Haaveena vauva 2020

Olis kyllä niin hauskaa jos aamulämpöjen mittailu onnistuisi. Mulla on normaalisti lämpö tasan 36,2, minne lie putoaisi sitten dipeissä. :unsure: :D

Tää on kyllä ovistikkujen huono puoli, kun eivät vihjaa mitään, vaan plussaa pärähtää sitten yks kaks. Tänään on kp17, ja edellisessä kierrossa sain kp17 plussan iltapäivällä. Silloin tosin muistaakseni jo aamulla tuli sellainen semivahva viiva, tänään oli ihan blanko. Ollaan lauantaina lähdössä porukalla reissuun, toivotaan että ovis nyt ennen sitä tulisi, koska reissussa ei tallettelut onnistu.
 
  • Tykkää
Reactions: Lilmi89
Olis kyllä niin hauskaa jos aamulämpöjen mittailu onnistuisi. Mulla on normaalisti lämpö tasan 36,2, minne lie putoaisi sitten dipeissä.

Tää on kyllä ovistikkujen huono puoli, kun eivät vihjaa mitään, vaan plussaa pärähtää sitten yks kaks. Tänään on kp17, ja edellisessä kierrossa sain kp17 plussan iltapäivällä. Silloin tosin muistaakseni jo aamulla tuli sellainen semivahva viiva, tänään oli ihan blanko. Ollaan lauantaina lähdössä porukalla reissuun, toivotaan että ovis nyt ennen sitä tulisi, koska reissussa ei tallettelut onnistu.
Mulla kyllä enteili jo ennen ku pärähti, et osasin aavistaa jo päiviä ennen...en kyl kuollaksenikaan muista minkä merkkisiä silloin oli käytössä mut niitäkin on eri herkkyyksiä ja mul oli jotkut herkät.
Pietää peukkui et vielä ehtis ennen teijän reissua (y):giggle:
 
Mulla kyllä enteili jo ennen ku pärähti, et osasin aavistaa jo päiviä ennen...en kyl kuollaksenikaan muista minkä merkkisiä silloin oli käytössä mut niitäkin on eri herkkyyksiä ja mul oli jotkut herkät.
Pistää paukkui et vielä ehtis ennen teijän reissua
Joo, mulla on RFSUn liuskoja vain, kun täältä ei muita löydy. Viittasin vähän siihen kun joku juuri kyseli miten ovistestit toimii, ettei ne kuitenkaan samalla tavalla vahvistu kuin raskaustestit. Mutta vähän tietty kuitenkin, tai niin mulla ainakin viimeksi meni. Hitto vie kun piti muka ottaa rennosti ja täällä taas märehdin noita testejä. :LOL: Jotenkin on vain sellainen olo, ettei kropassa tapahdu mitään. Vv tuli joskus alkuviikosta ihan vähän, mutta muuten ei oo jotenkin mitään hormonitoimintaan liittyviä tuntemuksia, ei mihinkään suuntaan. Tuntuu kuin greippimehu veisi ne vähäisetkin vv kokonaan pois. :unsure:
 
Aamulämpöjen seuraaminen on mielenkiintoista, mutta ihan liikaa vaikuttaa mielialaan. Eilen 36.9, nyt 36.4 niin eka ajatus on, että menkkoja voi odottaa alkavaksi. Ehkä pitäisi olla mittaamatta ja seuraamatta näin tarkasti. Mutta toisaalta olisi kiva plussakierron tullessa, että olisi merkattuna ylös oireita. Huoh, miten tää kierto onkin ollut näin alavireinen :/
 
Joo, mulla on RFSUn liuskoja vain, kun täältä ei muita löydy. Viittasin vähän siihen kun joku juuri kyseli miten ovistestit toimii, ettei ne kuitenkaan samalla tavalla vahvistu kuin raskaustestit. Mutta vähän tietty kuitenkin, tai niin mulla ainakin viimeksi meni. Hitto vie kun piti muka ottaa rennosti ja täällä taas märehdin noita testejä. :LOL: Jotenkin on vain sellainen olo, ettei kropassa tapahdu mitään. Vv tuli joskus alkuviikosta ihan vähän, mutta muuten ei oo jotenkin mitään hormonitoimintaan liittyviä tuntemuksia, ei mihinkään suuntaan. Tuntuu kuin greippimehu veisi ne vähäisetkin vv kokonaan pois. :unsure:
Onestepin liuskoja mulla ja tosiaan itellä ollut tyyliin pari päivää aiemmin, että hieman tummempi. Eikä se plussa ole koskaan mitenkään selkeä ollut. Digi kertonut sen sitten. Toisaalta en ole vasta kuin kahdessa kierrossa saanut plussan. Kesällä ja alkusyksystä testailin liuskoilla myös, mutta ei tullut kyllä lähellekään plussaa silloin.
 
