Heii mielenkiinnosta, miltä teidän lämpökäyrät näyttää?!
Attachments
-
226,5 KB Luettu: 17
Ollaan käyty yksityisellä kesästä 2018 ja silloin testattiin kunnolla minut ja otettiin miehen näyte. Mieheni sairastui (ei hengenvakavasti mutta pitkään kuitenkin)@W.we jännä kyllä vaikkei lämmöt oo kovin korkealla niin se palelu on aivan kauheeta kun on pms oireet päällä! Ja tiiän tunteen kun alkukierto menee kahen päivän välein ja sit ei saa ovista hyödynnettyä! Koska teillä oli eka käynti tutkimuksiin, testaako ne simpat ym? Ei taas yhtään muista mitä teiltä oli jo tutkittu!
Lähetä vastaus painikkeen vieressä on tuo liitä kuva joudun usein rajaamaan kuvia tai herjaa että on liian isoTäs olis mun aamulämmöt tässä letrokierrossa, missä oon luultavasti ovuloinut
Jaa, en osaa muuten lisätä kuvaa. Miten se tapahtuu?
Ja jos liian iso kuva niin siitä voi ottaa screenshotin. Rajaa sen jälkeen kuvan ja on sitten tarpeeksi pieniTäs olis mun aamulämmöt tässä letrokierrossa, missä oon luultavasti ovuloinut
Jaa, en osaa muuten lisätä kuvaa. Miten se tapahtuu?
Muutaman viikon ajalta nää mun, hyvinkin vaihtelevaaHeii mielenkiinnosta, miltä teidän lämpökäyrät näyttää?!
Oon itsekkin saanut vastaavia aiemminkin ja menkat alkanut ajallaan, joten en innostu vielä. Aina ei noita tule, joten liekkö testierissä eroja vai jotain kiinnittymisyritystä.
Minulla ne ultralla todetut ovuloimattomat kierrot ovat olleet tavanomaista pidemmät, mutta ei kuitenkaan enempää kuin viitisen päivää. Vuoto myös kestänyt pidempään. Merkintöjen mukaan loppukierto ollut ihmeen oireeton. Aamulämpö ei ole ollut niin korkealla, rintojen arkuuden merkannut yhdessä kierrossa vain yhdelle päivälle ja tiputteluvuoto alkanut kuitenkin jo päiviä ennen kunnon vuotoa. Jotain hyötyä tästä oireiden kirjaamisesta, ihan yllätyin kun aloin kattoon näitä kiertoja. Vai oonko vaan jättänyt merkkaamatta, kun ultrassa näkynyt niin vähän kasvua rakkuloissa ja limiksessä ja alkanut tympiin koko hommaTän aamunen testi oli myös nega, dpo11. Sitten jään odottelemaan menkkoja. Kysymys ovuloimattomuudesta eli jos ei ovuloi niin minkälaisia oireita on loppukierrossa? Lämpö? Finnit? Turvotus? Vilutus? Kiukku? Kokemuksia?
Onnea plussanneille pahoittelut negatiivisista. Ens kierrossa on meidän vuoro toivottavasti!
Mullahan noita ovuloimattomuus kiertoa on vaikka kuinka. Joissakin kierroissa rinnat turpos ja aristi, ihan kuin olisin ottanut silarit. Pahaa oloa, varsinkin jos juo kahvia. Tuntuu, et menkat alkaa vaikka niihin saattaa mennä vielä toiset 30pv. Sit mulla tuli ahdistusta. Mulla tuli vaikka mitä oireita eri kierroissa ja kaikki olis voinu olla vaikka raskausoireitaTän aamunen testi oli myös nega, dpo11. Sitten jään odottelemaan menkkoja. Kysymys ovuloimattomuudesta eli jos ei ovuloi niin minkälaisia oireita on loppukierrossa? Lämpö? Finnit? Turvotus? Vilutus? Kiukku? Kokemuksia?
Onnea plussanneille pahoittelut negatiivisista. Ens kierrossa on meidän vuoro toivottavasti!
Tervetuloa! Ihana kuulla, että oot ollu jo 1,5v ilman syöpää. Toivottavasti teillä tärppää pian! Uskomaton toi nykylääketiede, että voi munasarjan pakastaa!Moikka!
Olen nyt seuraillut noin kuukauden ajan keskustelua täällä ja ajattelin hypätä itsekin mukaan!
Olen kohta 26v. ja mieheni on minua kymmenisen vuotta vanhempi. Lapsihaaveet on olleet puheissa jo alusta asti ja olemme molemmat todella lapsirakkaita ihmisiä.
Jätimme ehkäisyn pois syksyllä 2017, mutta muutaman yrityskierron jälkeen lääkärit pakottivat palaamaan hormonaaliseen ehkäisyyn - syövän vuoksi. Sairastuin siis syöpään, jonka takia kävin läpi isot leikkaukset ja niiden jälkeen rankat sytostaattihoidot. Sytostaattihoidot tunnetusti vievät suurella todennäköisyydellä hedelmällisyyden, jonka takia minulta otettiin ennen hoitoja toinen munasarja talteen pakkaseen. Siitä löytyi endometrioosia, mutta pakastettiin silti. Kaikkien näiden syöpähoitojen ym. aikana menkat ovat kuitenkin tulleet, eikä uhattuja vaihdevuosioireita ole tullut. Viime syksynä pääsin viimein hormonaalisesta ehkäisystä eroon ja kierto tasaantui nopeasti ja onkin 26-29 päivän mittainen. Lisäksi ultrauksissa on munasarja ollut ok ja hormoniverikokeissa on arvot nousseet hitaasti, mutta varmasti. Tässä lähikuukausina saatiin "virallisesti" lupa alkaa yrittämään lasta. Oviksenkin olen onnistunut bongaamaan.
Syön myös päivittäin lääkkeitä, jotka saattavat vaikeuttaa raskaaksi tuloa. Olen silti yllättävän optimistinen, siitä että kyllä tässä vielä raskaaksi tullaan. Itse en ole mikään himotestailija, testaan oviksen, mutta raskaustestillä vasta sitten jos menkat on reilusti myöhässä. Meillä on haastavan lähtötilanteen vuoksi jo valmiiksi lähete lapsettomuuspolille ja sinne saan varata ajan kun yrittämistä on takana 6kk (eli alkukesästä).
Tällä hetkellä on meneillään yk2 ja viikonloppuna arvioin ovuloivani. Tänään (kp13) tehty ovistesti näytti aika tasavahvoja viivoja mielestäni, joten pohdin olisiko viisainta aloittaa petipuuhat jo tänään. Viikonloppuna sitten jokatapauksessa... katso liitettä 9437