Haaveena vauva 2020

@RUSKA82 oletko tehnyt raskaustestiä? Jospa sieltä löytyisi selvitystä tuhruvuodolle. :)

Voi harmi @Kasikuus että kävi, kuten uumoilitkin! Toivottavasti kivut helpottaa pian ja pääsette sinne ensikäynnille, kun sen aika on. :love:

Mulla alkaa olla kans olo, ettei tuolla mitään ole. Tekis mieli tehdä jo testi, niin voisi sitten alkaa stressata sitä, milloin tää kierto mahdollisesti viitsisi vaihtua uuteen. Vaikkei nyt poikkeuksellisen pitkällä vielä olla, mutta olo on, että kyllä tässä tulee kestämään.
 
  • Tykkää
  • Rakkaus
Reactions: RUSKA82 ja Kasikuus
@RUSKA82 Testi!? :love:
@Kasikuus Nostan hattua sun tyyneydestä :love:ja testattomuudesta, pahoittelut kuitenkin uuteen kiertoon joutumisesta:cautious:
Toivottavasti joku täällä pian plussais(y):whistle:
Jospa yrittäis itekin tässä kierrossa taas ottaa iisimmin. Kattelin laskettua aikaa jos nyt tärppi kävis niin päivä olis 24.12 :LOL:
Mutta en siis usko, menkat kesti vain 2 päivää toki tulivat nyt ihan aikataulussa ja kierto täsmällinen 28päivää, eli pisteet siitä :D
Vähän vielä mietin tikutanko kuitenkaan sitä ovista tässä kierrossa. Suuntasin katseen jo 2021 vauvahaavelijoihin.
Macan aattelin nyt kuitenkin aloittaa greippimehun, vehnänalkioöljyn ja foolihapon lisäksi, onko kellään käytössä/kokemuksia siitä?:)
 
Kiitos kaikille tsempeistä ❤ Tyyni olin, koska tiesin, kuinka tässä käy. Jotenkin sitä vain tuntee, että ei ole tärpännyt :)

@Alinna86 Minäkin jo kattelin mahdollista la:ta :ROFLMAO: ja mulla osuis 28.12 ja koska hän syntyis suunnitellusti 1-3vko etuajassa, ni tulis kyllä paras joululahja ikinä ❤

@Korallikala @Snanniska ja @Brunet82 + muut piinailijat, jään odottelemaan plussakuvia ❤
 
@Kasikuus

@Korallikala

@Alinna86
Olen tehny yhen ApteQ raskaustestin kp 29/28. Ihan puhdas nega. Lisäksi mm. eilen ja tänää aamupissasta ovistestejä. Haamua näyttää ovistestit eli negojahan ne sillon on. Koronan takia en oo apteekissa/kaupassa käynyt eli nyt tähän hätää ei oo oikeita raskaustestejä saatavilla. Uskon et jos oisin raskaana nii näillä päivillä ovistestitkin sen jo näyttäs!!

Tsemppiä kaikille vaikeina aikoina! Hoitoalalla työskenteleville voimia työpäivään.
 
Viimeksi muokattu:
@Kasikuus Pahoittelut menkoista mutta jospa sitten tulisi se paras joululahja ❤.
@Titi-Love mä niin tiedän noi unet. Ja sit kun herää miehen vierestä, joutuu pidättelee itseään, ettei suutu siitä mitä toinen teki omassa unessa :LOL: .

ON: Aamulla ihan yhtä epäselvä haamu/viivanpaikka. Eikä sitä tuhruakaan näy. Kai siellä jotain kiinnittymisyritystä saattais sit olla mut jotenkin epäuskoinen olo että kestäisi. No, huomenna taas uutta testiä kehiin.
 
