Täälläpä sitä ollaan jälleen loman jälkeen, ilman plussaa siis :/
Pahoittelut pitkästä täysin omanapaisesta tekstistä, pakko avautua jonnekkin vaikkei kukaan jaksaisi lukea..
Tein vielä loman alkuun sen testin ja negahan se oli, ilmeisesti mulla on vaan ovisoireet nykyisin sen verran vahvemmat että kuvittelen ne ties miksi ja muistuttaa kovin alkuraskauden oloja.
Oviksen jälkeen en juurikaan ehtinyt vielä keksiä oireita, koska täysin puskista alkoi vuoto jo kp 27 edelliset kierrot kun on olleet 33 päivän mittaisia. Pienen hetken toivoin että olisi kiinnittymiseen liittyviä mutta aika äkkiä sai todeta että ei vaikka tällä kertaa tiputtelu jatkui jopa 4 päivää, Huoh.
Tarkoitus oli unohtaa tämä projekti loman ajaksi mutta aika matalaksi (=tuli kunnon romahdus) veti mielen tuo noin lyhyt kierto + etenkin se kun kiersi lasten kohteita niin joka puolella näkyi isoja mahoja ja toki uusia tuttujakin on ilmoittanut odottavansa..
Nyt uusi kiero meneillään ja vaikka sain viim viikolla jo kp10-15 useampana päivänä hailakan viivan ovistestiin niin oikea ovis liene juuri näillä näppäimillä, eilen sain suht vahvan viivan mutta nyt erimerkkiset testit niin en tiedä oliko plussa vai ei, illalla selvinnee. Talletettu on 2-3pv välein mutta uskoa ei enää ole joten olen jo asennoitunut ja vähän goglettanut hoitoja tai lähinnä spermatestejä. Jotenkin alitajunnassa epäilen että vika on mun omissa sokeriarvoissa vaikka viime tseekki oli ok, ei auta kun uskaltautua kontrolliin ja jos edelleen on ok niin sitten vaan ottaa yhteyttä johonkin joka lähtisi selvittämään missä vika (olettaen että miehen testi on). Mitä ensin edes tsekataan? Peus gynekäynnillä kaikki oli ok..
Meillä on vielä 1 viikko lomaa ja se on täsmälleen sama viikko kuin vuosi sitten jolloin oli annettu ekan kerran mahdollisuus tulla ja tässä sitä edelleen ollaan, en olisi uskonut.
No ei taas auta kun odottaa ja nyt otan urakaksi lukea kaikki teidän 4 viikon kirjoitukset, näyttää olevan melkein 40 sivua