Haaveena vauva 2020

Nonnih, mä kävin sit tyttären kans uudestaan kaupassa ja nyt tarttu testejäkin mukaan :D Pc paketti ja rfsu ei herkkä paketti. Tyttö 11v (kohta 12v) odottaa niiiiin paljon pikkusisarusta ja kyseli paljon asioita, kun kaksin oltiin :) Sanoi, että voi kunpa nyt olisit raskaana, ni jouluna saatais kaikki maailman parhain joululahja.
Mun mieheltä tyttö käy kyselee tyylii joka toinen pvä et millon meille tulee vauva :D Multa ei ole uskaltanut kysyä vasta kuin tänään, kun vihdoinkin pitkästä aikaa saatiin hetki kaksin ❤
 
Pregcheck tehty ja en oo varma näkyykö siinä ihan hyvin hyvin vähän jotain. Mut dpo 11 "jo" ja mulla on aina tänä päivänä plussissa näyttänyt jo niin selvää haamua ettei epäiltäväksi jää, joten lasken kaikki nuo negaksi. Pe tai la pitäs alkaa menkat.

https://aijaa.com/hDgC3c
kyllä mä jotain tuossa näen. :) toivotaan jotta vahvistuu! Ja tosiaan mulla 5 odotusta takana ja aika lailla eri lailla vahvistunut testit odotuksissa. Joten ei sen suhteen paniikkia vaikka olisi ollut vahvempia viivoja muista odotuksissa.
 
@Titi-Love minäkään en valitettavasti nyt ainakaan puhelimen näytöltä näe mitään viivaa, mutta ei tarkoita etteikö siellä silti olisi, jos muut kuitenkin näkee. Toivon plussaa sinulle! Mä en tosi useinkaan näe täällä olevissa kuvissa mitään vaikka kuinka tihrustan, kun muut kyllä näkevät hyvin haaleita viivoja. En tiedä onko esim. puhelimesta kiinni.

Toivottavasti tulis myöhäiset plussat myös @Alinna86 ja @Loree ❤ja kaikille muillekin ketä täällä vielä piinaillaan.

Mulla tismalleen sama olo kuin eilen, rinnat kovin arat mutta mitään muita oireita ei ole suuntaan eikä toiseen. Dpo 11 siis. Ei pienintäkään vatsan nippailua tai menkkajomoa vielä. Menkat pitäisi alkaa viimeistään pe joten vielä hyvin ne menkkajomot ehtii tässä tulla, yleensä alkavat hyvissä ajoin ennen menkkoja jo. Jokatapauksessa ei raskautunut olo ainakaan, vaikka toki koitan vielä hetken pitää pientä toivoa yllä ennen kuin vuoto oikeesti alkaa. Ja sitten taas harmittelen miten edes hetken uskalsin toivoa ja odottaa liikoja... Huoh...
 
@Helmiii minäkin uskoisin et kierron alkupuolella ennen ovista olis paras aika mennä lääkäriin. Ultralla pystytään kattomaan silloin juuri esim. limakalvon paksuus ja follien tilanne kiertopäiviin nähden, eli onko ovulaatiota näköpiirissä. Myös munasolureservi katottiin mulla siinä ekalla käynnillä. Sinuna menisin ihan lapsettomuuteen erikoistuneelle gynelle/ensikäynnille yksityiselle. Ei silti velvoita mihinkään jatkotoimenpiteisiin. Mutta saisit arvokasta tietoa omasta tilanteesta ja mielenrauhaa, toki ymmärrän et rahanmeno kyllä harmittaa. Mulla ensikäyntiin meni noin. 200€ mut oli kyllä rahan arvoista kun sattui olemaan erittäin asiantunteva ja mukava lääkäri ja siitä lähti tutkimukset ja hoidot nopeasti etenemään. Nyt hoitotauollakin viestitellään kuulumisia ja viesti palvelusta joko hoitaja tai lääkäri vastaa aina saman päivän aikana jos on kysyttävää. Oma kokemus perus gyneltä oli huono ja rahat meni hukkaan, kun sanottiin vain että kaikki ok, eikä edes tsekannut noita edellämainitsemiani asioita.
 
  • Rakkaus
Reactions: minttuni ja Helmiii
Tuhlasin Sofin testin aamun ekaan pissaan (mulla se on jostain syystä yleensä huonoin testausaika)
Sama haalura punertava mut ei oo vahvistunut. Oli vaikea saada kuvattuakaa. Silmään näkyy selvästi vpunaisena. Mut Yleensä oon dpo 11 jo saanut kunnon haamun, joten odotukset ei oo korkealla. Teen myöhemmin tänään pregcheckin ja jos se on nega, nii jään ootteleen menkkoja.
Ylempi eilinen ja alempi tämä päivänen https://aijaa.com/JtYsHC
Tässä mun mielestä alempi vahvempi. Olisko siellä kuule oikeasti jotain tapahtumassa :love::love:
 
Täällä tehty dpo11 negatesti :D Mä en ees tiiä mikä ihmeen pakkomielle tuli, et niitä on tehtävä :p Mut se parin pvä takainen romahdus on muisto vain ❤ Vahinkoraskaana oleva ystävä sai eilen pojan ja itkin onnesta :love: (kummallista) vaikka koko hänen raskauden ajan olin kateellinen ja "vihainen" että miksi, miksi minä en voinut olla raskaana.
 
