@Shibali Hyvä kuulla et kierto alkais normalisoituu, sitä toivon myös omalle kohdalleni ja sun teksti tuo lisää toivoa
Aloitin itsekin nyt positiivisemman ajattelutavan ja päätin samalla että tästä kierrosta tulee meijän vauva, romahdetaan sitten jos aihetta siihen tulee mutta viime kierto oli jotain niin kaameeta itkuu päivästä toiseen et ei sekään auttanut. Joten kerran nyt näinkin päin, voihan se taas olla et ääni muuttuu kellossa taas parin päivän kuluttua (ne ihanat mielialan vaihtelut) mutta nyt on jotenkin rauhallinen ja hyvä fiilis!
@minttuni Ite oon kans sen verta taikauskoinen ja uskon myös kohtaloon. Kaikella on tarkoitus, toivon niin sydämestäni että siellä vielä plussattais
ja tosiaan aina on toivoa ennenku menkat kunnol alkaa
Pisteet myös liikunnalle, se rentouttaa, luo hyvää oloa ja voi auttaa vauvaprojektissa. Itsekin kävin tänään spinningissä, kyl siitä tulee vaan aina niin hyvä ja voittaja fiilis kun käy vähän hikoilees.
Pikainen omanapailu vielä, päivällä lämmöt tippu 36.3 (!!) Ei tosiaan tyypillistä mulle, mut se lämmönlasku ennen ovista niin se vois olla tätä, mut koko päivä meni viltin alla takkatulen ääressä, koska olin ihan jäässä.
Huomiseksi odotan nousua lämmössä niin olis sit se oviskin taattu ja miehen kaadan tänään illalla vielä ja nyt sovittiin että otetaan varman päälle huomennakin ja uudestaan la. Huh, mahtaa olla paikat kipeenä loppuviikkoon mennessä
Onneks sitä ei hirveesti tarvii houkutella, olis valmis vaikka joka päivä mut ittel tulee raja vastaan