Apua, hääkutsuun teksti!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja morsian pulassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

morsian pulassa

Vieras
Olen netistä yrittänyt etsiä hauskaa ja sellaista meidän näköistä hääkutsun tekstiä. Ei oikeen ole löytynyt. Ihan "haluamme kutsua teidät tostimaan kun sanomme tahdon Kartanon kirkossa 23.4.2011 klo 12 ja sen jälkeen vietämme hääjuhlaa Sokos Hotelilla" tyypinen ratkaisu ei ole mieleeni. Jotain vähän ompaperäistä/hauskaa saisi kutsussa olla. Menemme naimisiin talvella ja ekä jotain siihen teemaan liittyen saisi kutsussa olla. :)

Haluaisin kutsuun myös maininnan että meillä on jo kaikkea tarvitsemaamme tavaraa ja rahaakaan emme tarvitse. Riittää kun läheiset tulevat paikalle, se on tärkein!

aika paha, tänään palstalla jo opittu ettei juhliin mennä ilman lahjaa. Ja ajattele jos jollakin vieraallakin on samaan aikaan merkkipäivä ja häntä ei muistettu

[QUOTE="heh";24797313]aika paha, tänään palstalla jo opittu ettei juhliin mennä ilman lahjaa. Ja ajattele jos jollakin vieraallakin on samaan aikaan merkkipäivä ja häntä ei muistettu[/QUOTE]

Senkin olen ollut oppivinani täältä tai jostain muulta! :D

Eikä tavaraakaan tarvita, sitä on nurkat täynnä kun molemmat jo asuttu ennen yhteen muuttoa pitkään omillamme ja kaikkea löytyy aiankin se kaksi kappaletta! :D

Tää nyt ei ole talveen liittyvää mutta mä tykästyin seuraavaan tekstiin... "Hääpäivä lyhyt, sen muisto ikuinen. Toivomme teidän olevan osa molempia". Kiitoskorteissa oli sitten teksti: "Hääpäivä lyhyt, sen muisto ikuinen. Kiitos että olit osa molempia"..

Tässä yksi omakeksimäni noita lahjoja koskien, jota saa vapaasti halutessaan käyttää.

Olet meille tärkeä,
voit hyvillä mielin kohteliaisuudet särkeä,
Emme halua mitään lahjoja,
Emme setelitukkoja emmekä kippoja,
vain sinut mukaamme juhliin haluamme,
kunnioitathan tätä pientä toivettamme.