Haaveena vauva 2020

@Lilmi89 Käy varmaan yhtä köpelösti kuin viime kierrossakin, et kyl ne menkat sieltä alkaa :D Pessimisti ei pety? Joo, niin varmaan :p
Toivottavasti teillä osuu petihommat kohdilleen, eikä jäisi vain kerta viikkoon :)
Toivon niin kaikille täällä plussia vielä tälle vuodelle ❤
 
@Kasikuus näinhän se on että pessimisti ei pety, aikamoinen piinapäivä sinulla <3 Ite kans ajattelisin että vois uskoa plussaan vasta kun menkat on myöhässä (koska viime kierron karmea pettymys :ROFLMAO: ) , mutta sit taas täällä niin monella menkat myöhästyy ja näyttää negoja :O Et vissiin oo vielä ollenkaan testannut?!
 
Viimeksi muokattu:
@Kasikuus näinhän se on että pessimisti ei pesty, aikamoinen piinapäivä sinulla <3 Ite kans ajattelisin että vois uskoa plussaan vasta kun menkat on myöhässä (koska viime kierron karmea pettymys ) , mutta sit taas täällä niin monella menkat myöhästyy ja näyttää negoja :O
No äläpä :eek: Itekin pelkään tässä, et tää nyt vaan sattuu olemaan joku poikkeus kierto, että venyy vaan ja kiusaa mua ihan tahalteen :D
Jos rintakipu jatkuis, ni voiski uskoa raskauteen, mut ku se katos, ni se on AINA merkannut menkkoja. Siks mua ei kiinnosta ees testiä tehdä, mut silti tää pvä vaan matelee ja en varmaan nuku ens yönä :cautious:
 
  • Surullinen
Reactions: Lilmi89
Tuntui et päivät vaan matelee dpo3 ja viel useampi päivä ennen ku yhtään mitään oireita voi ruveta edes miettimään ☺ en kyllä jotenkin vieläkään usko tän kierron plussaan mutta tykkään loppu kierron arvuuttelusta☺ Tänään kyl iski ekaa kertaa vauva projektin aikana ihan hirveä vauvan kaipuu, hassua että edes silloin kun oli raskaana hetken ei ollut näin voimallista halua saada taas oma vauva syliin.
 
Mulla pukkas pari finniä ja ihme alavatsakipua ollu illan ja vasta kp10 nyt ja 29päivää kierrot, tuntuu että hullummaksi menee nää oireilut ja ihan pihalla mikä on mitäkin. Halutki tasaantu, mutta ei ovis voi nyt jo olla. Kuuumottais ovistikut mutta en oo saanu edea postista haettua niitä, koska korona :cautious:
 
VAUVA 2020 ❤

Jos haluat listalle, ilmoitathan tietosi punaisella!

23.3.2020

Nimi Kiertopäivä

Nenskuli........................kp 64/28-33
Koodikissa..................kp 62/24
Vauvameille..............kp 62/28-35
Minttara........................kp 62/26
taikinatonttu.............kp 59/28
Mirella92..................... kp 58/29
Tupsahus......................kp 53/x
Zennuli...........................kp 46/26-28
lolu.....................................kp 43/28
Hipposka......................kp 39/30
Korallikala....................kp 36/32-36
Helmiii..............................kp 33/29-43
Vesinokkaeläin.........kp 29/28
Mmohini.........................kp 28/32-42
Snanniska....................kp 28/28
Brunet82.......................kp 26/26-28
Persikka123.................kp 24/32
Vaniljapulla.................kp 23/30
Hypsy...............................kp 23/29
Ilona Eloisa...................kp 22/28
pehmis26.......................kp 22/27-29
Shibali...............................kp 21/23-28
Mandariinilohko.......kp 21/xx
Millimetrii........................kp 20/27
minttuni...........................kp 19/26
Marrrsipaani...............kp 19/27-28
Masu90............................kp 19/27-30
Lina87...............................kp 18/28
Riama...............................kp 17/27-29
mimmi92........................kp 17/26
Krippis..............................kp 16/22-24
BonBon88.....................kp 15/30-32
Piipaa93..........................kp 15/26
Amadecasa.................kp 13/34-55
Lilmi89..............................kp 11/29
Keltasirkku-.................kp 9/28-32
Nieve30..........................kp 7/29
Alinna86.........................kp 4/28
Kasikuus........................kp 1/27-28
Jjenn................................kp 1/30-31
Futurmama.................kp 1/29-34

★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:

