Apua! Laitahan kuvaa tänne sitten kun kerkeät! Toivotaan että lähtevät vahvistumaan!Apua! Haamut saatu 2 testiin,! Ne näkyy Kuvassa mutta en ehdi nyt just ladata sitä.
Olispa nyt oikeassa paikassa.
Oi!Apua! Haamut saatu 2 testiin,! Ne näkyy Kuvassa mutta en ehdi nyt just ladata sitä.
Olispa nyt oikeassa paikassa.
Ei kai mitään ihmeellistä. kuopuksesta sain dpo9 tai 10 jo digiin 1-2. Ja liuskoihin vastaavat.Oletkos @Helmiina1978 dpo päivistä varma, ettei ois enemmän, kun tuollain jo haamulainen näkyy? VAI oiskohan siellä ?
Mistä toi vaaleanpunainen vuoto voi johtua? Mulla myös on vuotanut sellaista tasaisen vasleanpunaista pari kertaa ja huolestuin pikkasen kun ei ennen ole tullut. Veri on verta, eikä tuo mun vuoto ollut edes laimean veren väristä, vaan lähinnä vispipuuroa.Janet88 / 31 / 2. / ya 1/20
Moikka! Salaa vauvakuumeiltu jo syksystä/2019. Silloin vielä ajateltiin, että ei ainakaan hetkeen uutta vauvaa, kun melkosesti haastetta tuossa esikoisen (s.14.4.2019) temperamentissa. Nyt annettiin sitten 2. lupa tulla jos on tullakseen, ei oo ollut hormonaalista ehkäisyä käytössä kun vuosi ennen ekaa raskautta.
Edellistä jännäiltiin ryhmässä "toiveena vauva2019". Siinä meni 10kk kun raskauduin.
Imetyksestä huolimatta menkat alkoi vauvan ollessa 5kk. Epäsäännöllisiä pitkiä kiertoja ja jo toiset jäi välistä. Muutama päivä sitten tunsin ihan järkyn oviksen ja ovistikun testiviiva ilmestyi välittömästi ja jäi vahvemmaksi kuin kontrolliviiva. Sillon myös hommailtiin. Äsken vessassa käydessä tuli vähän vaaleanpunaista paperiin. Ekassa raskaudessa ei ollu mitään kiinnittymisvuotoja. Voiskohan tää olla sitä ja kuinka nopeasti se ilmenee?
Mulla on toisella puolella tosi isot oviskivut, jotka vetää myös ihan sikiöasentoon. Ja saattaa selkäpuolelta kuumotella tunnin tai pari. Kiva jos on töissä just silloin. Toiselta puolelta kun lähtee, niin en tunne mitään. Olen miettinyt että pitäisi käydä munatorvien aukiolotutkimuksessa tämän takia.Onko täällä ketään joka kärsii kovista oviskivuista? Itellä on nyt kolmannen kerran peräkkäin (nyt yk 6) noin tunnin kestävät kivut ovulaatiopäivänä. Aluksi tuntuu pientä tärinäkipua toisen munasarjan kohdalta, sitten kipu ja paineen tunne kasvaa siinä kohdalla ja lopulta pitää maata sikiöasennossa kun kohtu "kramppaa" niin paljon. Eilen tuntui siltä, että koko peräsuoli tulee ulos. Oon miettinyt, että onko tää normaalia vai onko siinä joku syy miksi en raskaudu PS. Tekisi mieli kirjoitella ja kommentoida enemmänkin täällä mutta vitsit muuten on kökköä ainakin puhelimella. Onko muilla ongelmia tänne kirjoittaessa?