Haa, sain selville

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja i got u!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

i got u!

Vieras
että vaimoni surffaa täällä kaksplussan nettipalstalla kaikki päivät.

"Oli todella kiireinen päivä" -> palomuurin logeista löytyi noin 5tuntia surffailua täällä ja vauva-lehden foorumeilla.

Saattaa illalla olla aiheesta keskustelu, että onko oikeesti niin kiire, ettei ehdi siivoamaan tai tekemään ruokaa

mikäs siinä jos mammat täällä istuu ja raatailee mutta että äijjät????äi äi jymmärrä ei.
Oikeesti jos täällä oikeita miehiä on niin tuota.....huvittaa kyllä

Alkuperäinen kirjoittaja i got u!:

"Oli todella kiireinen päivä" -> palomuurin logeista löytyi noin 5tuntia surffailua täällä ja vauva-lehden foorumeilla.

Saattaa illalla olla aiheesta keskustelu, että onko oikeesti niin kiire, ettei ehdi siivoamaan tai tekemään ruokaa

No eikö sinulla ole parempaa tekemistä, kuin tonkia palomuurista irti tietoa, miten kauan naisesi on täällä ollut. JA mistäs tiedät, onko hän istunut putkeen tuon ajan koneella. Minä ainakin avaan aamulla koneen ja tulen kurkkaamaan jutut ja kone jää päälle neitteineen ja sivuineen ja kun lapset menee toisille unilleen, tulen nopeasti kommentoimaan ja jatkan kotipuuhia, jättäen jälleen koneen päälle (tiedän huono tapa ) ja illalla rauhassa sitten vielä puoli tuntia netti aikaa, yhteensä siis olen koneella n. 1h päivästä.
Mutta tuolla palomuurissa nyt varmaan lukee 12h.

Alkuperäinen kirjoittaja h:
Alkuperäinen kirjoittaja i got u!:

No eikö sinulla ole parempaa tekemistä, kuin tonkia palomuurista irti tietoa, miten kauan naisesi on täällä ollut. JA mistäs tiedät, onko hän istunut putkeen tuon ajan koneella. Minä ainakin avaan aamulla koneen ja tulen kurkkaamaan jutut ja kone jää päälle neitteineen ja sivuineen ja kun lapset menee toisille unilleen, tulen nopeasti kommentoimaan ja jatkan kotipuuhia, jättäen jälleen koneen päälle (tiedän huono tapa ) ja illalla rauhassa sitten vielä puoli tuntia netti aikaa, yhteensä siis olen koneella n. 1h päivästä.
Mutta tuolla palomuurissa nyt varmaan lukee 12h.

No mua kiinnosti tietää, että onko ne päivät oikeesti niin kiireisiä.
Ja tosiaan tuolta näkyy jokainen requesti omana rivinään ja siellä ei juuri 3 minuuttia pidempää taukoa ollut ..

Alkuperäinen kirjoittaja h:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
oho, taidat itsekin palstailla kun noin kätevästi tuli toi "ap" viimeiseen viestiin ;)

Katos joo, mitenkäs kiire sitten miehellä onkaan itsellään :D TAitaa pilkka osua omaan nilkkaan ;)

U got me! Mut en ole koskaan kyllä valehdellut, että töissä kiire olisi. Mut pakko täällä on lusia se 8h päivässä, että tehdas pyörii.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No mua kiinnosti tietää, että onko ne päivät oikeesti niin kiireisiä.
Ja tosiaan tuolta näkyy jokainen requesti omana rivinään ja siellä ei juuri 3 minuuttia pidempää taukoa ollut ..

Saat helposti tietää, kuinka kiireisiä ne päivät oikeasti ovat, kun hoidat lapsiasi ja huushollia vaikkapa viikon putkeen. Tai ensialkuun vaikkapa vain yhden viikonlopun.

