Häät ja taapero

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Meikämamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Meikämamma

Vieras
Kuinka moni on mennyt naimisiin vasta kun lapsi on jo ollut taaperoiässä? Miten häät on menneet? Oletteko pitäneet isot vai pienet? Tässä pähkäillään, soudetaan ja huovataan että mitä tehdä. Häät pidetään kyllä ensi kesänä, mutta miten ja minkälaisin kustannuksin, on vielä auki. Mielipiteitä, please! Itse kuitenkin maksetaan koko lysti eli ei viitsisi kaikkia säästöjä häihinkään laittaa, etenkin kun toista vaavaa tässä yirtetään samalla saada alkuun eli hyvässä (vai huonossa?) lykyssä vihille mennään masullisena... :ashamed:

Me pidettiin ihan pienet haat, jonne kutsuttiin vain vanhemmat ja kummankin paras kaveri. Ensin oli siviili vihkiminen jonne vietiin meidan pikku poika mukanamme ja sitten syomaan mentiin vain aikuis joukolla, poika oli hoitajan kanssa kotona. Me mielummin laitetaan rahat saastoon isompaan asuntoon.
Meille kuitenkin ja hyva muisto haapaivasta, riitti aikaa jokaiselle vieraalle ja turha hossotys oli poissa kuvioista.

Meillä oli sellaset keskikokoiset häät. N.80 vierasta. Ite tehtiin paljon, ei ollu IHAN MIELETTÖMÄN kallista.

Poika oli sillon 6kk. Ja hyvin meni. Oli anopilla yöhoidossa, ku anoppi ei tullu ite hääjuhlaan. (ei tule enää appiukkoni kanssa toimeen).

Me mentiin maistraatissa naimisiin ja esikoinen oli massulissa. Mies ei kuulu kirkkoon enkä itsekään hirveistä "partyista" välitä. Vieraita oli about 30 ja itse teimme leivonnaiset. Ja niitä jäi vielä ihan älyttömästi!! Sukulaiset oli siellä itse häätilaisuudessa ja kaverit kävivät seuraavana päivänä. Sai jutella sekä sukulaisten että kavereitten kanssa rauhassa! Laskettiin, et hintaa olisi tullut n. 500? kaiken kaikkiaan (sis. sormus).

Me mentiin naimisiin kun tyttö oli vuoden ikäinen. Vanhemmat oli kustannuksissa avuksi, vieraita noin 100. Tytölle riitti vahtijoita häiden ajaksi ja kerkesihän sitä siinä itsekin katsomaan. Kaikki meni tosi hyvin.

Yhteistyössä