  • Tykkää
Reactions: Korallikala
Voi kun aika kuluu niin hitaasti. Vielä ei edes voi mitään oireita olla, kun oviksesta on vasta muutama hassu päivä. Mutta merkkailenpa silti Flohon varpaiden palelut ja aivastelut, ihan vaan että ois jotain aiheeseen liittyvää tekemistä. Pitää toivoa ettei posti yllätä toimittamalla mun tilaamia testejä kauheen nopeesti, koska otin nyt isomman nipun testejä ettei jatkuvasti tarvi tilailla, siinä huumassa vaan tuppaa unohtuun säästäväisyys ja teen kaikki heti.
 
@Persikka123 kiitos kysymystä, pari kertaa päivässä käyn täällä lukemassa kuulumisia mutta olen vähän hiljaisempi, kun ei oikeastaan mitään tapahdu.
Tänään ensikäyntiin julkisella, että kyllä meidänkin juttu etenee <3

Tsemppiä teille, toivottavasti pistokset nyt auttaa auttaa !
Millaiset annokse ?

Isot tsempit myös muille, täällä ollaan hengessä mukana <3

Ps. Mun tykkäysnappi ei anna sitä valikkoa aina puhelimella (välillä kyllä), onko tähän joku kikka, koska ei kaikkiin viesteihin voi peukkua vain laittaa :eek:
 
Mulla tänään kp 24/26. Eilen, toissapäivänä ja tänään kauheet menkkavatsakivut. Testin tein eilen ja se oli nega. Olikin vika testi kaapissa, ni nyt sit vaan oottelen et alkaisko menkat. Kokoajan pitää käydä tarkistamassa vessassa, et joko ne alko :D Aiemmin oli kauheen toiveikas olo, ovis tikutettu ja ”oikeina” päivinä peitot heilui. Jossain kohtaa olin varma raskaudesta, mut koska testissä nega, niin toivo meni jo -.-
 
Tänään nega, kp 26/28. Vaikka oli hyvinkin lupaavia oireita, nii tuntuu siltä ettei tässä(kään) kierrossa tärpännyt. Haaveet kyllä ehti jo korkealle nousta. Niistä oireista mitä kirjoitin muutama päivä sitten, päättyi sen kirjoituspäivän jälkeen. Nyt ei ole ollut mitään oireita (vain runsaahko vv). Testaan seuraavan kerran kp28/28 perjantaina, mikäli menkat ei oo siihen mennessä alkaneet.
Tässä alkaa nousta jo se ajatus päähän, et pitääkö mies saada kuitenkin jo ennen kesää siemennesteanalyysiin .

KirJoh89 30/30, ya virallisesti 7/19, ensimmäisestä haaveillaan. Taustalla yksi km alkuraskaudesta 11/18. Testit välillä näyttäneet törkeitä punertavia haamuja (rfsu:n testit), vaikkei mitään ollut.

Onnittelut kaikille plussanneille ja kovasti tsemppiä meille plussasta haaveileville kaikkiin tilanteisiin.
 
@Persikka123 kiitos kysymystä, pari kertaa päivässä käyn täällä lukemassa kuulumisia mutta olen vähän hiljaisempi, kun ei oikeastaan mitään tapahdu.
Tänään ensikäyntiin julkisella, että kyllä meidänkin juttu etenee <3

Tsemppiä teille, toivottavasti pistokset nyt auttaa auttaa !
Millaiset annokse ?