Siinä on ihan riittävästi puuhaa, kun kaitsee lapsia, ruokkii nämä, hyppii heidän tarpeidensa mukaan viiden minuutin välein tekemässä jotain (pyllyn pyyhintä, jano, haluaa piirtää, tekee tuhojaan...), käy ulkoilemassa. Eipä siinä paljon ylimääräistä ehdi ja jaksa, varsinkaan jos yöunetkin ovat jääneet vajaiksi lasten takia.

Kyllä sinulla töissä on helpompaa kuin vaimolla kotona lasten kanssa. Tiedän tämän, koska olen ollut monta vuotta sekä kotiäitinä ja myös työelämässä kotivuosien jälkeen. Ellet itse kokeile kotona olemista, niin et voi valittaa vaimollesi yhtään mistään, koska et tiedä todellisuutta.

Kyllä mä ainakin ehdin notkua palstalla ihan kiitettävästi vaikka olisi miten kiireinen työpäivä. Työhöni tulee muutaman sekunnin luovia taukoja koko ajan ja silloin heti palsta auki.

Olen talon paras ja tehokkain työntekijä, työsuoritus on ihan numeroilla mitattavissa.

Että ap on oikeassa vaikka olisi provo.
Aikaa on istua ja jumittaa täällä koko päivä ja seuratkaapas,kun kello tulee kolme,kaikki mammat katoaa ja palsta hiljenee.Silloin iskee se hillitön kiire tunnissa laittaa ruoka,putsata lapset ja siivota ettei mies huomaa että koko päivä on notkuttu netissä.
Tämä on fakta,kuka kehtaa tunnustaa?
Minä tein sitä vuosikaudet aikoinani.

Alkuperäinen kirjoittaja ei kotiäidin päivät ole niin kiireisiä etteikö ehtisi ruokaa laittaa ja siivota:
Aikaa on istua ja jumittaa täällä koko päivä ja seuratkaapas,kun kello tulee kolme,kaikki mammat katoaa ja palsta hiljenee.Silloin iskee se hillitön kiire tunnissa laittaa ruoka,putsata lapset ja siivota ettei mies huomaa että koko päivä on notkuttu netissä.

Mä voin joinain päivinä istua tässä koko päivän, mutta kodin pidän siistinä, pyykit pesen, laitan ruokaa ja hoidan lapset ja ulkoilen heidän kanssaan siinä samalla ja kyllä miehenikin sen tietää että täällä tosiaan tulee joskus notkuttua lähes koko päivä, miksei sais? Pääasia kai et lapset tulee hoidettua...

Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:
Alkuperäinen kirjoittaja ei kotiäidin päivät ole niin kiireisiä etteikö ehtisi ruokaa laittaa ja siivota:

Mä voin joinain päivinä istua tässä koko päivän, mutta kodin pidän siistinä, pyykit pesen, laitan ruokaa ja hoidan lapset ja ulkoilen heidän kanssaan siinä samalla ja kyllä miehenikin sen tietää että täällä tosiaan tulee joskus notkuttua lähes koko päivä, miksei sais? Pääasia kai et lapset tulee hoidettua...

Niin tässä se pointti juuri on. Minulle on aivan sama, mitä vaimoni siellä kotona tekee päivisin, kunhan noi em. hommat niinkuin pääpiirteittäin olisi suurimpana osana päivistä tehtyä. Ymmärrän erittäin hyvin, että joku päivä ei kiinnosta tehdä ruokaa tai siivota.

Mutta se ei nyt ihan mene jakeluun, että väittää, että kotona on jatkuva kiire, ettei ehdi tehdä mitään, mutta pystyy täällä 5h hengaa.

Kyllä täällä töissäkin juostaan lujaa, jos jotain tarvitsee tehdä.

Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:

Niin tässä se pointti juuri on. Minulle on aivan sama, mitä vaimoni siellä kotona tekee päivisin, kunhan noi em. hommat niinkuin pääpiirteittäin olisi suurimpana osana päivistä tehtyä. Ymmärrän erittäin hyvin, että joku päivä ei kiinnosta tehdä ruokaa tai siivota.

