hääpuku

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
joskus hamassa tulevaisuudessa jos/kun mennään naimisiin,niin mennään ihan kaksin näillä näkymin pappilassa ja siitä suoraan kuvauksen kautta viikonlopuksi kylpylään. (ei mitään sukujuhlia,joskus myöhemmin sit kahvitukset ja bileet kavereille)
olen tätä ennenkin täällä miettinyt,mut en enää muista millasia vastuksia sain ( :ashamed: ) joten kysyn uudestaan,et mitä ihmettä mä paan päälleni?? :o kun periaatteessa vaan kuvauksen takia tarvis pukeutua,niin ei mitään kovin kallista pukua raaskis ostaa :| ja vuokraaminen ei jotenki iske,en tiedä miksi.. :ashamed:
todennäköisesti ajoitetaan häät vielä kaiken kukkuraks syksylle/talvelle,joten mikään spagettiolkainkesämekko ei ehkä oikein houkuttelis :whistle:
ehdotuksia? =)

Kun tietäs mikä vois olla sun tyylistä. Valkonen housupuku? Valkosia, yksinkertasia ja edullisia juhlapukuja (mekkoja) voi joskus säkällä löytää... Mutta eihän sen tarvitse välttämättä valkoista olla? Juhlapukuliikkeistähän löytyy vaikka minkälaisia... :)

Mä teetin korsetin ja mekon. Niitä voipi pitää sit muutenkin yhdessä tai erikseen. Korsetilla sain jonnin verran niitä raskauskiloja kuriin (oli samalla lapsen ristiäiset ja päivää vajaa kuukauden oli poika sillon). Mut siis jotain jota voit myöhemminkin käyttä on mun mielipide ja ehdotus.

hameen kyllä haluaisin ja aion käydä parturilla ja meikissä,mut viimeks ku kaverin peesissä kävin halosella,niin siellä halvimmat mitkä oli mun mielestä hienoja makso yli 100euroa. enkä siis mitään ökyökyjä katsellu. yksinkertainen on kaunista,se kertoo jotain mun pukeutumisesta :D
ja ei mielellään valkoista :)

mä suosittelen sitä Halosta, siis etenkin helsingin liike on tosi tosi tosi hyvä. Etsittiin serkkutytölle vanhojenpäiväpukua ja siellä oli edullisia iltapukuja jos jonkin moisia ja vaikka mihin makuun.

Mulla oli ruskee puku. Sellanen yksinkertainen pitkä vinoonleikattu ja olkaimet. Roosa huivi hartioilla.

Olen pitänyt parissa juhlissa nyt jälkeenpäin-eri huivin kans. Ja maksoin muistaakseni 90 euroa. Tyyriin vaatekappale mikä mulla on!

mä oon noissa juhlavaatteissa niin pihi kun ei oo oikein missä niitä pitää.... esim.viimeisen 10vuoden aikana on ollut 2häät ja 2valmistujaiset ja samaa rataa jatkuu,et todennäkösesti puku jäis ist käyttämättä :( toi korsetti&alaosa oli kyl kiva idea,vois pitää vähemmän juhlavissakin tilaisuuksissa :)

Yhteistyössä