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille. ❤

@Titi-Love Noi unet on kyllä välillä kummallisia. Mä näin yks yö unta, että täällä palstalla kirjoitteli mun yläasteaikainen kaveri omalla nimellä ja teksteistä huomasi, että on tunnistanut mut. Hän oli tosi pitkällä raskaana (ja facen mukaan hänellä on tosi rankkaa kahdenkin lapsen kanssa) ja sit hän täällä vihjaili miten vanhojen tuttujen pitäisi häntä tukea. :ROFLMAO:

ON: Tänään pissattaa ja nälättää ihan hulluna. Oon valehtelematta käynyt tänään jo 10 kertaa vessassa ja nälkä on tunnin välein. Molemmat voi toki johtua viikonlopun runsaasta ja runsassuolaisesta ruokavaliosta. :unsure::LOL:
 
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille.

@Titi-Love Noi unet on kyllä välillä kummallisia. Mä näin yks yö unta, että täällä palstalla kirjoitteli mun yläasteaikainen kaveri omalla nimellä ja teksteistä huomasi, että on tunnistanut mut. Hän oli tosi pitkällä raskaana (ja facen mukaan hänellä on tosi rankkaa kahdenkin lapsen kanssa) ja sit hän täällä vihjaili miten vanhojen tuttujen pitäisi häntä tukea.

ON: Tänään pissattaa ja nälättää ihan hulluna. Oon valehtelematta käynyt tänään jo 10 kertaa vessassa ja nälkä on tunnin välein. Molemmat voi toki johtua viikonlopun runsaasta ja runsassuolaisesta ruokavaliosta.
Voi toki olla merkki jostain.. :love:
 
Mikähän auttas tähän ahdistukseen. Kökitään kotona lapsen kanssa. Ahdistaa kun kesälomareissu on peruttu. Aurinkomatkat perui kaikki tästä - 30.6. Lähtevät lennot sekä kaikki kesänpaketti matkat tiettyihin kohteisiin. Sinne meni meidän unelmaloma. Vaikka oli jo odotettavissa. Saadaan varausrahat takas, mutta ei paljoa tätä ahdistusta poista. Nyt ei saada edes sitä matkaa, eikä kesävauvaa.
Ottaa niin päähän. Nyt syyttelen jostain syystä itseäni, keskenmenosta, vaikka tiedän sen olevan turhaa. Mutta oon nyt jo varma että mun kropassa ehkä on jotain vikaa. Ehkä olis pitänyt aloittaa toisen lapsen yrittäminen nuorempana. Oon siis 31, en mitenkää vanha, mutta kaikki ajatukset pyörii päässä.
Tulis nyt vaan äkkiä uus plussa niin sais ajatukset johkin kivaan, nyt on vaikea suunnitella mitään tulevaakaan tuon koronan takia.. :/
Kylläpä on masis fiilikset :D
 
Tööt, täällä kp 17 (27-29) eikä ovista näy ainakaan testien mukaan. Valitin aiemmin, etten oo ikinä ovisplussaa saanut tikkuihin, mutta viime kierrosta rfsu:n testeihin taisi plussa tarttua. Käytin viimeksi raskautuessa one stepin testejä ja ne vissiin ei sitten sopineet mulle. Kananmunalimoja on kyllä ollut nyt pari päivää et luulis pikku hiljaa tapahtuvan. Jos ei, niin luteaali jää taas liian lyhyeksi..

Ja ei, en ole vieläkään päättänyt yritetäänkö me edes tästä kierrosta tän maailman menon takia. Miehen ainoa mielipide asiaan, että häntä kyllä jouluvauva ja kumiton hommailu houkuttelis ihan kympillä :D Tyypillistä!
 
