Viime maaliskuussa annettiin lupa tulla. Säännöllinen 29-30pv kierto, mutta kesällä meni 2 kiertoa harakoille kun kesäkuun oviksesta lähti kohdun ulkoinen raskaus joka sitten tuhoutui.@Helmiina1978 voi miten jännittävää!
Saanko udella monesko yk?
Mulla just tommonen tunnin kestävä kipu aika monessa kierrossa. Pahin hetki menee paikallaan ollessa ja mielellään kippurassa.Onko täällä ketään joka kärsii kovista oviskivuista? Itellä on nyt kolmannen kerran peräkkäin (nyt yk 6) noin tunnin kestävät kivut ovulaatiopäivänä. Aluksi tuntuu pientä tärinäkipua toisen munasarjan kohdalta, sitten kipu ja paineen tunne kasvaa siinä kohdalla ja lopulta pitää maata sikiöasennossa kun kohtu "kramppaa" niin paljon. Eilen tuntui siltä, että koko peräsuoli tulee ulos. Oon miettinyt, että onko tää normaalia vai onko siinä joku syy miksi en raskaudu PS. Tekisi mieli kirjoitella ja kommentoida enemmänkin täällä mutta vitsit muuten on kökköä ainakin puhelimella. Onko muilla ongelmia tänne kirjoittaessa?
Ehkä se on jotain todella vähäistä vuotoa sekoittuneena valkkariin/limaan tj? Vaaleenpunasta nestettä tihkutti kun vedet meni synnytystä ennenMistä toi vaaleanpunainen vuoto voi johtua? Mulla myös on vuotanut sellaista tasaisen vasleanpunaista pari kertaa ja huolestuin pikkasen kun ei ennen ole tullut. Veri on verta, eikä tuo mun vuoto ollut edes laimean veren väristä, vaan lähinnä vispipuuroa.
Oi onnea, niin ihanaa!
Joo.Ootko @Helmiina1978 muuten mitannut lämpöjä? Mielenkiinnosta kyselen, et mitä ne mahtaa olla
Harmi että negaa.Kp 30/26-28, ja nega. Ihan älytöntä tää rahan tuhlaus noihin testeihin Nyt odottelen kyllä viikon ja jos ei menkkoja näy niin sitten vasta testiä taas!
Onko kovinkaan yleistä, että ovulaatio siirtyis reilulla viikollakin?
Voikohan tässä jo ite luovuttaa, ku ei mulla ainakaan tollasta kiinnittymisdippiä tullut Ja alotin lämpöjen mittaamisen vasta dpo3
Itse odotin dippiä jo 6-7. Joten tämä ei kyllä vakuuttanut sen suhteen.Voikohan tässä jo ite luovuttaa, ku ei mulla ainakaan tollasta kiinnittymisdippiä tullut Ja alotin lämpöjen mittaamisen vasta dpo3