Isot tsempit myös muille, täällä ollaan hengessä mukana <3

Ps. Mun tykkäysnappi ei anna sitä valikkoa aina puhelimella (välillä kyllä), onko tähän joku kikka, koska ei kaikkiin viesteihin voi peukkua vain laittaa
Raporttia sitten ensikäynnistä ja suunnitelmista! :)
 
  • Tykkää
Reactions: W.we
@amadecasa MITEN merkkaat flowhun varpaidan palelun?!?!
Kirjoittelen sinne muistiinpanokenttään kaikki semmoiset mitä ei ole niissä valmiissa listoissa. Osa niistä valmiista on kyllä niin hassuja, että olen parin merkitystä hiljaa mielessäni muuttanut vastaamaan jotain mun yleistä oiretta, ettei tartte kirjoittaa kun muistaa vaan että jos on tää merkittynä niin oikeesti se tarkottaa jotain muuta.
 
  • Tykkää
Reactions: Lilmi89 ja minttuni
@KirJoh89 meillä ainakin rauhoitti mieltä, kun mies kävi testeissä vaikkei meillä vielä ole vuosi tullut täyteen. Maksoi alle 80e ja tuloksena oli, että siittiöt on vähän hitaampia kuin viitearvot. Suosittelen siis käyttämään, jos yhtään siltä tuntuu! Pahoittelut myös negasta :(.

@W.we jännityksellä odottelen, että mitä teille sanotaan tänään siellä ensikäynnillä julkisella! Meilläkin olisi enää 1 kierto tämän jälkeen ja sitten tulisi vuosi täyteen, mutta mähän päätin, että meille tulee tästä kierrosta vauva joten...

Se huono puoli tässä positiivisuudessa on, että sitä pääsee haaveilut taas liiankin päälle pyörimään mielessä. Juuri kävin tarkistamassa, että saahan niitä mun himoitsemia Naturkindin luomuvaunuja vielä. Huh, saahan niitä. Jos teitä yhtään mietityttää vauvan altistaminen muoveille niin googlailkaapa vähän noita Naturkindejä. Itse sain niihin aikanaan vinkin tästä blogipostauksesta. Sen jälkeen olen aina tiennyt, että meille tulee nuo vaunut. :geek: (muokataampas vielä sellainen huomio, että en ole kyllä nyt ihan viime aikoina tutustunut siihen, että onko markkinoilla myös muita vastaavia tuotteita ja mikä on ns. normivaunujen tilanne tällä hetkellä matskujen suhteen)

Kun täällä mietittiin, että näettekö vauvan/lapsen mukananne joissain tilanteissa niin itse näen hänet mukana aina kun ollaan anopilla saunomassa :'D. Kuvittelen kuinka suihkutellaan ja läiskytellään vedellä ja autetaan hänet istumaan lauteille meidän väliin. Toisinaan näen hänet myös istumassa vieressäni bussissa, ihmettelemässä asioita. Tai näen kuinka hyvä ystäväni tulee kahden isomman lapsensa kanssa kylään katsomaan vauvaa.

Tänään olen menossa käymään äitini luona, saan viimein niitä kaavalehtiä, että tiedän paljonko mihinkin tarvitaan kangasta. Eurokangas täältä tullaan! :p
 
Viimeksi muokattu:
Hyi hitto kun tekee välillä ihan pahaa ja itkettää nämä omat ajatukset. Tosiaan kun täällä ollaan keskusteltu siitä, että onko jotain mielikuvia jo niistä lapsista ja muuta. Niin teen ihan samaa itse, kuvittelen kaupungilla lounaalla että miten lapseni istuisi mua vastapäätä, mietin miten perheenä mentäis puistossa jne. Toisaalta ihana haaveilla, mutta aina riipii sisältä.

Onneksi tänäänkin ollut vauhdikas päivä niin ei ole paljon ehtinyt miettiä asioita. Olin huomaavanani vaaleanpunaista vuotoa äsken vessassa. Muutama kierto on tässä vuoden aikana ollut sellainen, että olen ottanut uuden kierron alkamisen tosi raskaasti. Ja pahasti vaikuttaa, että jos tässä menkat alkaa, niin tulee olemaan aika rankkaa viime kierrossa ei ollut kyllä kovin voimakas pettymys. Mutta nyt ei ole siis toisaalta yhtään sellainen olo, että menkat alkais, mut toisaalta huomaan tuttuja menkkoja enteileviä oireita. Huoh.
Joo itse lukeudun myös näihin haaveilijoihin. Välillä ihanan toiveikasta haaveilla ja sit taas joskus ihan hirveen surullista ja sydäntä särkevää.

