V
vieras
Vieras
Mikä näistä olisi paras pieniin häihin?
Kutsumme Sinut X / Teidät X&Y
vihkitilaisuuteemme ABCDEF kirkkoon
XX. pvä yyyykuuta klo. hh.00
Jatkamme vihkitilaisuuden jälkeen pienen juhlan merkeissä <juhlapaikan nimi>:ssä.
V.P tt.mm
Minä GSM, E-mail
Mies GSM, E-mail
Meillä on ilo kutsua Teidät
Vihkiäisiimme
Valkealan kirkkoon 3. pnä elokuuta 2002 klo 16
ja sen jälkeen juhlimaan kanssamme
Tuulensuojaan
Kouvolan vanhalle kaupungintalolle.
Meidät nimet alla.
Ja V.p. 20.7.2002 mennessä ja puhelinnumeromme.
Tervetuloa vihkitilaisuuteemme Tampereen Vanhaan kirkkoon
23.7.2005 klo 15.00
ja sen jalkeen haajuhlaan
Pirkanmaan Musiikkiopistolle
(osoite)
Kxxx Jxxxxxx
Jxxx-Cxxxxxxx Axxxxx-Vxxxxx
(siis meidan nimemme)
Meillä on ilo kutsua Teidät häihimme
X:n kirkossa 3.9.2005 kello XX:00.
Hääjuhlaa vietämme Käpylän työväentalossa.
Neiti Ansku
&
Herra Tee
Meillä on ilo kutsua teidät
V.p. 1.7.2005
000 000 000 (Ansku)
000 000 000 (Tee)
Sydämellisesti tervetuloa
vihkiäisiimme
x:n kirkkoon
2. heinäkuuta 2005
klo 15.00.
Juhlat jatkuvat X:llä.
!Meillä on ilo kutsua Teidät todistamaan,
Kun sanomme rakkaudesta TAHDON
XXXXXXXXX kirkossa
Elokuun 11. päivänä 2007 klo xx.xx
Jonka jälkeen jatkamme hääjuhlaa
XXXXXXXXXXX juhlapaikassa
Morsio ja Sulho
Kutsumme Sinut X / Teidät X&Y
vihkitilaisuuteemme ABCDEF kirkkoon
XX. pvä yyyykuuta klo. hh.00
Jatkamme vihkitilaisuuden jälkeen pienen juhlan merkeissä <juhlapaikan nimi>:ssä.
V.P tt.mm
Minä GSM, E-mail
Mies GSM, E-mail
Meillä on ilo kutsua Teidät
Vihkiäisiimme
Valkealan kirkkoon 3. pnä elokuuta 2002 klo 16
ja sen jälkeen juhlimaan kanssamme
Tuulensuojaan
Kouvolan vanhalle kaupungintalolle.
Meidät nimet alla.
Ja V.p. 20.7.2002 mennessä ja puhelinnumeromme.
Tervetuloa vihkitilaisuuteemme Tampereen Vanhaan kirkkoon
23.7.2005 klo 15.00
ja sen jalkeen haajuhlaan
Pirkanmaan Musiikkiopistolle
(osoite)
Kxxx Jxxxxxx
Jxxx-Cxxxxxxx Axxxxx-Vxxxxx
(siis meidan nimemme)
Meillä on ilo kutsua Teidät häihimme
X:n kirkossa 3.9.2005 kello XX:00.
Hääjuhlaa vietämme Käpylän työväentalossa.
Neiti Ansku
&
Herra Tee
Meillä on ilo kutsua teidät
V.p. 1.7.2005
000 000 000 (Ansku)
000 000 000 (Tee)
Sydämellisesti tervetuloa
vihkiäisiimme
x:n kirkkoon
2. heinäkuuta 2005
klo 15.00.
Juhlat jatkuvat X:llä.
!Meillä on ilo kutsua Teidät todistamaan,
Kun sanomme rakkaudesta TAHDON
XXXXXXXXX kirkossa
Elokuun 11. päivänä 2007 klo xx.xx
Jonka jälkeen jatkamme hääjuhlaa
XXXXXXXXXXX juhlapaikassa
Morsio ja Sulho