häät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

milla

Vieras
Meillä häät nyt elokuussa ja eilen miehen sukulainen perheineen ilmoitti ettei sitten tulekaan kun matka on niin pitkä!! Alkoi tässä toden teolla ottaa päähän kun nyt sitten maksetaan tyhjään niiden ruokailu.Tekis mieli laittaa lasku perään ja kaiken lisäksi tämä sulainen on miehelle erittäin läheinen!!

JEP, tiedän tunteen, mun miehen pikku sisko ei tullu häihin, kun oli luvannu mennä morsius neidoks toisiin häihin !!! ja miehen vanhemmat lähti heti safkan jälkeen sinne toisiin häihin tämän pikkusiskon seuraksi.. jea..

Rauhoitu! Häät menee hyvin!
Meilläki mun veli perheineen läks heti safkan ja kaffeen jälkeen
eikä nähny esim häätanssia! Mutt' en antanut sen pilata häitämme!!

Alkuperäinen kirjoittaja Jeccika:
menettekö sitte johonki ravintolaan syömään jossa ruoka on tilattu valmiiksi vai?? :o

Pitopalvelu haluaa yleensä tietää etukäteen kuinka paljon porukkaa on tulossa.. Ja jos joku on ilmottautunu ja jää sen jälkeen pois niin niistä poissaolevistakin tietenkin maksetaan (ehkä keskimäärin 30 euroa /henkilö)..

Tiedän tunteen ap, mutta sille ei oikein mitään voi muuta kuin maksaa vaan :/ mekin maksettiin muutamasta poissaolevasta...

Kiitos vastauksista! Nyt jo vähän helpotti mutta suunnattomasti suututtaa tuo ruokahomma.Yritän olla kuitenkin ajattelematta koko asiaa..Ollaan itse vaan oltu aina kaikissa heidän juhlissaan ja hoitamassa heidän lapsia mutta nyt tämä kyllä on loppu..

Ymmärrän että ottaa päähän! Koittakaa jos pitopalvelulle voi perua vielä! Jos ei voi, saatte yli jääneet ruoat itsellenne pakkaseen. Onnea ja ihania häitä teille mälsistä sukulaisita huolimatta! :)

Alkuperäinen kirjoittaja morsian 2010:
Ymmärrän että ottaa päähän! Koittakaa jos pitopalvelulle voi perua vielä! Jos ei voi, saatte yli jääneet ruoat itsellenne pakkaseen. Onnea ja ihania häitä teille mälsistä sukulaisita huolimatta! :)

Semmonen mikä tuli meidän häistä mieleen niin nythän pitää olla tosi tarkka niiden ruokien kanssa kun on niin helteistä. Jos teillä esim tarjotaan niitä samoja ruokia iltapalalla niin sano kaasolle esim että korjaa ruoat nopeasti pois pöydästää. Muuten en kehottais enää pakasteleen ja säilytteleen niitä ruokia. OVat kuitenkin kaks kertaa olleet lämpimässä pöydässä...

Yhteistyössä