Haamu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua..

Vieras
http://www.aijaa.com/v.php?i=1336806.jpg

Näettekö tuossa mitään? Olen tehnyt näitä testejä 5kpl ennen, eikä koskaan ole tullun mitään ja nyt näkyy vähän väriä livenä tässä testissä. Kuva ehkä vähän hämää , mtta livenä siinä on vaaleanpunaista väriä. Kuukautisten pitäisi alkaa vasta 3 päivän päästä. Näenkö vaan omiani, (tämä on jo lupaavaa kun mieskin näkee tuossa jonkunlaisen viivan vaikkei ennen ole) :D

Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Näkyy ja ei näy...mulla viiraa varmaan päästä. Mutta jos jotain näkyy, niin on kyllä toooooosi heikko.

Joo kuvassa salamanvalo vielä vaalentaa sitä kohtaa, eli kuvassa se ei näy sitäkään mitä oikeasti...

Tein tänään toisen testin (acon-10) ja siinäkin tulee yhtä haalea samanlainen viiva ihan heti näkyviin. Viivan näkee myös hämärässä, ei tarvitse tihrustaa kirkkaissa valoissa. En taida silti uskaltaa vielä iloita, vaikka esikoisenkin testasin näin, ensin haamuja sitten plussaa. En vaan kuollaksenikaan muista olivatko haamut näin vaaleita haamujen haamuja.

Mulla ei Aconiin ole tullut yhtään mitään, vaan ihan valkoinen on ollut negatulos. Kyllä se plussaa on, kun kerran viivakin heti tulee näkyviin, mutta odota kunnes menkkojen pitäisi alkaa ja testaa kunnon plussa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla ei Aconiin ole tullut yhtään mitään, vaan ihan valkoinen on ollut negatulos. Kyllä se plussaa on, kun kerran viivakin heti tulee näkyviin, mutta odota kunnes menkkojen pitäisi alkaa ja testaa kunnon plussa.

piti säästää tuo aconin testi viikonlopuksi juuri, että testailen vasta mutta malttamattomana tein sen tänään =/

Yhteistyössä