Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Onko paha paikka, jos olet häissä vieraana ja siellä et saa muuta alkoholia kuin alkumaljan?
Alkuperäinen kirjoittaja Sudenkorento:no mun on pakko vastata et kyllä...
Alkuperäinen kirjoittaja ei:No mitäs pahaa siinä on? Jos morsiuspari ei harrasta sellaista niin miksi vieraitten pitäisi? Eli juhlissa talon tavalla.
Alkuperäinen kirjoittaja On.:Yhden kerran oon ollu häissä joissa ei ollut viinaa tarjolla ja toiste en mene. Tylsää.
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Onko paha paikka, jos olet häissä vieraana ja siellä et saa muuta alkoholia kuin alkumaljan?
no jos italiassa syòdààn tuntitolkulla vuosisadan herkkuskaala làpi, niin viinià EI saa puuttua. Samoin jos Suomessa syòdààn hyvin, mielestàni viini kuuluu asiaan
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Onko paha paikka, jos olet häissä vieraana ja siellä et saa muuta alkoholia kuin alkumaljan?
Alkuperäinen kirjoittaja mie :Ei mua henk. kohtaisesti häiritsis ollenkaan mutta ainakin meidän suvussa on yksi haara joille asia olisi katastrofi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Ei paha, mutta turha kuvitella että juhlat jatkuvat aamuun asti :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Alkuperäinen kirjoittaja Sudenkorento:no mun on pakko vastata et kyllä...
Minkä ihmeen takia?
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:Onko paha paikka, jos olet häissä vieraana ja siellä et saa muuta alkoholia kuin alkumaljan?
no jos italiassa syòdààn tuntitolkulla vuosisadan herkkuskaala làpi, niin viinià EI saa puuttua. Samoin jos Suomessa syòdààn hyvin, mielestàni viini kuuluu asiaan
No joo, lasillinen viiniä. Jos lisää haluaa, maksaa siitä juhlapaikan baariin ihan itse.