Ja siis mulla on niin sama tuon pettymyksen kaa! Välillä sen ottaa vähän paremmin vastaan ja sitten toisinaan on niiiin rikki. Esim. just tässä kierrossa kun rinnat ei olleetkaan normaaliin tapaan yli viikkoa ennen menkkoja kipeenä ja oli päällä ihan hullu turvotus loppukierosta niin toiveet heräs. Tai ei ees mitkään toiveet, vaan oikeesti luulin ettö nyt ois tärpänny. :D mutta tosiaan ma kp27/27 tein negatestin ja menkat alkoikin sitten tänään päivän myöhässä. Maanantaina tipuin kovaa ja korkeelta, mutta sitten miehen kaa alettiin elätellä toiveita, että ehkä testissä ei vaan vielä näkyny mitään kun ovis tais mulla tulla vähän myöhemmin ku normaalisti. Ja kun mulla on tarkka kierto niin eilenkin vielä oltiin ihan innoissaan kun menkkoja ei ollut kuulunut. Mutta ei kait se auta kun suunnata uuteen yritykseen, josko vaikka tänä vuonna sais astetta paremman joululahjan <3

Ensi viikolla meen gynelle ultraan, kun aina jos oon aktissa päällä niin mulla on kipuja, toivotaan että kaikki ois hyvin ja jos ei niin ainakin ois kiva jos selvis jotain. :) Mies on myös tarjoutunut menemään siemennestetutkimuksiin yksityiselle (kunnalliselle ei vielä päästä). Meijän kaupungissa ei vaan kauheasti oo yksityisiä lääkäriasemia ja netistä ei selviä tekeekö ne edes siemennesteanalyyseja.

Oon nyt pyörinyt täällä aktiivisemmin, kun tuntuu että on niin yksin tämän yrityksen kanssa, mutta täällä sitä ei olekaan :) Voisin tulla kp listalle takaisin mukaan eli Millimetrii kp 1/27
 
@KirJoh89 meillä ainakin rauhoitti mieltä, kun mies kävi testeissä vaikkei meillä vielä ole vuosi tullut täyteen. Maksoi alle 80e ja tuloksena oli, että siittiöt on vähän hitaampia kuin viitearvot. Suosittelen siis käyttämään, jos yhtään siltä tuntuu! Pahoittelut myös negasta .

@W.we jännityksellä odottelen, että mitä teille sanotaan tänään siellä ensikäynnillä julkisella! Meilläkin olisi enää 1 kierto tämän jälkeen ja sitten tulisi vuosi täyteen, mutta mähän päätin, että meille tulee tästä kierrosta vauva joten...

Se huono puoli tässä positiivisuudessa on, että sitä pääsee haaveilut taas liiankin päälle pyörimään mielessä. Juuri kävin tarkistamassa, että saahan niitä mun himoitsemia Naturkindin luomuvaunuja vielä. Huh, saahan niitä. Jos teitä yhtään mietityttää vauvan altistaminen muoveille niin googlailkaapa vähän noita Naturkindejä. Itse sain niihin aikanaan vinkin tästä blogipostauksesta. Sen jälkeen olen aina tiennyt, että meille tulee nuo vaunut. (muokataampas vielä sellainen huomio, että en ole kyllä nyt ihan viime aikoina tutustunut siihen, että onko markkinoilla myös muita vastaavia tuotteita ja mikä on ns. normivaunujen tilanne tällä hetkellä matskujen suhteen)

Kun täällä mietittiin, että näettekö vauvan/lapsen mukananne joissain tilanteissa niin itse näen hänet mukana aina kun ollaan anopilla saunomassa :'D. Kuvittelen kuinka suihkutellaan ja läiskytellään vedellä ja autetaan hänet istumaan lauteille meidän väliin. Toisinaan näen hänet myös istumassa vieressäni bussissa, ihmettelemässä asioita. Tai näen kuinka hyvä ystäväni tulee kahden isomman lapsensa kanssa kylään katsomaan vauvaa.

