M
morsian pulassa
Vieras
Olen netistä yrittänyt etsiä hauskaa ja sellaista meidän näköistä hääkutsun tekstiä. Ei oikeen ole löytynyt. Ihan "haluamme kutsua teidät tostimaan kun sanomme tahdon Kartanon kirkossa 23.4.2011 klo 12 ja sen jälkeen vietämme hääjuhlaa Sokos Hotelilla" tyypinen ratkaisu ei ole mieleeni. Jotain vähän ompaperäistä/hauskaa saisi kutsussa olla. Menemme naimisiin talvella ja ekä jotain siihen teemaan liittyen saisi kutsussa olla. 
Haluaisin kutsuun myös maininnan että meillä on jo kaikkea tarvitsemaamme tavaraa ja rahaakaan emme tarvitse. Riittää kun läheiset tulevat paikalle, se on tärkein!
Haluaisin kutsuun myös maininnan että meillä on jo kaikkea tarvitsemaamme tavaraa ja rahaakaan emme tarvitse. Riittää kun läheiset tulevat paikalle, se on tärkein!