Omaanapaa.. pakko se on kai uskoa. Raskaana tässä kai ollaan? Testattu PC:llä ja dpo ehkä 13-14. Ihan uskomaton olo. Ensimmäistä kertaa...
Attachments
-
534,1 KB Luettu: 80
OnneaOmaanapaa.. pakko se on kai uskoa. Raskaana tässä kai ollaan? Testattu PC:llä ja dpo ehkä 13-14. Ihan uskomaton olo. Ensimmäistä kertaa...
Omaanapaa.. pakko se on kai uskoa. Raskaana tässä kai ollaan? Testattu PC:llä ja dpo ehkä 13-14. Ihan uskomaton olo. Ensimmäistä kertaa...
Todella suuret pahoittelutPääseekö näillä spekseillä johonkin tutkimukseen?
Onnea @kaikai ymmärrän tunteitasi! Mä olen kohta viikolla 6 ja en vieläkään usko siihen.Omaanapaa.. pakko se on kai uskoa. Raskaana tässä kai ollaan? Testattu PC:llä ja dpo ehkä 13-14. Ihan uskomaton olo. Ensimmäistä kertaa...
Pahoittelut sinne!u Muistaakseni 3 keskenmenon jälkeen pääsee helpommin, en tiedä sitten miten noiden kanssa menee kun ne voidaan ehkä laskea kemiallisiksi? Kannattaa soittaa ja kysellä, sanoo vaikka että kaikki ovat tapahtuneet sen jälkeen että kuukautiset ovat alkaneet ja testiin on tullut se plussa.Pääseekö näillä spekseillä johonkin tutkimukseen?
Mulla ainakin vastaavassa tilanteessa oli merkki lähestyvästä oviksesta. Sain jo jonkinlaisen viivan monta päivää ennen varsinaista ovista, kun testasin sit lopussa digilläkin. Joten kärsivällisyyttä (heh) ja testailua vaanSori oma, mut eilen surkuttelin sitä mahdollista oviksen puuttumista, tänään ostin raskauskeijun ovisten rinnalle rfsun ovistestit ja kokeilin yhtäaikaa molemmilla ja molempiin lävähti sama tulos: lähes tasavahvuset viivat mut ei vielä ehkä ihan. Siis negatiivinen, mutta pliiiiis eikö se nyt jo kerro että se olis tulossa..?
Ihanaa että pikkuisella on kaikki hyvin! Tsemppiä odotukseen!Hei täältä taustalta! Oon lukenut viestejä kyllä, mutta en oikeen kirjoitellut, koska oon jännännyt sitä, että onko mitään sikiötä.
Eilen oli vihdoin se varhaisultra ja kyllä siellä oli kaveri oikeessa paikassa ja viikkoja 7+0. nyt vähän uskaltaa innostua, mutta ei paljoa. Edelleen olo että ei voi luottaa siihen et on ja pysyy. Se häiritsi, että eilen lääkäri ja hoitaja molemmat antoivat kuvan et nyt te sen vauvan saatte ja mikään ei voi mennä enää pieleen. Vasta kun kysyin et mitä sit jos menee kesken, kertoi et päästään takaisin, mut ivf-hoitoa ei heti ainakaan tehdä.
Nyt vaan kaikki sormet ja varpaat ristissä toivotaan että pysyy matkassa ja huhtikuinen tulee!