Haaveena vauva 2020

  • Tykkää
Reactions: Tammityttö
Kai meen ostamaan sellaisen digitaalisen sanallisen... Oon ajatellut et sellaisella varmistan plussan, jonka en kyllä usko tuon olevan. Saa nähdä... (n)

Ei oo varsinaisesti mitään oireita/tuntemuksia mitä ei ennenkin olis ollut... :unsure:
Digi näyttää sit aika herkästi sen 1-2. Seuraile myös perustikum vahvenemista ja muuta olotilaa. Onko sulla ollu mitää vuotoa tässä välissä?
 
En munkaan kokemuksella. Tai ehkä semmonen harmaa mikä näkyy kahden mikroskoopin ja uv lampun alla.
Mut eihän se ultra oo absoluuttinen. Paljon voi tapahtua hetkessä. Olen tän tainnu ennenkin kertoo mut... Jopa mun laps.hoitogyne (vuosikausien kokemus ja ultrannu mut tuhat kertaa) sano aikanaan kp19 että ei tuu ovista olemaan tässä kierrossa (folli oli sillo vain 13mm eli nippanappa valikoitunu johtofolliksi, eli siis yli 10mm). Mut kp21 sain ovisplussan ja raskauduin siitä. Eli kolmessa päivässä kasvoi ja irtosi.
Toiv viiva vahvenee ja sit verikoetta jne jos jää harmaalle alueelle (y)
Juu siis jonkun harmaan varjon näin tossa silloin alku kuusta kun oli viivalasit päässä.
Toki mulla lääkkeettömästi kierrot on aika pitkiä, että ei kai se ovuloiminen kp 30+ oo mahdotonta, mutta...
 
Juu siis jonkun harmaan varjon näin tossa silloin alku kuusta kun oli viivalasit päässä.
Toki mulla lääkkeettömästi kierrot on aika pitkiä, että ei kai se ovuloiminen kp 30+ oo mahdotonta, mutta...
Ei ne mahdottomia todella oo. Silloin ku kierrot on hyvin pitkiä. Useinhan ne on ovuloimattomia mutta sit se ovis voi tulla myös ihan hassussa paikkaa (y)
 
Mä en oo ikinä saanu Apteq-testiin viivanpaikkaa vaikka oon käännellyt ja väännellyt testiä. Mutta ei tuo mikään viivanpaikka ole vaan plussa. Varovaiset onnittelut siis @Owlet, toivottavasti kaikki on hyvin!

Mä oon tämän kierron mennyt ilman greippimehua, kun viime kierto turhautti outoudellaan eikä mitään kunnon limojakaan tullut mehusta huolimatta, aiemmin se oli auttanut. Noh, tässä kierrossa ekat limat tuli muutama päivä sitten kp 11-12 ja eilen illalla kp 14 bongasin ihan kunnon ovislimat. (y) Ja tämän aamun ekasta pissasta (mitä ei suositella mutta kuitenkin aina teen) ovistesti alkanut selvästi vahvistua aiemmista testeistä eli nyt tänään testailen vielä päivällä ja illemmallakin. Tosi hyvä fiilis oviksesta :rolleyes:
 
Täälläpä sitä ollaan jälleen loman jälkeen, ilman plussaa siis :/
Pahoittelut pitkästä täysin omanapaisesta tekstistä, pakko avautua jonnekkin vaikkei kukaan jaksaisi lukea..

Tein vielä loman alkuun sen testin ja negahan se oli, ilmeisesti mulla on vaan ovisoireet nykyisin sen verran vahvemmat että kuvittelen ne ties miksi ja muistuttaa kovin alkuraskauden oloja.
Oviksen jälkeen en juurikaan ehtinyt vielä keksiä oireita, koska täysin puskista alkoi vuoto jo kp 27 edelliset kierrot kun on olleet 33 päivän mittaisia. Pienen hetken toivoin että olisi kiinnittymiseen liittyviä mutta aika äkkiä sai todeta että ei vaikka tällä kertaa tiputtelu jatkui jopa 4 päivää, Huoh. :poop:

Tarkoitus oli unohtaa tämä projekti loman ajaksi mutta aika matalaksi (=tuli kunnon romahdus) veti mielen tuo noin lyhyt kierto + etenkin se kun kiersi lasten kohteita niin joka puolella näkyi isoja mahoja ja toki uusia tuttujakin on ilmoittanut odottavansa..

