@Titi-Love Kyl noissa kaikissa todella hentoinen viiva näkyy, kun osaa katsoa Toivotaan nyt, että sieltä vahvempi viiva ilmestyisi parin pvä sisään. Jokainen raskaus on aika varmasti erilainen ja hcg voi nousta erilailla raskauksissa.
kyllä mä jotain tuossa näen. toivotaan jotta vahvistuu! Ja tosiaan mulla 5 odotusta takana ja aika lailla eri lailla vahvistunut testit odotuksissa. Joten ei sen suhteen paniikkia vaikka olisi ollut vahvempia viivoja muista odotuksissa.Pregcheck tehty ja en oo varma näkyykö siinä ihan hyvin hyvin vähän jotain. Mut dpo 11 "jo" ja mulla on aina tänä päivänä plussissa näyttänyt jo niin selvää haamua ettei epäiltäväksi jää, joten lasken kaikki nuo negaksi. Pe tai la pitäs alkaa menkat.
https://aijaa.com/hDgC3c
Tässä mun mielestä alempi vahvempi. Olisko siellä kuule oikeasti jotain tapahtumassaTuhlasin Sofin testin aamun ekaan pissaan (mulla se on jostain syystä yleensä huonoin testausaika)
Sama haalura punertava mut ei oo vahvistunut. Oli vaikea saada kuvattuakaa. Silmään näkyy selvästi vpunaisena. Mut Yleensä oon dpo 11 jo saanut kunnon haamun, joten odotukset ei oo korkealla. Teen myöhemmin tänään pregcheckin ja jos se on nega, nii jään ootteleen menkkoja.
Ylempi eilinen ja alempi tämä päivänen https://aijaa.com/JtYsHC
Noniin, lisää porukkaa joulukuisiin!Näkyisköhän nyt kaikille en ois uskonu. Iltasin näköjää pitäs vaan testaalla.
Nyt näkyyNäkyisköhän nyt kaikille en ois uskonu. Iltasin näköjää pitäs vaan testaalla.
Arvasin! Niin selvästi oli edellinen vahvistunut jo eilisestä! Onnea!Näkyisköhän nyt kaikille en ois uskonu. Iltasin näköjää pitäs vaan testaalla.
@Titi-Love Nyt näkyy ihan selvästi Minkä herkkyinen toi sofi oli?
Täällä vaan jostain kumman syystä vielä haluais uskoa, et negat muuttuis plussaks, vaikka menkkajomot onkin isot
Tuo on yksityinen@Kasikuus no voi ei... Entäs yksityinen? Siellä varmaan pääsis teettää testin nopeallaki aikataululla. Tosin maksaa enemmän kuin kunnallinen. 74€ on omavastuu hinta meijän klinikalla nyt, sillo oli joku tarjous - 50% ku me käytiin helmikuussa.
No sit mulla ei oo mahiksia enää plussaa saada, ku ei tullut mitään viivaa noihin 25 mulla.25 herkkyisiä on nuo sofit
Voin sanoa että mulla on ihan jäätäviä menkkajomoja ja menkkoihin kuuluvaa migreeniä.
Jännä huono olo mahassa, mitä en oo koskaan ennen raskaana ollessa ollut. Muuta ku esikoisessa kerran nous oksennus kurkkuun, muuten ei mitään.
Jotenkin toki tää vielä pelottaa, ku 2 keskenmenoa takana.
Toki varmasti ihan henk. Kohtaista kuinka hcg- tasot nousee. Mulla jostain syystä nousee nopeasti.No sit mulla ei oo mahiksia enää plussaa saada, ku ei tullut mitään viivaa noihin 25 mulla.
Varmasti vähän pelottaa ja mietityttää, mut nyt vaan kaikki sormet ja varpaat pystyyn, et joulukuussa on nyytti kainalossa
Tätä samaa olen itekin täällä sanonut kaikille, mut sit ku se tulee omalle kohdalle, ni sitä ei osaa takoa omaan päähän Mä kuulun just niihin, joilla haamua näytti 4 aiemmassa raskaudessa vasta kun menkat oli myöhässä Mut jotenkin sitä vaan tietää, et ei se tosta plussaksi muutuToki varmasti ihan henk. Kohtaista kuinka hcg- tasot nousee. Mulla jostain syystä nousee nopeasti.
Jotkuthan saa vasta tyyliin dpo 15 haamua testiin.
Mulla näkyy iltaisin jostain syystä alussa selvemmin, vaikka aina sanotaan et aamun ekasta pissasta pitäs testata varmin tulos.
No höh...Tuo on yksityinen
Muoks: mennyt 10.4 kiinni, eikä tietoa milloin aukee.