Häät ILMAN ALKOHOLITARJOILUA!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Phoebsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Onko paha paikka, jos olet häissä vieraana ja siellä et saa muuta alkoholia kuin alkumaljan?

no jos italiassa syòdààn tuntitolkulla vuosisadan herkkuskaala làpi, niin viinià EI saa puuttua. Samoin jos Suomessa syòdààn hyvin, mielestàni viini kuuluu asiaan

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Onko paha paikka, jos olet häissä vieraana ja siellä et saa muuta alkoholia kuin alkumaljan?

no jos italiassa syòdààn tuntitolkulla vuosisadan herkkuskaala làpi, niin viinià EI saa puuttua. Samoin jos Suomessa syòdààn hyvin, mielestàni viini kuuluu asiaan

No joo, lasillinen viiniä. Jos lisää haluaa, maksaa siitä juhlapaikan baariin ihan itse.

Alkuperäinen kirjoittaja Sudenkorento:
no mun on pakko vastata et kyllä...

Minkä ihmeen takia?

No en väitä että häät ei olisi mukavat, mutta ihmiset jotenkin odottaa häissä alkoholia ja se rentouttaa ilmapiiriä ja ihmiset tutustuvat toisiinsa, rentoutuvat ja pitävät helpommin hauskaa... Mutta jokainen tyylillään, mun serkun häissä ei tarjoiltu alkoholia ja on ne olleet tylsimmät häät missä olen ollut... Ihmiset istui omissa pöydissä, harva tanssi ja suurin osa lähti ajoissa kotiin...

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:

No joo, lasillinen viiniä. Jos lisää haluaa, maksaa siitä juhlapaikan baariin ihan itse.

noh, siità tulisi sellainen kva ettà olipa saita isàntàvàki (minusta!)

Yhteistyössä