@Hmk2020 mä testasin tänään iltapäivällä samalla testillä ja mulle tuli kans joku viiva, tosin en uskalla siihen yhtään luottaa koska rfsu.
Tosiaan tein nyt dpo 9 herkän Rfsu:n, joten viivanpaikka veikkaan. Varsinkin koska meillä on 2kk aikana ollut varmaan 2x sänkyhommia eikä niitä ole ajoitettu vaan lähinnä ne ainoat vuodottomat pari päivää on ollu kyseessä, kun on luullut vuodon loppuneen.
Ja jos muistan oikein niin edellinen oli n. Viikko ennen ovista. Joten en usko sen tarkoittavan mitään.
Enempää testejä ei oo, uuden haen jos huomennakaan ei sit oo alkanut kunnolla. Vähän rusehtavaa tullut kolmena päivänä vaan.
katso liitettä 6705
@Hmk2020 mä testasin tänään iltapäivällä samalla testillä ja mulle tuli kans joku viiva, tosin en uskalla siihen yhtään luottaa koska rfsu.
Tosiaan tein nyt dpo 9 herkän Rfsu:n, joten viivanpaikka veikkaan. Varsinkin koska meillä on 2kk aikana ollut varmaan 2x sänkyhommia eikä niitä ole ajoitettu vaan lähinnä ne ainoat vuodottomat pari päivää on ollu kyseessä, kun on luullut vuodon loppuneen.
Ja jos muistan oikein niin edellinen oli n. Viikko ennen ovista. Joten en usko sen tarkoittavan mitään.
Enempää testejä ei oo, uuden haen jos huomennakaan ei sit oo alkanut kunnolla. Vähän rusehtavaa tullut kolmena päivänä vaan.
katso liitettä 6705
Mä olin kerran gynellä ultrassa ja siellä näkyi tapahtunut ovulaatio. Olin siis vaan tsekkauksessa parikymppisenä. Ei silloin vielä ollut edes miestä.Ihanaa @peanut_butter että kaikki hyvin, toivotaan että menee loppuun asti
kyllä muakin vähän pelottaa tuo toinen lapsi, mulla ei edes ole mitään järjetöntä kuumetta mutta jotenkin olen aina halunnut ( tai sen jälkeen kun ilmotti tulostaan, ei aiemmin edes oltu juurikaan puhuttu lapsista) että olisi sisarus. Mulle uni on tosi tärkeää joten vaikka 3v nukkuu jo suht hyvin niin silti pelkään miten pärjään kun pitää palata siihen yöheräilyyn yms..No eiköhän kaikesta selviä JOS se toinen joskus tulee.
Meillä on myös lähipiirissä lapsettomuutta, mutta nyt heillä on hoitojen avulla ihan poika
Mä varasin nyt gynen ens viikolle, menee kyllä jo kp 17 eli ei mitään hyötyä enää oviksen näkemisen kannalta varmaankaan, vai näkeekö ne onko se tapahtunut? n) mutta perustsekkaus kuitenkin.. Ehkä ostan nyt samaan myös tikkuja, saako ihan perus cittarista ovistikkuja? en meinannut vielä mistään alkaa tilailemaan mitään isompia määriä..
Niin mä oon laskut et ovisplussa-->seuraava päivä dpo0 tsempit piinailuun.Mut voi siis lisätä piinailijoihin kun tuli ovisplussa, onko huomenna siis DPO 0 kun tänään tuli plussa?
Lämpöä edelleen, kuume onneksi laskenut. Täytyy yrittää jaksaa kellistää mies vaikka sairaana olenkin, mutta en ota stressiä jos en jaksa sairaana peuhata.
Joo siis mulla hcg heitteli ylösalas. Sillon kun km todettiin 3/18niin hcg oli 250, kuukauden päästä kun otettiin verikokeita ennen kun KU todettiin niin hcg oli 550, seuraavana päivänä 460 ja sitä seuraavana 590. En nyt muista onko luvut just oikein, mutta sinne päin kuitenkin parilla kymmenyksellä voi heittää korkeintaan.@Päppyrä no on ollut sullakin ikävä kokemus.
Ihan hullua, että ei aluksi tutkittu kunnolla.
Maanantaina mä soitan kyllä neuvolaan tai ensineuvon numeroon.
Paitsi uskaltaako olla soittamatta, jos testi selvästi haalistunut tai nega.
Pelottaa kyllä.
Mä olen nyt parilta kuullut tota, et kohdunulkoisessa testi voi käyttäytyä noin. Mut siis ihmettelen vaan, että oikeastiko siinä sit hcg heittelee välillä ylöspäin ja sit alas ja sit ylös vai miksi noin.