Nyt uusi kiero meneillään ja vaikka sain viim viikolla jo kp10-15 useampana päivänä hailakan viivan ovistestiin niin oikea ovis liene juuri näillä näppäimillä, eilen sain suht vahvan viivan mutta nyt erimerkkiset testit niin en tiedä oliko plussa vai ei, illalla selvinnee. Talletettu on 2-3pv välein mutta uskoa ei enää ole joten olen jo asennoitunut ja vähän goglettanut hoitoja tai lähinnä spermatestejä. Jotenkin alitajunnassa epäilen että vika on mun omissa sokeriarvoissa vaikka viime tseekki oli ok, ei auta kun uskaltautua kontrolliin ja jos edelleen on ok niin sitten vaan ottaa yhteyttä johonkin joka lähtisi selvittämään missä vika (olettaen että miehen testi on). Mitä ensin edes tsekataan? Peus gynekäynnillä kaikki oli ok..

Meillä on vielä 1 viikko lomaa ja se on täsmälleen sama viikko kuin vuosi sitten jolloin oli annettu ekan kerran mahdollisuus tulla ja tässä sitä edelleen ollaan, en olisi uskonut.

No ei taas auta kun odottaa ja nyt otan urakaksi lukea kaikki teidän 4 viikon kirjoitukset, näyttää olevan melkein 40 sivua :ROFLMAO:
 
Täälläpä sitä ollaan jälleen loman jälkeen, ilman plussaa siis :/
Pahoittelut pitkästä täysin omanapaisesta tekstistä, pakko avautua jonnekkin vaikkei kukaan jaksaisi lukea..

Tein vielä loman alkuun sen testin ja negahan se oli, ilmeisesti mulla on vaan ovisoireet nykyisin sen verran vahvemmat että kuvittelen ne ties miksi ja muistuttaa kovin alkuraskauden oloja.
Oviksen jälkeen en juurikaan ehtinyt vielä keksiä oireita, koska täysin puskista alkoi vuoto jo kp 27 edelliset kierrot kun on olleet 33 päivän mittaisia. Pienen hetken toivoin että olisi kiinnittymiseen liittyviä mutta aika äkkiä sai todeta että ei vaikka tällä kertaa tiputtelu jatkui jopa 4 päivää, Huoh. :poop:

Tarkoitus oli unohtaa tämä projekti loman ajaksi mutta aika matalaksi (=tuli kunnon romahdus) veti mielen tuo noin lyhyt kierto + etenkin se kun kiersi lasten kohteita niin joka puolella näkyi isoja mahoja ja toki uusia tuttujakin on ilmoittanut odottavansa..

Nyt uusi kiero meneillään ja vaikka sain viim viikolla jo kp10-15 useampana päivänä hailakan viivan ovistestiin niin oikea ovis liene juuri näillä näppäimillä, eilen sain suht vahvan viivan mutta nyt erimerkkiset testit niin en tiedä oliko plussa vai ei, illalla selvinnee. Talletettu on 2-3pv välein mutta uskoa ei enää ole joten olen jo asennoitunut ja vähän goglettanut hoitoja tai lähinnä spermatestejä. Jotenkin alitajunnassa epäilen että vika on mun omissa sokeriarvoissa vaikka viime tseekki oli ok, ei auta kun uskaltautua kontrolliin ja jos edelleen on ok niin sitten vaan ottaa yhteyttä johonkin joka lähtisi selvittämään missä vika (olettaen että miehen testi on). Mitä ensin edes tsekataan? Peus gynekäynnillä kaikki oli ok..

Meillä on vielä 1 viikko lomaa ja se on täsmälleen sama viikko kuin vuosi sitten jolloin oli annettu ekan kerran mahdollisuus tulla ja tässä sitä edelleen ollaan, en olisi uskonut.

No ei taas auta kun odottaa ja nyt otan urakaksi lukea kaikki teidän 4 viikon kirjoitukset, näyttää olevan melkein 40 sivua :ROFLMAO:
Tsemppiä! ❤ Kyllähän se kannattaa testeihin hakeutua kun vuosi tulee täyteen. Toivottavasti ehtisit kuitenkin saada plussan ennen sitä.
 
@rainbowdream teoriassa on mahdollista, mutta en usko et on. Melkein 2 1/2 vuotta yritystä takana ja ivf-hoidot alkamassa, joten en usko et on mahdollista.

@Tammityttö sitä tosiaan tuli kerran, että huomasin illalla vaan suojassa vähän. Ei paljoa. Mutta tarkoititko muuten sillä viikkonäytöllisellä tuli ns. Väärä 1-2 viikkoa?
 