Mutta se ei nyt ihan mene jakeluun, että väittää, että kotona on jatkuva kiire, ettei ehdi tehdä mitään, mutta pystyy täällä 5h hengaa.

Kyllä täällä töissäkin juostaan lujaa, jos jotain tarvitsee tehdä.

Aivan, mä olen naisena ja kotonaolevana sitä mieltä että kun mies tulee kotiin,ruoka on oltava tehty,huusholli jonkinmoisessa järjestyksessä,pyykit on pesty ja mies saa hetken hengähtää ja istua valmiiseen ruokapöytään ilman että heti alkaa valitus ja kitinä miten raskas päivä on taas lasten kanssa ollut.
Okei,raskaitakin päiviä lasten kanssa on kun on valvottuja öitä ja sairastelemisia mutta suurin osa kotiäideistä on vain ja ainoastaan TYLSISTYNEITÄ päivien samankaltaisuuteen.

Alkuperäinen kirjoittaja ei kotiäidin päivät ole niin kiireisiä etteikö ehtisi ruokaa laittaa ja siivota::
mutta suurin osa kotiäideistä on vain ja ainoastaan TYLSISTYNEITÄ päivien samankaltaisuuteen.

Tää on kyllä niin totta. Kyllä pitäis rehellisesti pystyä sanomaan ettei kiinnostanu tänää ja heittää sitte vaikka se pakastepyttäri uuniin, mutta ruoka olis kyllä edes saatava tehtyä.. Mitä ap:n lapset sit syö jos äiti ei tee ruokaa?

Vaimosi on nettiriippuvainen kuten suurin osa täällä hengaavista mammoista. Häneltä varmaan puuttuu myös riittävästi aikuiskontakteja. Tämä on useimmille ainoa paikka saada niitä. Lisäksi täällä saa ajan kulumaan, usein vähän liiankin hyvin.

Ja ehkäpä teillä on kotityöt jotenkin huonosti organisoitu, esim. on liikaa tavaroita joille ei ole mitään paikkoja eikä teillä tehdä kuin samoja tiettyjä ruokia päivästä toiseen eikä sitten vaan jaksa aina vääntää sitä samaa makaronilaatikkoa.

Tue vaimoasi! Tämä nyt ei ainakaan ole tukemista että vahdit häntä sähköisesti.

Miehen velvollisuus on käydä töissä ja tienata perheelleen rahaa. Naisen velvollisuus on valittaa kaksplussassa, kuinka äidin elämä on rankkaa ja mies ei tee kotitöitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Näin se on:
Miehen velvollisuus on käydä töissä ja tienata perheelleen rahaa. Naisen velvollisuus on valittaa kaksplussassa, kuinka äidin elämä on rankkaa ja mies ei tee kotitöitä.

Mies kyllä osallistuu kotitöihin tasapuolisesti sitten kun tulee tilanne että molemmat on työelämässä.Muussa tapauksessa kotityöt hoitaa mielestäni se joka kotona on kaiket päivät.

Alkuperäinen kirjoittaja hih:
mikäs siinä jos mammat täällä istuu ja raatailee mutta että äijjät????äi äi jymmärrä ei.
Oikeesti jos täällä oikeita miehiä on niin tuota.....huvittaa kyllä

Mikä siinä nyt niin huvittaa?

Itse ainakin roikun täällä ihan mielenkiinnosta naisten ajatusmaailmaa kohtaan. Ja olen kyllä näiden parin vuoden aikana tullut siihen tulokseen, että naiset ovat pilanneet maailman. Eivät kaikki tietenkään, mutta tämä äänekäs, typerä ja yleensä lihava enemmistö.

Suosittelen itsellesikin oman ajatusmaailmasi ulkopuolelta olevia foorumeita.

Yhteistyössä