Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:
Alkuperäinen kirjoittaja ei kotiäidin päivät ole niin kiireisiä etteikö ehtisi ruokaa laittaa ja siivota:
Että ap on oikeassa vaikka olisi provo.
Aikaa on istua ja jumittaa täällä koko päivä ja seuratkaapas,kun kello tulee kolme,kaikki mammat katoaa ja palsta hiljenee.Silloin iskee se hillitön kiire tunnissa laittaa ruoka,putsata lapset ja siivota ettei mies huomaa että koko päivä on notkuttu netissä.
Tämä on fakta,kuka kehtaa tunnustaa?
Minä tein sitä vuosikaudet aikoinani.
Mä voin joinain päivinä istua tässä koko päivän, mutta kodin pidän siistinä, pyykit pesen, laitan ruokaa ja hoidan lapset ja ulkoilen heidän kanssaan siinä samalla ja kyllä miehenikin sen tietää että täällä tosiaan tulee joskus notkuttua lähes koko päivä, miksei sais? Pääasia kai et lapset tulee hoidettua...
Niin tässä se pointti juuri on. Minulle on aivan sama, mitä vaimoni siellä kotona tekee päivisin, kunhan noi em. hommat niinkuin pääpiirteittäin olisi suurimpana osana päivistä tehtyä. Ymmärrän erittäin hyvin, että joku päivä ei kiinnosta tehdä ruokaa tai siivota.
Mutta se ei nyt ihan mene jakeluun, että väittää, että kotona on jatkuva kiire, ettei ehdi tehdä mitään, mutta pystyy täällä 5h hengaa.
Kyllä täällä töissäkin juostaan lujaa, jos jotain tarvitsee tehdä.