@rainbowdream teoriassa on mahdollista, mutta en usko et on. Melkein 2 1/2 vuotta yritystä takana ja ivf-hoidot alkamassa, joten en usko et on mahdollista.

@Tammityttö sitä tosiaan tuli kerran, että huomasin illalla vaan suojassa vähän. Ei paljoa. Mutta tarkoititko muuten sillä viikkonäytöllisellä tuli ns. Väärä 1-2 viikkoa?
Ei! Kun siis. Se 1-2 tulee ns hyvlnmatalalla hcg arvolla tai sit kun se on jo reilusti enemmän. Eli viite on muistaakseen 25-200. Mut näyttää jo alle 25 arvolla omalla kokemuksella. Eli riippuen kuin pitkällä raskaus on kannattaa sikäli suhtautua testiin varauksella. Joskus se ei näytä taas sit oikein vaan 1-2 tulee vaikka hcg on verestä jo reilusti enemmän kuin tuo 200. Eli aiheuttaa turhaa paniikka.
Lähinnä tarkoitan et jos kierto on epäselvä ja oviksesta 15 päivää niin kantsii seurata myös viivan vahvistumista tai pyytää verikoe niin pystyy suhteuttaa sen arvon arvioituihin viikkoihin. Pääset vähän kärryille missä meet. Vaihteluväli on toki suht laaja
 
@Tammityttö okei kiitos!

Silloin suunnittelu käynnillä kysyin kyllä vitsillä et mitä jos käy niin et tärpää ennen elokuuta. Lääkäri vastas että he luultavasti haluaa silti tarkistaa siellä varhais ultralla... Et jos tää nyt on oikeesti sitä niin pääsen varmaan heille sit tarkistamaan asian...
 
@Tammityttö okei kiitos!

Silloin suunnittelu käynnillä kysyin kyllä vitsillä et mitä jos käy niin et tärpää ennen elokuuta. Lääkäri vastas että he luultavasti haluaa silti tarkistaa siellä varhais ultralla... Et jos tää nyt on oikeesti sitä niin pääsen varmaan heille sit tarkistamaan asian...
Hyvä jutttu! Sulla on hoitosuhde niin voit olla sikäli rauhallisin mielin. Varmasti ottavat nopeasti sinne.
 
Kiitos tsempeistä kaikille :love:

@Owlet näen viivan :love: varovaiset onnittelut :love:


Tein päiväpissasta uuden testin. Siihen tuli jotain mitä ei aamulla näkyny. Mutta meinasko mitään, on toinen juttu :censored:
Ovistestiinki tuli tosi hento viiva, muuten ollu pari päivää täysin valkonen mutta nyt tuli haalea pinkkiviiva.
Laitan kuvia, voitte analysoida näättekö mitään :ROFLMAO:
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: Helmiina1978
Kertokaas mulle teidän kokemuksista. Voiko ovulaatio olla jo kp 11-14 jos kierto on yli 30 päivää? Vai onko voiko olla kipuja ja muita oireita useamman päivän verran ennen ovista? On vaikea erottaa mitään mistään kun ei tiedä ovuloikokaan :barefoot:
 
Kertokaas mulle teidän kokemuksista. Voiko ovulaatio olla jo kp 11-14 jos kierto on yli 30 päivää? Vai onko voiko olla kipuja ja muita oireita useamman päivän verran ennen ovista? On vaikea erottaa mitään mistään kun ei tiedä ovuloikokaan :barefoot:
Voihan se olla. Luteaali voi olla 12-16 päivää ”normina” mutta in real life myös mitä muuta tahansa. Mulla ainakin kipuilee ennen ja jälkeen o.plussan niin selkavasti etten osaa siitä päätellä. Tossa vikassa ”ylläriraskaudessa” en huomannu mitään kipuiluja kun en tajunnu kroppaani erikseen kuulostellakaan
 
  • Tykkää
Reactions: KukkaSosuli
Kiitos tsempeistä kaikille :love:

@Owlet näen viivan :love: varovaiset onnittelut :love:


Tein päiväpissasta uuden testin. Siihen tuli jotain mitä ei aamulla näkyny. Mutta meinasko mitään, on toinen juttu :censored:
Ovistestiinki tuli tosi hento viiva, muuten ollu pari päivää täysin valkonen mutta nyt tuli haalea pinkkiviiva.
Laitan kuvia, voitte analysoida näättekö mitään :ROFLMAO:
Mä nään alemmassa kuvassa vähän! :love: toivotaan! :)

Onnea plussanneille! :love:
 

Yhteistyössä