Olen 35, mies on 39. Ikä on saattanut myös vauhdittaa hoitoihin pääsyä.@Disco Volante
saako kysyä minkä ikäinen olet?
Eikö olis kätevää kun vois olla nuijanukutuksessa pari viikkoa? Sä tarvit nyt jonkin projektin joka vie sun ajatuksia pois tästä tilanteestaStressipallo omailee täällä: mulla on ollut tänään tosi huono olo ja kokoajan pelottaa ettei vauva kiinnity, kun ei voi ajoituksestakaan olla kiinni, kun lääkäri oli sitä mieltä että osui ihan nappiin
Pelottaa ettei koskaan saa lasta ja koko 3,5 vuoden yritys ollut turhaa
@Tammityttö Joo itsekin aivan hulluuden partaalla tullut oltua tän asian ja testienkin tekemisen kanssa. Välillä on niin raskasta. Kumpa saisin oman lapsen joskus. Toivon niin paljon plussa onnea sulle ja ei ne ajatukset turhia ole, ne luo toivoa ja sitä tässäkin tarvii. Kun jonkun asian eteen jaksaa taistella niin kaikki menee lopulta hyvin<3@rainbowdream niimpä. Ja siis...”Kivahan” niitä oireita on seurailla jos osaa ottaa löysin rantein Itsellä meni vuosien saatossa homma ”lievästi” överiksi sikäli hakkasi usein päätä seinään ku olevinaan löysi jonku uuden olon tai saman ku jostain raskaudesta ja sit tuli nega. Mä aloin olla oikeesti hulluuden partaalla piinapäivinä Mut joo. Kuten jossain aikasemminki sanoin nii tosiaan se plus tikussa tais olla ainoa ”ratkaiseva” ero negoihin
Nytkin olin, (ihan oikeesti aivan idioottia, enkö mitään oo oppunu) jo lähes varma et pääsisin testailee olo oli pitkästä aikaa niiin ”raskaana”, ei mitään tuhruja, dpo:t lisi hitaasti mutta varmasti, kuumeinen kipee olo, raskasuniset yöt ja kovia repäisykipuja. Mut eih. Päätin kyl pitää aivot nyt visusti jääsammiossa.. saa tämä helle pehmentää ne mieluummin Täytty sanoa et mäkin iltkin pitkästä aikaa niinku @Wintersun sanoi.. mut lähinnä mä itkin typerää kiukkuani ja tyhmyyttäni ja sitä että miks ihminen edes kuvittelee puolella ajatuksellakaan!!! Pitäshän tän ny olla jo niin tuttua huttua että turha kuvitella mitään
Mä niin toivon sulle plussaonnea, kyllä se vielä tulee uskon siihen! se ois hyvä kun sais ajatukset muualle, auttais parhaiten sua itseäs. Mutta se on vaikeeta... Ja pelko ettei saisi lasta on järkyttävä ei sitä voi kiistää. Sillon kun oma usko horjuu tarvitaan muita uskomaan ja täälä me muut puhalletaan vauvapölyjä sinne päin!Stressipallo omailee täällä: mulla on ollut tänään tosi huono olo ja kokoajan pelottaa ettei vauva kiinnity, kun ei voi ajoituksestakaan olla kiinni, kun lääkäri oli sitä mieltä että osui ihan nappiin
Pelottaa ettei koskaan saa lasta ja koko 3,5 vuoden yritys ollut turhaa
Mites sun oma tilanne ?Mäkin olen varmaan neljä kertaa käynyt jo aamulla katsomassa päivittääkö kukaan tilannettaan
Teiks o.tikkuu?Dpo 9, samaa jotain-ehkä-viivanpaikkaa testissä tänä aamuna