttamaton. Pari päivää ollut vähän kosteammat paikat ja ovulaatiokipujen tapaista kipuilua välillä, joten tein äsken ovistestin. Ja aivan valkoinenhan se on kun vasta maanantaille flo ennustaa ovulaatiota :LOL: Mutta hätähousu on hätähousu, ajattelin jospa tämä kierto olisi vähän lyhyempi ja ovulaatio "etuajassa" mutta en kyllä yllättynyt tuloksesta. Pe tai la alan tikuttamaan.
 
@Titi-Love ja riippuu joskus testeistäkin. Mä oon ennen saanu rfsulla oviksen kii, nyt viime kierrossa PC oli selkee plussa (tummempi ku kontrolli) mut rfsu ei ollu lähelläkään. Ja just se et toisiila se voi mennä niin et aamutikku haalea, päivällä jo plus ja illalla jo haalee.

@haaveilija-31 tutttuja epätoivon fiiliksiä..mut eihän tää oo vielä ollenkaan loppuunkäsitelty kierto ?!!

@lilja1234 vähän riippuu. Osalla se on 10-12h kuluessakin. Monessa lähteessä myös maibitaan et ovis voi olla 12h o.plussasta. Eli heti vaan ku mahis(y)!!!

@Haavejuttu hyvähän se on alottaa!! Ei nuo sovellukset osu aikakaan mulla sinne päinkään :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Titi-Love
Oon aika varma että ovis tapahtui n. Tunti sitten, tuli tärinä kipua, ei niin voimakas kuin yleensä, mutta siitä asti juilinut alamahaa eri tavalla kuin ne kasvukivut, ehkä tää nyt oli syystä x(tai syystä maca-jauhe, nyt oli toinen maca-kierto) "miedompi" ovis, eli ei tullut niin vahvat tuntemukset. Aamulla ovislimaa tuli niin ettei meinannut mikään määrä paperia riittää. Toivottavasti nyt ovulaatio tapahtui kuitenkin :) tietysti se ettei niin kivulias oo, on hyvä juttu, kun pystyy tekee asioita normaalimmin :)

Tosin tunnen edelleen juilimista molemmin puolin o_O vasen munasarja ollut useamman päivän arka välillä, mut nyt eilisestä asti myös oikea.
 
@Tammityttö Oon siis pari kiertoa jo tikuttanut ja kierto on aikalailla 32 päivää ja ovulaatio osuu kp 18 paikkeille. Joten onhan nyt kp 13 testaus turhan aikaista :LOL: Ja ovistikkujakin on enää 8kpl, ei viitsi turhaan testata kun palkkapäivä on just ovulaation jälkeen ja rahat aikalailla loppu alkukuun autoremontin myötä :LOL: Noo, jos pe alottaa testaamisen niin eiköhän se riitä :)
 
@Tammityttö Oon siis pari kiertoa jo tikuttanut ja kierto on aikalailla 32 päivää ja ovulaatio osuu kp 18 paikkeille. Joten onhan nyt kp 13 testaus turhan aikaista :LOL: Ja ovistikkujakin on enää 8kpl, ei viitsi turhaan testata kun palkkapäivä on just ovulaation jälkeen ja rahat aikalailla loppu alkukuun autoremontin myötä :LOL: Noo, jos pe alottaa testaamisen niin eiköhän se riitä :)
Niiiii mut eihän sitä täälläkään muutenkaa roikkuis jos ”toimis järjen kanssa” :ROFLMAO: mäkin päätän aina alottaa vasta joskus kp15 jälkeen ku aina se on vasta kp20 korvilla mutta jotenki se vaan lipsahtaa käsistä :whistle::D hätähousu ei housuistaan pääse :love:
 

Yhteistyössä