Voi että miten hurja määrä tekstiä oli tullut
Ei pysty kyl yksittäin nyt juurikaan vastailee, kun unohtaa het kelle piti vastata
Joten yhteisesti onnea plussanneille
Ja pahoittelut negoista ja uusiin kiertoon joutuneille
Täällä menossa kp5 ja edelleen vuotelee. Ekat 2pvä tuli vuotoa todella paljon ja järkyttäviä hyytymiä. Kolmas päivä vuoto oli jo normaalia ja nää 2 päivää onkin sit ollut vähäisempää ja sais jo loppua. Oon jo ihan kypsä. Mutta tuskinpa vain loppuu ja vuodan varmaan sen 10päivää niin kuin viimekin kierrossa. Plaah!
Mulla ollut kyl ihan
fiilis eilisestä asti. Yksi raskaana oleva ystävä (no eipä tolla nimityksellä enää voi puhua) lyttäs mut eilen täysin, kun en ole ollut hänen tukena ja olen koko ajan niin kylmä. No mistähän johtuu. Oisko vaikka siitä, että hän on sanoillaan mua loukannut ja nyt kun hänelle vihdoin sain sanottua, että mistä kiikastaa, niin veti 2kg herneitä nenään. Mä en ymmärrä miten mä voin edes olla tukena. Omassa elämässä isoja asioita meneillään, niin en mä jaksais olla paapomassa ihmistä, joka vahingossa raskaaksi tulee, valittaa joka asiasta ja toisena hetkenä taas on niin onnellista ja seuraavassa viestissä taas valitetaan. No suututin varmaan sit aika pahasti hänet, vaikka koitin ystävällisesti sanoa miltä musta tuntuu.
... Ja sitten
Meillä molemmilla on vakityöt, niin sen suhteen ei pelkoa vauvan tulon kannalta. Minulla vain fyysisesti raskas työ, niin kuin
@bellaella22050909 myös ja mietinkin, että kuinka jaksan raskaana ollessa, joka myös riskiraskaus, niin kannella monen kymmenen kilon asioita yksin. Ei se ainakaan ison mahan kanssa onnistu. No olenkin tässä miettinyt, että koska olen asiakkaiden kanssa niin hyvää pataa, ni mä vaan meen niiden luo ja pyydän kauniista kantamaan itse
Ja töissä pyydän miehiä auttaa kantaa autoon
Se hyvä puoli tässä, että olen ainut nainen koko työyhteisössä asiakkaita myöten
Talon rakennus projekti meneillään ja rakentamaan saa alkaa kesäkuun puolessa välissä. Talo toivottavasti valmis joulukuun alussa. Sit on tilaa vauvallekin. Kai me tähän nykyiseen mahdutaan hetkeksi, jos sattuu niin ihanasti, että pian tärppäisi