Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:Oliskohan esim. tästä mihinkään?
http://www.hobbyhall.fi/webapp/wcs/...16d653d43617465676f7279446973706c617956696577
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Mulla on SONY, hyvä kamera sekin
Lapsista saa aivan ihania kuvia ja ulkona on tosi hyvä kuvailla.
Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=1444&productId=469527&partNumber=2462448++malli&shopId=19652&findPath=true&compartmentId=20160&categoryId=20670&catalogId=1444&ddkey=ProductDisplay
Tuossa.
Alkuperäinen kirjoittaja häh:Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Mulla on SONY, hyvä kamera sekin
Mitä järkkäreitä SONY:lla on?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja cupcake:Meille tuli alkuviikosta eka digijärkkäri, canonin eos 500d tms... vaikuttaa hyvältä! tuossa on videokuvaustoimintokin. Jos ei sitä halua niin sitten paras olis eos450. Canon se on mikä kannattaa. Ei meille muuta edes suositeltu ja ehdotettu kun mietittiin ja kauan... itse ostettiin koneboxista...
Alkuperäinen kirjoittaja cupcake:Meille tuli alkuviikosta eka digijärkkäri, canonin eos 500d tms... vaikuttaa hyvältä! tuossa on videokuvaustoimintokin. Jos ei sitä halua niin sitten paras olis eos450. Canon se on mikä kannattaa. Ei meille muuta edes suositeltu ja ehdotettu kun mietittiin ja kauan... itse ostettiin koneboxista...
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Alkuperäinen kirjoittaja häh:Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Mulla on SONY, hyvä kamera sekin
Mitä järkkäreitä SONY:lla on?![]()
Öh.
Sony a 300 10,2 megapixeliä
:flower:
Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:Alkuperäinen kirjoittaja cupcake:Meille tuli alkuviikosta eka digijärkkäri, canonin eos 500d tms... vaikuttaa hyvältä! tuossa on videokuvaustoimintokin. Jos ei sitä halua niin sitten paras olis eos450. Canon se on mikä kannattaa. Ei meille muuta edes suositeltu ja ehdotettu kun mietittiin ja kauan... itse ostettiin koneboxista...
Tuota eos450 en ole nähnyt myynnissä missään. Sitten jos on löytynyt, niin kalliimmalla kuin tuo 500d.
Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Sen verran kannattaa sitten miettiä, että tarvitseeko tuohon peruspakettiin ulkosen salaman, joka antaa epäsuoran valon. Paketissa olevat putket eivät ole mitenkään hirvittävän hyviä sisätiloihin ilman salamaa.
Mutta hyvin perusCanonilla varmasti pärjää. Itselläni on jo tosi vanha 10D. Ne muuten eivät ole MEGApixelit, jotka valokuvauksessa oikeasti merkitsevät![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Sen verran kannattaa sitten miettiä, että tarvitseeko tuohon peruspakettiin ulkosen salaman, joka antaa epäsuoran valon. Paketissa olevat putket eivät ole mitenkään hirvittävän hyviä sisätiloihin ilman salamaa.
Mutta hyvin perusCanonilla varmasti pärjää. Itselläni on jo tosi vanha 10D. Ne muuten eivät ole MEGApixelit, jotka valokuvauksessa oikeasti merkitsevät![]()
Tuon minäkin ymmärrän. Kun en ajatellut mitään seinänkokoisia suurennoksia alkaa tekemään![]()
Joo salamalla tuleva suora valo on kammotus.
Alkuperäinen kirjoittaja BUBO:Mihin asioihin kannattaa kiinnittää huomiota ostaessa? Edullisimmasta päästä.
Ihan ensimmäistä järkkäriä olisin hankkimassa..