Mikähän auttas tähän ahdistukseen. Kökitään kotona lapsen kanssa. Ahdistaa kun kesälomareissu on peruttu. Aurinkomatkat perui kaikki tästä - 30.6. Lähtevät lennot sekä kaikki kesänpaketti matkat tiettyihin kohteisiin. Sinne meni meidän unelmaloma. Vaikka oli jo odotettavissa. Saadaan varausrahat takas, mutta ei paljoa tätä ahdistusta poista. Nyt ei saada edes sitä matkaa, eikä kesävauvaa.
Ottaa niin päähän. Nyt syyttelen jostain syystä itseäni, keskenmenosta, vaikka tiedän sen olevan turhaa. Mutta oon nyt jo varma että mun kropassa ehkä on jotain vikaa. Ehkä olis pitänyt aloittaa toisen lapsen yrittäminen nuorempana. Oon siis 31, en mitenkää vanha, mutta kaikki ajatukset pyörii päässä.
Tulis nyt vaan äkkiä uus plussa niin sais ajatukset johkin kivaan, nyt on vaikea suunnitella mitään tulevaakaan tuon koronan takia.. :/
Kylläpä on masis fiilikset :D
Jos yrittäs keksiä jotain kivaa tekemistä tai vaikka leipois jotain hyvää? Vähän tuntuu kyllä seinät kaatuvan päälle, kun ei oikein mihinkään voi mennä. Sentään ulkona uskaltaa käydä. Mä täytän kans kohta 31v, ei kai me vielä mitään vanhoja olla?! Ja juu, plussa saisi kyllä mietteet muualle.. ja uuden stressailun aiheen tilalle :p
 
Oi tsemppiä paljon @Kasikuus kuin myös @Jjenn ja kaikki muutkin ja pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta kaikille ❤ Täältä perästä tullaan. Vuoto ei vielä alkanut, mutta sellainen olo että alkaa millä hetkellä hyvänsä. Meillä alkais sitten yk 15.

Mä olin jotenkin aatellu et tän vuoden vauvaa ei ehtis enää saada mut täällä muutama maintsi et jos nyt alkaa kierto niin la osuis joulun tienoille. Mullakin sektio tarttis tehdä noin 2 viikkoa ennen laskettua joten hyvinhän tässä vielä sit ehtisi, jos vaan jollain ihmeellä tärppäis. Mut rennosti koitetaan mennä nyt, sen enempiä yrittämättä tuon koronankin takia, mut oishan se vauva maailman paras joululahja tosiaan ❤

Välillä meinaa täällä iskeä ihan totaali luovuttamisfiilis tämän yrityksen kanssa kun ei vaan tärppää! Ja vielä nyt kun seuraava askel hoidoissa siirtyy ties kuinka kauas.... Vaikka muuten oon tosi iloinen ja positiivinen ihminen niin tässä asiassa meinaa jo usko loppua. Mut kiitos teille kaikille tsempeistä, jään sittenkin vielä linjoille jouluvauvan toivossa, koitan löytää positiivisuutta ja edes hetkittäin unohtaa koronan tämän ihanan palstan kautta ❤
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos kaikki :love: ❤ Tää on tosiaan heti km:n jälkeisestä oviksesta tarrannut matkaan, toivottavasti pysyykin siellä nyt. Tällä kertaa en pidä kyllä mitään kiirettä edes neuvolaan soittamisen kanssa. Luulen tietäväni hedelmöittymisen ajankohdan, mutta taidan olla siitä vähän hiljempaa, niin pääsen varhaisultraan.

Oireet, no, niitä ei oikein ole. Muutaman päivän on närästänyt iltapäivä/iltapainotteisesti, turvotusta ja ilmavaivoja on normaalia enemmän. Hetkittäin on sellaisia terävöityneen hajuaistin hetkiä, mutta onneksi ei (vielä) ole sellaista supernenää kuin aiemmassa raskaudessa. Mutta nuo vähätkin oireet voisi olla kuitattavissa vaikka huonolla ruokavaliolla.
 
@Korallikala ihanaaaaa onnea kovasti ❤❤❤❤ Mulla sama dpo ja hyvin vahvasti sellainen olo että ollaan samassa veneessä.
Testiä en kuitenkaan tee vielä kun kiertopäivät ovat 26-28 että odottelen torstaiaamuun jos vaan suinkin maltan mutta yhtään sellainen olo ei ole että menkat alkaisi ja oireet ovat hyvin tutut ja samat mitä aikaisemmissa raskauksissani. Toki en voi tietää satavarmasti mutta pian se nähdään....
Tule jo dpo 15 ! Jos siihen asti kestän ni olen ansainnut reissun burger kingiin:p
 

Yhteistyössä