Voi kiitos paljon vastauksesta! Kylläpä siinä on sullakin ollu huolella heittoja! En tiiä mikä mulla nyt on tässä homman nimi, että onko ovis nyt tulossa vielä vai oliko se jo sillon kp 10. Haaleetaa viivaa saan koko ajan tikkuun, mutta limat on kadoksissa. No ei auta ku ootella@Millimetrii Mun kierto vaihteli aika paljon, vasta tämän vuoden puolella se tasoittui sellaiseen 27 päivään, eli luteaalivaiheeni oli 13 päivää about, eli kp 14. Mutta silloin kun viime vuoden puolella testailin, sain jopa kp 18 ovisplussaa. Eli kyllä voi vaihdella. Viime kierrossa ovis saattoi olla jo kp 11-12 enkä sitten saanut siitä kiinni. Mutta plussahan pärähti sitten kun oltiin heilutettu peittoa oikeaan aikaan silti.
Mulla tosiaan oli aika samanlainen testi dpo 12. Dpo 14 sain digillä jo 1-2 vko raskaana. Että odottele rauhassa ja tee uusi testi.
@Mary91 Mun ainoat "harmahtavat viivanpaikat" ovat vahvistuneet punertaviksi viivoiksi eli mulla ei ole kokemusta asiasta ainakaan. Mutta kemialliset voivat ehkä näkyä tuolla tavalla..
Joo on kyllä ollut heittoa, välillä tosi tarkka kierto meni ihan sekaisin. Olin reili 3 v kuparikierukan kanssa ja se kyllä piti hyvin tasaisena vaikka vuotoa oli runsaammin ja kivuliaampi. En olisi ajatellut että plussa olisi jo kp11, mutta kun ohjeessa sanottiin että ovistestailut kannattaa aloittaa jokunen päivä aikaisemmin ainakin, niin satuin huomaamaan että nyt kyllä oli jotain meneillään. Mäkin luulin että limojen perusteella pystyn sanomaan milloin, mutta tässä kierrossa ei kyllä ollut kovin isoa eroa. Samalla oli toki hellepäiviä ja hikoili vaossa kuin vaossa muutenkinVoi kiitos paljon vastauksesta! Kylläpä siinä on sullakin ollu huolella heittoja! En tiiä mikä mulla nyt on tässä homman nimi, että onko ovis nyt tulossa vielä vai oliko se jo sillon kp 10. Haaleetaa viivaa saan koko ajan tikkuun, mutta limat on kadoksissa. No ei auta ku ootella
Ketjun sivulta 1 näkee jokaisen tiedot. Siellä lukee ikä, koska yritys alkanu (kk/vuosi) ja monesko haaveissa.Onnea plussanneille
Hei saanko ehdottaa, että tuohon listalle laitettaisiin myös monesko yrityskierto ja monesko lapsi haaveissa?
Moikka, muistankin sut esikoisesta haaveilijat-keskustelusta   Taisin plussata ihan vähän sun jälkeenHeippa! Tulin vähän fiilistelemään yrityspuuhia ja miettimään, olisiko sitä itse jo valmis toiseen kierrokseen meillä siis kohta vuoden ikäinen tyttö ja lievässä harkinnassa, josko aloittaisi yrittämisen uudestaan nyt syksyllä. Edellinen raskaus on kyllä vielä turhan tuoreessa muistissa ja oikeastaan skippaisin sen mielelläni kokonaan ja menisin plussauksesta suoraan synnytykseen, mutta ei se taida ihan niin toimia toinen lapsi olisi kuitenkin toiveissa lähivuosina
Keksi paljon tekemistä, sellaista että et ole kotona oikeastaan! Sitten ei ole testien lähellä ja se himo ehkä unohtuu hetkeksiMiten vaikeaa onkaan odottaa neljä päivää, onko myöhässä vai ei vaan haluaisi testata
Vinkkejä miten saan hillittyä itseäni ?
Kyllä se selviää kohta varmasti! Mulla ekat kunnon oireet alkoivat ehkä dpo 10. Dpo 12 oli haamu, dpo 14 punersi jo ja dpo 17 oli vahva punainen viiva. Lisäksi digi sanoi raskaana dpo 14 myös. Mä en huomioinut niitä koska luulin että oli ovuloimaton kierto. Dpo 12-13 oli kipuja ihan kuin menkat alkaisivat mutta ei vuotoa tullut. Ja kai siinä oli se tunne myös, että nyt ollaan. Vaikea selittää, myöhemmin alkoi kunnon närästys ja pömpötys.Hei, kysymys teille.
Edelliset kuukautiset alkoi 30.7. Ovulaatio oli kiertopäivien 12 tienoilla, eli tänään 19.8 olisi kp 21, dpo 7.
Minulla oli ovulaation aikaan etovaa oloa ja pahoinvointia nelisen tuntia, oli myös lieviä menkkamaisia kouristuksia.
Nyt ollut kolmena päivänä vaihtelevasti mutta säännöllisesti välillä voimakkaampiakin menkkakouristuksia. Kipuarvio 0-10= n. 2-3.
Voisiko nämä oireet viitata hedelmöittymiseen ja kiinittymiseen? Olo ollut myös vaihtelevasti kuvottava, närästystä hieman lisääntyvässä määrin, lämpö kainalosta mitattuna useampana päivänä n. 37'c ja hieman yli. Lisäksi hajuherkkyys lisääntynyt, esim. Naapurin tupakointi ja siitä sisälle tulevat hajut. Myös käsidesi on ollut oikein nenään pistävää, mitä ei koskaan aikaisemmin töissä ole ollut (srl). Eilen tein testin, vaikka tiedän että liian aikaisin, one stepillä (kun lähikaupassa ei muita) viivanpaikka heijastuu jossain tietyssä valokulmassa, eli negatiivinen.
Mikä olisi paras keino helpottaa oloa? On jotenkin sellainen fiilis, et voisinkohan olla raskaana.