Vielä yksi avaus häistä ja vieiraslistasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lunacy sioux
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

lunacy sioux

Aktiivinen jäsen
02.08.2006
6 381
0
36
B)
Mua alkoi kovasti kiinnostamaan JOS häät on mielestäsi perhejuhla, niin millaisissa häissä olet ollut lasten kanssa?
Onko hääväki juonut alkoholia?
Vai onko oltu vain kahvi linjalla?
Vai onko mielestäsi normaalia että lapset juoksentelevat humalaisten vanhempien ja sukulaisten seassa?

Yksissä häissä ollut lasten kanssa. Siellä tarjoiltiin kyllä kuoharia ja boolia, ja pysty ostaa itekki juomia, mut ei porukka vielä siinä vaiheessa ollut kovin juovuksissa. Jatkot oli sit erikseen ja sinne ei kukaan edes yrittänyt ottaa lapsia mukaan.

Kaverin häissä oli kaikille avoin osuus siis vihkimisestä alkuiltaan jonka jälkeen perheellisistä osa lähti kotiin ja toiset palasi sitten ilman lapsia villimpään osuuteen, jossa kyllä viinakin virtasi. Minua itseäni ei haittaa jos lasin ääressä lapset on ympärillä mutta ryyppääminen on erikseen sitten ja sitä ei ainakan minun lasten tarvitse olla näkemässä.

Meidän omissa häissä alkoholia tarjottiin vasta myöhään, ja eipä siellä ollut humalaisia. Paitsi erään vieraan lyhytaikainen poikaystävä :headwall:

Muissakin häissä missä olen ollut (en monissa :D ) alkoholia on ollut vain tervetuliaismalja (meillä se oli alkoholiton) ja ehkä lasi viiniä ruoan kanssa, ja vasta sitten tarjoiltu alkoholia kun kello on ollut enemmän, ja lapsetkin jo muualla. Ja olen ollut myös ihan alkoholittomissa häissä. En mä siellä häissä alkoholia kaipaa, ja yleensäkin mun mielestä lasten ei kuulu olla humalaisten ihmisten seassa. Ei festeillä, ei häissä eikä muuallakaan.

häissä. Osassa häissä ilman lapsia toisissa lasten kanssa. Missään ei olla tavattu humalaisia, juomia on ollut maltilla tai ei ollenkaan. Yksissä häissä olen ollut hieman juovuksissa ja silloinkin jatkoilla (jatkot oli minun vastuulla) nuorille itse häiden jälkeen. Lasten kanssa olen aina lähtenyt tanssin jälkeen, eli hyvissä ajoin, ennen kuin lapsia on edes väsyttänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Jopas on jengi käynyt sivistyneissä häissä.
Missäs ne perin suomalaiset häät sitten vietetään joissa morsian konttaa ja sulhanen tappelee bestmanin kanssa :whistle:
Varmaan pohjanmaalla ;)

Mä olen ollut vaan ihan muutamissa häissä, omieni lisäksi muistaakseni vain kolmissa :D

Missäs ne perin suomalaiset häät sitten vietetään joissa morsian konttaa ja sulhanen tappelee bestmanin kanssa :whistle:
Varmaan pohjanmaalla ;)

Pohjanmaalla hyvinkin. Ei oo pitkäkään, kun olin häissä, joissa morsiankin kävi juomassa kotipolttosta yhden auton takaluukusta :whistle: Ja siellä kaikilla oli niin mukavaa.....

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Varmaan pohjanmaalla ;)

Mä olen ollut vaan ihan muutamissa häissä, omieni lisäksi muistaakseni vain kolmissa :D

En mäkään ole ollut kun 7 hääjuhlassa, joista osassa ei tarjoiltu kun kaffetta.
Mutta kuitenkin olen kuullut erittäin monista remuhäistä ;)

Yhteistyössä