Tänään olen menossa käymään äitini luona, saan viimein niitä kaavalehtiä, että tiedän paljonko mihinkin tarvitaan kangasta. Eurokangas täältä tullaan!
Saako kysyä, että missä lääkärifirmassa sun mies kävi testeissä? :) Mun mies on ehdottanut, että josko hän kävisi testauttamassa siittiöidensä laadun. Hänelle on tehty yksi leikkaus kivesten alueelle ja siinä on pieni mahdollisuus, että se saattaa vaikuttaa siittiöiden laatuun.

Ja teillehän sitten tulee tästä kierrosta vauva!
 
Joo itse lukeudun myös näihin haaveilijoihin. Välillä ihanan toiveikasta haaveilla ja sit taas joskus ihan hirveen surullista ja sydäntä särkevää.

Ja siis mulla on niin sama tuon pettymyksen kaa! Välillä sen ottaa vähän paremmin vastaan ja sitten toisinaan on niiiin rikki. Esim. just tässä kierrossa kun rinnat ei olleetkaan normaaliin tapaan yli viikkoa ennen menkkoja kipeenä ja oli päällä ihan hullu turvotus loppukierosta niin toiveet heräs. Tai ei ees mitkään toiveet, vaan oikeesti luulin ettö nyt ois tärpänny. mutta tosiaan ma kp27/27 tein negatestin ja menkat alkoikin sitten tänään päivän myöhässä. Maanantaina tipuin kovaa ja korkeelta, mutta sitten miehen kaa alettiin elätellä toiveita, että ehkä testissä ei vaan vielä näkyny mitään kun ovis tais mulla tulla vähän myöhemmin ku normaalisti. Ja kun mulla on tarkka kierto niin eilenkin vielä oltiin ihan innoissaan kun menkkoja ei ollut kuulunut. Mutta ei kait se auta kun suunnata uuteen yritykseen, josko vaikka tänä vuonna sais astetta paremman joululahjan <3

Ensi viikolla meen gynelle ultraan, kun aina jos oon aktissa päällä niin mulla on kipuja, toivotaan että kaikki ois hyvin ja jos ei niin ainakin ois kiva jos selvis jotain. Mies on myös tarjoutunut menemään siemennestetutkimuksiin yksityiselle (kunnalliselle ei vielä päästä). Meijän kaupungissa ei vaan kauheasti oo yksityisiä lääkäriasemia ja netistä ei selviä tekeekö ne edes siemennesteanalyyseja.

Oon nyt pyörinyt täällä aktiivisemmin, kun tuntuu että on niin yksin tämän yrityksen kanssa, mutta täällä sitä ei olekaan Voisin tulla kp listalle takaisin mukaan eli Millimetrii kp 1/27
Gyne varmaan voi ohjeistaa, mihin voi mennä teetättämään siemennesteanalyysin. Kyllä se helpottaa ja kannattaa käydä :) (y) Meillä on ensikäynnistä yksityisellä 6kk ja vielä ei ole hoidot alkaneet, kun pitänyt tässä välissä hoitaa minuun liittyviä juttuja. Siis jos jotain miehen näytteessä paljastuu, voi mennä kuitenkin hoitoihinkin pääsyyn aikaa. Toivottavasti kaikki kuitenkin olisi hyvin.
 
@BonBon88 Aiotko testata vai odotatko vain menkkoja??
Oon koko aika vähän kallistumassa, josko perjantaina testaisin, siinä olis sit jo väkisinkin jotain nähtävissä ja jos oiskin nega, voisin sit ehkä rauhallisemmin menkkojen alkua odottaa. Plus tää oireiden arvuuttelu on raastavaa!:cool:

@Alinna86 toivottavasti tää limailu olis sitä itseään sitten, jännää! :love:

@Brunet82 jep!! Jos todella meinaan odottaa sitä leffaefektiä, niin täytyis odottaa öö ens vkon tiistaille, not gonna happen:LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Alinna86
@Millimetrii Pahoittelut menkoista :( Kävin myös gynellä niitten seksin aikaisten kipujen takia, varsinkin kun lopussa sai orgasmin niin vatsa oli kipeä kauan aikaa. Lääkäri makso 198e ja käski vaan käyttää liukkaria, mitään ei löytyny eikä ole minusta liukkaudestakaan kiiinni eli mysteeriksi jäi!! Toiv sullakaan ei löydy mitään!
 
  • Tykkää
Reactions: Millimetrii

Yhteistyössä