Voi toki olla merkki jostain..Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille.
@Titi-Love Noi unet on kyllä välillä kummallisia. Mä näin yks yö unta, että täällä palstalla kirjoitteli mun yläasteaikainen kaveri omalla nimellä ja teksteistä huomasi, että on tunnistanut mut. Hän oli tosi pitkällä raskaana (ja facen mukaan hänellä on tosi rankkaa kahdenkin lapsen kanssa) ja sit hän täällä vihjaili miten vanhojen tuttujen pitäisi häntä tukea.
ON: Tänään pissattaa ja nälättää ihan hulluna. Oon valehtelematta käynyt tänään jo 10 kertaa vessassa ja nälkä on tunnin välein. Molemmat voi toki johtua viikonlopun runsaasta ja runsassuolaisesta ruokavaliosta.
Jos yrittäs keksiä jotain kivaa tekemistä tai vaikka leipois jotain hyvää? Vähän tuntuu kyllä seinät kaatuvan päälle, kun ei oikein mihinkään voi mennä. Sentään ulkona uskaltaa käydä. Mä täytän kans kohta 31v, ei kai me vielä mitään vanhoja olla?! Ja juu, plussa saisi kyllä mietteet muualle.. ja uuden stressailun aiheen tilalleMikähän auttas tähän ahdistukseen. Kökitään kotona lapsen kanssa. Ahdistaa kun kesälomareissu on peruttu. Aurinkomatkat perui kaikki tästä - 30.6. Lähtevät lennot sekä kaikki kesänpaketti matkat tiettyihin kohteisiin. Sinne meni meidän unelmaloma. Vaikka oli jo odotettavissa. Saadaan varausrahat takas, mutta ei paljoa tätä ahdistusta poista. Nyt ei saada edes sitä matkaa, eikä kesävauvaa.
Ottaa niin päähän. Nyt syyttelen jostain syystä itseäni, keskenmenosta, vaikka tiedän sen olevan turhaa. Mutta oon nyt jo varma että mun kropassa ehkä on jotain vikaa. Ehkä olis pitänyt aloittaa toisen lapsen yrittäminen nuorempana. Oon siis 31, en mitenkää vanha, mutta kaikki ajatukset pyörii päässä.
Tulis nyt vaan äkkiä uus plussa niin sais ajatukset johkin kivaan, nyt on vaikea suunnitella mitään tulevaakaan tuon koronan takia.. :/
Kylläpä on masis fiilikset
No mutta siinähän on selvät tuplaviivat?! Onnea ja tarrasukkia
Dpo12, 2,5 h pidätyksellä keskipäivän virtsasta. Kyllä ihminen on heikko. Piti oikein tarkoituksella hakea apteekin omia testejä, kun näissä ei kuulemma oo viivanpaikkaa lainkaan.
No niinhän siinä on En saa tuota testiviivaa kuvaan näkyviin niin kuin livenä, se on ihan selkeä, ei tarvitse tihrustaa. Iik ja kääk.No mutta siinähän on selvät tuplaviivat?! Onnea ja tarrasukkia
Oi ihanaa, onnea! Näin nopeasti tärppäsi uudestaan!
Dpo12, 2,5 h pidätyksellä keskipäivän virtsasta. Kyllä ihminen on heikko. Piti oikein tarkoituksella hakea apteekin omia testejä, kun näissä ei kuulemma oo viivanpaikkaa lainkaan.
On se ihan selkeä kuvassakin! Onnea!No niinhän siinä on En saa tuota testiviivaa kuvaan näkyviin niin kuin livenä, se on ihan selkeä, ei tarvitse tihrustaa. Iik ja kääk.
Kyllä minä sua jo onnittelen!!!