  • Rakkaus
Reactions: Hypsy
Siis selvä hyvin haalea viivahan tuossa pregcheckissäkin näkyy, ainaki luonnonvalossa. Itse nään sen kyllä kuvassakin, mutta hyvin ohkaisena.

Noi mun nyt dpo10 ja dpo 11 tehdyt Sofit näyttää ihan tältä dpo 10 sofilla testattua Marraskuun testiä. Ja tuo siis on plussa. Sillon tuli dpo 11 täysin selvä viiva, siitä en löytäny enää kuvaa :/ siksi olisin oottanut tällekin päivää vahvistumista ku viimeksi meni niin kans, tosin sillon viiva katos dpo 12 aamulla, mut vahvistui taas iltaan mennessä.


Aattelin nyt mennä testaamaan vielä uudestaan viimeistä sofin testiä. En jaksa oottaa huomista :D huomiselle on vielä yks pregcheck jos jaksaa.
 
Siis voi tuhat kirosanaa nyt saaaaa**na.. Laittaisin niin monta äkästä naamaa, jos osaisin :mad:
Mutta siis.. Mies just kerto, että oli koittanut soittaa aikaa siemennesteanalyysia varten ja siellä automaattinen vastaaja sanoo "koronatilanteen vuoksi klinikka on kokonaan suljettu" ... Voihan #$%%@××÷/_££&^%% Ihan ketun hienoa! Mennään sit vaan joka kk eteenpäin ilman plussaa ja sit kun vihdoin saa näytteen viedä ja JOS sieltä tulee huono tulos, ni mä oon joka kk turhaan pettynyt ja itkenyt :( Ja tää vaan venyy ja venyy..
 
@Titi-Love Nyt näkyy ihan selvästi Minkä herkkyinen toi sofi oli?
Täällä vaan jostain kumman syystä vielä haluais uskoa, et negat muuttuis plussaks, vaikka menkkajomot onkin isot

25 herkkyisiä on nuo sofit :)

Voin sanoa että mulla on ihan jäätäviä menkkajomoja ja menkkoihin kuuluvaa migreeniä.
Jännä huono olo mahassa, mitä en oo koskaan ennen raskaana ollessa ollut. Muuta ku esikoisessa kerran nous oksennus kurkkuun, muuten ei mitään.

Jotenkin toki tää vielä pelottaa, ku 2 keskenmenoa takana.
 
25 herkkyisiä on nuo sofit

Voin sanoa että mulla on ihan jäätäviä menkkajomoja ja menkkoihin kuuluvaa migreeniä.
Jännä huono olo mahassa, mitä en oo koskaan ennen raskaana ollessa ollut. Muuta ku esikoisessa kerran nous oksennus kurkkuun, muuten ei mitään.

Jotenkin toki tää vielä pelottaa, ku 2 keskenmenoa takana.
No sit mulla ei oo mahiksia enää plussaa saada, ku ei tullut mitään viivaa noihin 25 mulla.
Varmasti vähän pelottaa ja mietityttää, mut nyt vaan kaikki sormet ja varpaat pystyyn, et joulukuussa on nyytti kainalossa ❤
 
No sit mulla ei oo mahiksia enää plussaa saada, ku ei tullut mitään viivaa noihin 25 mulla.
Varmasti vähän pelottaa ja mietityttää, mut nyt vaan kaikki sormet ja varpaat pystyyn, et joulukuussa on nyytti kainalossa
Toki varmasti ihan henk. Kohtaista kuinka hcg- tasot nousee. Mulla jostain syystä nousee nopeasti.
Jotkuthan saa vasta tyyliin dpo 15 haamua testiin.
Mulla näkyy iltaisin jostain syystä alussa selvemmin, vaikka aina sanotaan et aamun ekasta pissasta pitäs testata varmin tulos.
 
  • Tykkää
Reactions: Kasikuus
Toki varmasti ihan henk. Kohtaista kuinka hcg- tasot nousee. Mulla jostain syystä nousee nopeasti.
Jotkuthan saa vasta tyyliin dpo 15 haamua testiin.
Mulla näkyy iltaisin jostain syystä alussa selvemmin, vaikka aina sanotaan et aamun ekasta pissasta pitäs testata varmin tulos.
Tätä samaa olen itekin täällä sanonut kaikille, mut sit ku se tulee omalle kohdalle, ni sitä ei osaa takoa omaan päähän :D Mä kuulun just niihin, joilla haamua näytti 4 aiemmassa raskaudessa vasta kun menkat oli myöhässä :) Mut jotenkin sitä vaan tietää, et ei se tosta plussaksi muutu :censored:
 

Yhteistyössä