Hääruokaa pienellä budjetilla!

[QUOTE="mamma09";23126497]Keittobuffet? Helppo tehdä iso määrä ja itse tehtyä leipää lisäksi.[/QUOTE]

Niin, vettä vain lisää niin riittää. Kannaisko käydä vaikka maistraatissa hissun kissun keskenään. Tärkeintähän on se tahdon. Turha järjestää kalliita häitä kkun kuitenkin muutamassa vuodessa jo erotaan.

Alkuperäinen kirjoittaja mikään ei kestä;23126524:
Niin, vettä vain lisää niin riittää. Kannaisko käydä vaikka maistraatissa hissun kissun keskenään. Tärkeintähän on se tahdon. Turha järjestää kalliita häitä kkun kuitenkin muutamassa vuodessa jo erotaan.

Ehkä sitä suuremmalla syyllä pitää budjetti pienenä, niin ei sitten niin harmita jälkeenpäin, ja jää ehkä enemmän omaisuutta mistä sitten tapella.

Itse tehtynä on halpaa ja työn voi jakaa. Järjestin juhlat 30 hengelle (ei häät tosin) ja ruuat tuli maksamaan n. 200 e ja tosi hyviä oli! Ei tosin mitään kunnon lämmintä ruokaa, vaan suolasta piirakkaa ym.

No mun kaverin häis oli tarjolla lihakeitto+ maidot+ mehut+ kotikalja+ leivät ja voita, illalla siel tarjottiin salaatteja ja sit sai paistaa makkaraa.

Mun veljen häis oli salaattitarjoilu, karjalanpiirakoita ja munavoita, lihapullat sekä patonkia ja maustevoita. Samat ruokajuomat mitä edellä mainittu. Iltapalaksi oli "ruoka"tarjoilun jämät.

Eikö kannattais hiukan säästää rahaa tai laittaa visa vinkumaan, että voi tarjota muuta kuin keittoa?? Kerran elämässähän tuollaisen juhlan oletetaan tapahtuvan niin eikö sitä voisi juhlistaa kunnon tarjoiluilla..

Tai sitten väkijoukkoa pienemmäksi niin on vara panostaa parempaan tarjoiluun. Tuskinpa nuo kaikki 80 on niiin läheisiä, että ne välttämättä tarvitsee kutsua?? Mutta kukin tyylillään.

Yhteistyössä