Vesinokkaeläin................dpo 13
Korallikala...........................dpo 12
Brunet82...............................dpo 12
Snanniska............................dpo 10
Hypsy......................................dpo 8
Marrrsipaani......................dpo 5
Vaniljapulla.........................dpo 5
Helmiii......................................dpo 5
Zennuli....................................dpo 4
minttuni..................................dpo 3
Lina87......................................dpo 3

★★★★★★★★★★★★★★★★
 
Viimeksi muokattu:
Samoin mä oon jo kolmesti käynyt kattoo onko @Kasikuus käyny täällä kertoo tuloksen :) olispa plussa!! <3

Itse olen yhdistetyssä varhaiskasvatus ja alakoulussa töissä, joku kysyi siitä viekö ihmiset lapsia nyt hoitoon ja kouluun. Itse tietysti toivon että ainoastaan pakon edessä lapsi tulee koulun puolelle tai vakaan. Mutta tosiaan virallista rajausta ei ole, ja tämäkös kyllä hermostuttaa. Itseni, riskiryhmien ja lasten puolesta. Sosiaaliset kontaktit minimiin nyt kaikilla!
 
Mulla on taas ollut alkukierron hiljaisuus menossa. Teen myös jo siirtymää tuonne ensi vuoden ryhmään. Koska hoitoja ei nyt tässä tilanteessa aloiteta, enkä itsekään ole kovin innoissani alkuraskaudesta tässä tilanteessa (mulle tulee muutamia ekstrakäyntejä peruslääkityksen takia) ja ei se joulukuun vauva muutenkaan ollut toivelistalla ykkösenä. Päätettiin siis miehen kanssa että tässä kierrossa ei yritetä eikä olla yrittämättä, harrastetaan silloin kun mieli tekee eikä kalenterin mukaan, ilman ehkäisyä kumminkin. Eli tuskin tärppää.

Tsemppiä kaikille täällä! Toivottavasti mahdollisimman harva joutuu siirtymään tuonne seuraavaan ryhmään :)
 
@Ananas90 Toivottavasti teillä tärppäis heti seuraavasta kierrosta! Oliko teillä kuinka pitkä yritys takana?
Kiitos ❤

Reilu kaksi vuotta oltu ilman ehkäisyä, eli kuopuksen syntymästä asti. Neljä kiertoa yritettiin tosissaan ovistikkujen kanssa kunnes tärppäsi. Joten itse sanoisin että yritystä oli siis vain se neljä kiertoa, vaikka raskaudelle oli mahdollisuus lähes joka kierrossa sen kaksi vuotta :confused:
 
  • Surullinen
Reactions: Lilmi89
Täällä yks hel*etin ylpee muija itestään, kun pystyin olemaan testaamatta. Yöllä jo tiesin ja päätin, että aamulla en testiä tee, tapahtu mitä tahansa ja lorotin onnellisena aamupissan pönttöön. 10min myöhemmin alkoi menkat, joten mut voi poistaa piinailijoista ja merkata kp1 tänään.
IHANIA olette, kun olette täällä kanssani jännännyt ja aamun odottanut uutisia ❤ Mulla on kuulkaa todella huojentunut olo, kun sai aamulla ottaa s.lääkettä ja kohta nämä kivut loppuu, jota kesti 5pvä.
Eka kerta, kun mua ei harmita (miestä harmitti ja sanoikin aamulla, että olis voinut menkat jäädä tulematta) ja se johtuu varmaan siitä, että tämä oli eka kierto, jossa ei ennakko oireita ollut :) Nyt alkoi yk14, kahden viikon päästä ensikäynti ja toivon, että eivät peru sitä.
 
Mulla on menos kp 3, alkoi menkat just sillo ku pitiki, eli dpo 14 ja kierto oli pitkästä aikaa 28 päivää. Vuoden ajan se oliki 30 päivää. Tää 28 päiväinen on mun normaali kierto ollut aina ennen.
Nyt aloitan 4 päivän greippimehut. Viime plussakierrossa oli samanlailla et alkukierrosta muutama päivä greippimehua. Jos nyt toimis sama kaava :)

Jessus, Näin viime yönä unta, et miehellä oli salasuhde johkin blondiin naiseen. Näin heidät kaupankassalla yhdessä maksamassa ostoksia läheisis tunnelmis ja miehen piti muka olla töissä. Unessa mietin vaan, että nyt jää sit vauvakin saamatta. Kävin repäsemässä miehen siitä ja kysyin että mitäs helkuttia sä täälä teet. Uni tyssäsi siihen. Nuo unet on niin perkuleen ärsyttäviä.
 

Yhteistyössä