Omaa: On jo niin epätoivoset fiilikset sen suhteen että tässäkään kierrossa mitään tapahtuisi. No ainakaan mun ei tarvii kauaa ootella jos menkat alkaa taas kp 24! viimeks ovis oli kp16 eli huima 8 pv luteaalivaihe. Toivon että se nyt pidentyy. Joko ovis sais tulla aiemmin tai sitten kierto pidentyä. Jotenkin vaan muistelen että mul ois tuol menneisyydessäkin välillä ollut lyhyitä kiertoja.. mutta tosiaan eipähän tarvi sitten kauan jännäillä oonko raskaana vai ei. Ja nyt oon koittanu tosi tarkkaan merkkaa kaikki oireet ja näissä kahdissa menkoissa mitä nyt on ollu nii edeltävät oireet on ollu hyvin samat niin voi jo siitä sit päätellä jos ne tulee että ei tärpänny!
Onnea plussanneille! tsemppiä kaikille muille.
@Mohan mäkään en ymmärrä enää miten voi vahingossa tulla raskaaksi vaikka itelleki niin joskus kävi, vielä kondomin läpi! tai sit se hajos ilman et huomattii sillosen kumppanin kaa... (sillon mulla tuli ekat menkatki jopa, oli vaan oudot ja niukemmat.)
Onnea plussanneille! tsemppiä kaikille muille.
@Mohan mäkään en ymmärrä enää miten voi vahingossa tulla raskaaksi vaikka itelleki niin joskus kävi, vielä kondomin läpi! tai sit se hajos ilman et huomattii sillosen kumppanin kaa... (sillon mulla tuli ekat menkatki jopa, oli vaan oudot ja niukemmat.)